Jiska, het is ook nooit goed he wat ik zeg ?

G00tje, sorry hoor maaar je doet altijd raar tegen mij of ove rmij, dus heb liever dat je niet meer reageert over of tegen mij!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
miss_jumpy schreef:vast niet, dan moet HM zelf voor d'r eten en schone bed gaan zorgen![]()
ik kwam trouwens in een ander topic bitwife tegen.....
Vieva schreef:Anne: Leuke cap en mooi kapsel
Jiska, het is ook nooit goed he wat ik zeg ?!
G00tje, sorry hoor maaar je doet altijd raar tegen mij of ove rmij, dus heb liever dat je niet meer reageert over of tegen mij!
miss_jumpy schreef:@ Anja, als jullie er als gezin allemaal in vrede mee leren leven ben ik trots op iedereen hoor!! In ieder geval goed om te horen dat jij met twee ouders goed contact hebt, dat vind ik echt wel belangrijk! Ook al zullen sommige reacties misschien negatief tov je vader zijn. Je hebt tenslotte van beiden maar 1, zuinig op zijn!
@ Jiska, echt een rotbericht van Ice, zeker als je verwacht dat het met rust zal verdwijnen. Ik hoop dat je een goede kliniek vindt en dat de botsplinter op een "goede" plek zit (waar ze goed bijkunnen zeg maar). Hou je ons wel op de hoogte!!
@ Anne, echt een stoere cap en een leuk kapsel!
@ Vief, mooie scherpe foto's heb je weer. Jij hebt trouwens ook wel heel mooi lang haar zeg!
Anne_ schreef:Heb RK en BT wel even lekker zien springen..
Muis deed het hartstikke goed voor na haar vakantie!