[SGW] [HK] 4 jarige cross-toppers (in spe)!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 16:53

Oei, sterkte Madelein. Wat een pech. Is het hetzelfde been?

Oliefanter

Re: 4 jarige cross-toppers (in spe)!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 17:26

Ai madelein, hopelijk niets erg... als kata haar been dik was en warm was het gewoon een verstuiking, ik hoop het minst erge voor jou!

madelein

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 18:01

Nee andere voorbeen percy. Vorige keer was het rechts, nu links.

Ik hoop het oliefanter... Maar de plek waar de zwelling zit zit me niet lekker. Is de binnen achterkant zeg maar. Als ik de pees afvoel zit er om de hele pees een laag vocht.

Oliefanter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 18:56

Dat was bij mij ook. Loopt de zwelling door tot onder kogel in kootholte? Want ook dat was bij mij, de peesschede zeg maar. En toch geen peesblessure! Dus op hoop van zegen... kan je veearts scannen? Ik hoop het beste!

Tiahastrona

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 19:23

Rianne, filmpje ziet er goed uit. Ze doet het makkelijk +:)+ :(:) voor Knackie
Mette gaat lekker met springen!! Wel verschil -10 of +10 :D Sjakie gaat ook goed zo te zien
Mistid, in de M gestart. Heb je foto's??? Van dazen hebben wij gelukkig geen last hier aan de kust, dus kan je geen tip geven
Percy, Hoop dat het mee valt met Shetan. Zou ook wel zo dicht bij de Mosten willen wonden
Oliefanter, even druk. Heel veel succes vast zaterdag!!! Die van mij krijgt 3 keer per dag 3/4 biks en 2 handen lucerne en plak kuil. Verder staat ze hele dag op de wei. Als ik heb gereden krijgt ze slobber.
Neesa, :wave:
Sanne, hoop dat het mee valt. Ga voor je duimen

Ik nog even de laatste 2 verslagen aanpassen/nakijken en dan klaar voor dit jaar. Met Fa gaat t zijn gangetje, niet veel te vertellen

madelein

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 19:56

Oliefanter schreef:
Dat was bij mij ook. Loopt de zwelling door tot onder kogel in kootholte? Want ook dat was bij mij, de peesschede zeg maar. En toch geen peesblessure! Dus op hoop van zegen... kan je veearts scannen? Ik hoop het beste!

Nee stopt bij de kogel.
Ik ga morgen bellen, echo maken ze bij ons meestal pas na een aantal dagen als de zwelling was gezakt is.

Neesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 20:37

@Madelein, he wat een pech weer hoop ook op het beste!
@Tia :wave:
@percy, Wauw Caressa gaat goed de hoogte in Knap, jammer dat je Knie niet zo goed gaat... Hoop dat Shetan weer gauw regelmatig gaat lopen.
@Mette, je bent goed bezig fijn zeg!
@Misty, netjes!
Citaat:
Vind het aan de ene kant raar, maar aan de andere kant zijn er helaas nogsteeds ruiters die tegen zichzelf beschermd moeten worden
Daar ben ik het ook mee eens
@Rianne kan filmpje niet openen op de ipad, je verhaal klinkt zo positief! misschien op de computer... Fijn dat het zo goed ging.
@Olifanter, super dat ze in vorm is. Druk programma, gaat vast goed komen met Diepenveen. Ik geef haar sportbrok van Equiral 1/3 2 keer per dag en 1/4 2 keer per dag Lucerne. Hoop dat je gauw weer wat rust krijgt in je planning.
@en Succes allemaal met de laste lootjes voor school/opleiding

Als ik iets heb gemist excuses, momenteel hier ook drukker... Waardoor iets minder de tijd om alles uitgebreid door te nemen.

@gisteren oefencross gehad, ze liep heerlijk wel 2 keer weigering veder alles braaf gedaan foto's volgen

Neesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 21:14

2 foto's

Afbeelding

Afbeelding

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 21:38

Wat leuk Rianne dat jullie zoveel samen kunnen doen :) die link die jij gaf daar hebben die met buikflap zo'n kopding, dat waardeert 'ie niet :( wel bedankt!
Oliefanter ik heb dezen van BR http://www.divoza.com/images/products/1 ... ndages.jpg fijne bandages maar ik gebruik verder nooit bandages. Jij hebt leuke dingen in het vooruitzicht!
Percy volgens mij mag je in België gewoon volgens de reglementen die daar gelden rijden, ook als KNHS lid. Pelhams houd ik niet zo van, ik heb er alleen maar gehad die er ontzettend op afbraken. Wat balen van Shetan!
Madelein wat k*t!!
Tiahastrona helaas geen foto's of video's, was alleen op concours.
Neesa fijn dat de oefencross lekker ging! Lunteren? Leuk terrein.

