[SGW] Belgische Eventers op bokt?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Daaphh

Re: Belgische Eventers op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-14 13:25

Ciney is inderdaad een leuke! Wel niet zo heeel gemakkelijk. Paar moeilijke sprongen vind ik

PrietPraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 14:01

Ik vind Ciney ook leuk! Blij dat ik ernaar toe ben gegaan, twas Voor mij best ver voor een dag maar had super uren dus tviel gelukkig mee. Ik vind het op zich cava enkel het water, Maar daar is een optie op. Ook wel thakhener in maar nie zo dik als die in Deurle ;). Dat vindt ik al echt ne fermen :+.

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-14 14:03

Die 2 hagen waar cas zo vervelend op deed vond ik ook niet zo makkelijk. En na zo een bergje af 2 boomstammen die op 90° van elkaar stonden vond ik ook niet makkelijk.
Er was wel overal een alternatief op , maar voor de rechte lijnen vond ik het niet zo makkelijk

PrietPraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 14:07

Aya nu je het zegt, op die twee boomstammen heb ik ook de optie genomen al was dat nie de bedoeling. Ja tis mss tich nie zo ne hele gemakelijken ;). Was dat al vergeten en dat die hagen een combinatie was :+. Maar je hebt er ook een reeks 80 en 60!

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-14 14:09

Als je alles rechtdoor neemt is hij niet makkelijk maar als je de opties neemt valt hij wel goed mee.

Maar idd nog reeksen vn 80/60

Hanne_SP

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 16:59

lene schreef:
Klinkt niet zo best Hanne, veel beterschap voor je paardje! Mijn zus is ook werkzaam op de dienst waar jou paardje staat, kan altijd eens polsen of zij toevallig meer weet? Hopelijk gaat het snel de goede kant uit…

Dat is heel vriendelijk, maar ik weet eigenlijk vrij veel zelf en bij (negatieve) veranderingen bellen ze me op wat ze al hebben gedaan dusja... Morgen opnieuw ROZ en hopelijk ligt de colon weer op de juiste plaats. Zo niet, dan moet hij sowieso nog langer blijven en wordt er gekeken wat de verdere plannen zijn. Als hij weer goed ligt, dan sowieso paar dagen blijven in de kliniek voor observatie en controle.

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-14 21:19

Een wijziging in het programma:
Eventing Arville kreeg van de FEI het bericht dat de geplande internationale wedstrijd in 2015 in conflict is met een andere wedstrijd. Daarom dient een ander weekend gezocht te worden. De nieuwe datum zal asap bevestigd worden. Wat wel al zeker is dat hierdoor ook de nationale wedstrijd van datum dient te veranderen. Deze verschuift naar een vrij weekend en zal nu doorgaan als eendaagse wedstrijd op zondag 26 april. (equibel)

hoe gaat het met je paard?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 21:40

Even spammen dat de les bij k.obe heel fijn was, heel tevreden over paard en zie de toekomst helemaal zitten :D

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-14 21:58

ohh wat goed!!

PrietPraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 22:49

Wat fijn van Je les!

Wat vreemd, vorig jaar viel dat ook samen met andere wedstrijd en wrm kan die andere niet verhuizen :+. Niet goed voor Tielt nu dat arville tweekend ervoor valt.

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-14 22:54

Is inderdaad wel jammer! maar beter voor mij als het verlaat wordt, dan heb ik geen examens meer!

Antonius

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-14 09:51

Leuk Varekaj! Had je dressuur of springles? Wat heb je allemaal gedaan?

Voor mij kwam de internationale in arville wel zeer goed uit qua planning... Als hij in aug valt, zal ik geen verlof kunnen krijgen. En als hij veel vroeger valt, is het nog af te wachten of ik al mijn kwalificatie heb. Niet leuk :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-14 10:42

Zijn er veel klachten over de nieuwe datum? Dan misschien eens in groep mailen daarvoor?

Was springles. Begin is kennismaken, tonen hoe ik losrij, paard even naar de omgeving laten kijken. Dan over een stijltje paar keer vanuit draf, tempo controle.
En toen op rechts, de "slechte" kant vanuit galop. Eerst galop verkleinen maar gedragen houden. Hoewel dat lang een werkpunt was thuis ging dit nu best goed! En dan op rustige zit werken, en af en toe voor de sprong halthouden. Alleen wel zo aanrijden dat paard blijft geloven dat hij moet springen.

Ben echt heel tevreden, ging redelijk goed. Hengst was alweer heel braaf, heeft goeie kop laten zien van bewerkbaarheid. En ze vonden zijn hoofd guitig :))

PrietPraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-14 10:57

Op de kalender staat er dat het nu 2-5 juli is arville

Antonius

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-14 12:20

Ahja, zie het nu ook. Nog eens bekijken op het werk of ik verlof kan krijgen, normaal lukt dat wel.

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-14 13:06

Maar zelfs als je met den groep mailt gaan ze het toch niet kunnen veranderen denk in aangezien het samen valt met een andere.

Maar 2-5juli is wel een goede datum. Kunnen ook meer mensen als bv leerkrachten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-14 14:39

Je weet het wel op tijd om verlof aan te vragen. Zit nog steeds op een wolkje na gisteren haha, paard is algemeen echt veel fijner sinds ik van stal veranderd ben.

Antonius

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-14 21:14

Ons verlof voor volledig volgend jaar is al vorige maand besproken, dus in drukke periodes kan ze iets meer gewijzigd worden. 1e week van juli moet normaal wel lukken.

Net terug van dressuurwedstrijd in Oudenaarde, 2e plaats op 11 in L1, Koko loopt steeds fijner en begint ook meer en meer te verzamelen, echt leuk gevoel :)

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-14 22:50

Ohh gefeliciteerd met je plaats!

PrietPraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 13:42

Proficiat!!

PrietPraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 13:43

Daphne, heb jij nog een gopro filmpje van Baarle-Nassau? Welke reeksen heb je vorig jaar gereden?

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-14 13:49

Geen go pro filmke maar wel een gewone video
https://www.youtube.com/watch?v=wsJJK2I ... wwYcOx5lnw

Ik denk dat ik 70 en 90 ofso gedaan heb. Maar je reeks telt enkel voor de jumîng. In de cross mag je je hindernissen kiezen die je wilt :D
Ze geven wel aan welke bij je jumping overeenkomen, maar daar moet je neit over, moogt gewoon kiezen

PrietPraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 13:51

Aha leuk! En springen op grass?

PrietPraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 13:52

Kan filmpje niet zien :(, tis niet beschikbaar? Kga wss op pc moeten kijken

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-14 13:58