Ik heb vanavond mooie beschermers gekocht, lijken op die Veredus maar dan een behoorlijk stuk goedkoper. Hopen dat de benen hier wat koeler onder blijven. Morgen een nieuwe rijbroek bestellen (25% korting bij Divoza) en dan moeten er nog nieuwe crossbeschermers komen voor Chall. Dan is het eerst wel weer klaar :+

__Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 21:58

Percy: Bah dat is niet fijn. Als het verder zo slecht zichtbaar is, is het wss met een paar dagen wel weer over!

Madelein: aaah nee he!!! Niet gelijk van het ergste uitgaan hoor! Vaak kan bij een verstuiking oid ook al de hele pees dik worden. Zou veel koelen en stappen, wie weet is het dan met een paar dagen wel weer dun.
Hé wat balen, knuffel :(:)

Tia: Succes nog met de laatste loodjes! Fijn dat het met Fa goed gaat :)

Neesa: Wat fijn dat ie zo goed ging! En foto's zien er ook goed uit :) Lunteren kun je leuk trainen he, staat echt van alles. Paard ziet er goed uit!

Mistid: Ja zeker leuk, beide paardjes gaan goed dus dat is ook fijn. Jij kent haar zeker van HTC ofniet?
Dat ding van het hoofd kan er af he!
Haha genoeg dingen om te kopen dus! Geld gaat altijd zo hard dan haha:D

Nou m'n tentamen ging wel redelijk denk ik.. wel weer echt zo'n onhandige actie van mij. Na m'n tentamen (was heel groot ging over bijna alle toetsstof van afgelopen jaar, mocht drie boeken en alle aantekeningen mee) mn flesje water in mn tas gedaan en niet goed dicht gedaan. Hele tas nat en mn hele schrift nat (lag al uit elkaar dus niet zon ramp) en mn dure boeken ook nat. Heb ze amper open gehad afgelopen jaar en dan nu waterschade. Fijn :Y)

Ga waarschijnlijk vrijdag naar de primark in essen, lekker nog even veel kleren kopen voor de vakantie. Zondagnacht/maandagmorgen vliegen we dus moet helaas een leuk feestje missen zaterdag, das dan weer jammer :P

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 22:30

Ja nou eigenlijk kende ik haar zus eerst, maar doet die nog wel iets in de paarden? Daarna zat zij inderdaad bij het HTC en kom haar nu ook regelmatig nog tegen. De crossbeschermers stelde ik al een tijdje uit, maar na dat gedoe in Lelystad MOETEN er nieuwe komen. Koop meestal wel met korting dus dat scheelt een hoop. Oh dat die er af kunnen is mooi, dan hoef ik ze nog niet weg te strepen.

Ojee! Niet handig van je boeken. Gelukkig ging je tentamen wel redelijk.

__Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 07:58

Ja L.aura is nog steeds erg fanatiek. Met een crosst ze in de M en met een andere springt ze M. Was ze afgelopen weekend nog kringkampioen mee dus dat gaat ook echt heel goed!
Zal wel keer wat zeggen als ik je (denk) te herkennen op een sgw. Volgens mij zag ik jejn markelo wel lopen met je blikje energy haha!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 15:20

Markelo heb ik overleefd op energy. Groot festival bij vriendje in het dorp, we zouden 'even' heen, tot uiterlijk 12 uur. Uiteindelijk om 3 uur thuis en om 5 uur ging de wekker weer. Drink die rommel bijna nooit, de gaten slaan al in je kiezen voordat je een slok hebt genomen _O-
Kringkampioenschappen hebben we hier niet meer... jammer.

madelein

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 17:02

Even een snel berichtje weer, lig met migraine in bed. Te druk gemaakt gok ik ;)

Ed heeft een injectie gehad om de zwelling weg te nemen. Nu 4 dagen stappen en koelen. Als het na die 4 dagen nog dun is dan mag ik 10 min draven. Dan moet ik 2 uur daarna kijken of het dikker wordt. Dit 3 dagen doen. Als het dun blijft na het werk mag ik na 3 dagen weer vol aan de bak. Zo niet moet er een echo van de pees gemaakt worden.
Da voelde niks afwijkends aan de pees en hij loopt niet kreupel. Helaas geeft dit geen zekerheid dat de pees niet kapot is. Maar geeft wel stiekem een beetje hoop! Nu hopen dat hij volgende week goed blijft!

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 17:13

Dat klinkt inderdaad, voorzichtig, als goed nieuws. Duimen maar dat hij goed blijft lopen. Vlietlanden komt nu wel op losse schroeven te staan denk ik?

energydrank vind ik ronduit vies, drink het dus ook nooit.
Je hebt dus aardig wat geld uitgegeven mistid? :D
Wij hebben hier vandaag ook aardig wat geld zien vertrekken want we hebben Just for You betaald. Nou ja, we, [naam]. Morgenochtend gaan we hem halen. Zaterdag zijn we de hele dag weg en dan heb ik hem liever al een paar dagen hier staan. Kunnen we tenminste ingrijpen als er iets niet goed gaat.

Oei, dat is niet zo leuk van je boeken Rianne. Wel fijn dat je tentamen goed ging. Waar ga je naartoe op vakantie?

Leuke foto's Neesa! Mooi dat het zo goed ging.

Straks even kijken hoe Shetan loopt. Zo in de wei is er niets aan de hand en het is nergens warm of dik.

madelein

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 17:19

Ja idd percy. Wel even afwachten hoe hij de komende week blijft. De da vond de plek van de zwelling wel wat alarmerend, net als wij. Vlietland heb ik al afgemeld. Ga dat risico echt niet lopen, hij moet nog langer mee ;).

Lees nu pas dat Shetan ook een blessure heeft?! Hopelijk niks ernstigs?

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 18:53

Kan me voorstellen dat je hebt afgemeld. Als het fout gaat vergeef je dat jezelf nooit.

Shetan was vandaag weer helemaal rad. Denk dat het door de hooibak kwam of dat hij zich een beetje heeft verstuikt. Ze heeft hem vandaag alleen maar naar ontspanning gereden en dat ging prima.

Ze zijn zo kwetsbaar.

Hoop dat hij zich morgen niet te druk gaat maken als hier een collega hengst komt wonen.

Neesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 19:04

@Madelein, beterschap hoop dat het nieuws als maar naar beter nieuws zal gaan. Verstandig dat je heb afgemeld wedstrijden kunnen altijd.
@Percy, ben benieuwd hoe Shetan gaat reageren, met Just for You. hoop cool dit kan hij ook wel gebruiken. Succes morgen!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 19:40

Zoveel geld als jullie vandaag hebben uitgegeven lukt mij niet hoor Percy :P maar de nieuwe broek is besteld, net als een vliegendeken. Crossbeschermers regel ik in Ermelo denk ik, wil wel graag iets passen.
Logisch dat je hebt afgemeld Madelein!

__Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 20:36

Madelein: Gelukkig lijkt het in eerste instantie mee te vallen. Ik blijf nog even voor je duimen!

Ik vind heel af en toe energy wel lekker. Maar dan wel de golden power van de aldi haha :P

Percy: Fijn dat just for you betaald is, toch altijd weer spannend een nieuw paard op stal! Mooi dat Shetan weer helemaal goed liep!
Ik ga met vriendinnen naar Albufeira :D

__Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 19:17

Ego berichtje: heb mn portfolio assessment met en 8 gehaald!! En mag ook naar de overijsselse kampioenschappen...nu lekker vakantie dus nu geen stress meer :D

Tiahastrona

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 20:07

+:)+

Neesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 23:02

*\o/* +:)+
Goed gedaan en gefeliciteerd!!!

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 23:15

Dat is geen ego berichtje maar een zeer terecht supertrots berichtje Rianne!

Just for you is hier helemaal op zijn plek. Gaat tot nu toe super, echt zo'n lieverd. Nog vriendelijker dan Shetan.

madelein

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 07:41

Wat goed Rianne!!! Gefeliciteerd!

Fijn dat het zo goed gaat percy, mooi dier is het!