Ben nog nooit in EL geweest, dus ben benieuwd
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ben nog nooit in EL geweest, dus ben benieuwd
Ruud_O schreef:Ik herstart in juni met crossen en ga voor Vinkega en Ermelo, daarna zie ik wel weer verder.

astrid65 schreef:Ruud_O schreef:Ik herstart in juni met crossen en ga voor Vinkega en Ermelo, daarna zie ik wel weer verder.
Hey Ruud, leuk dat je het toch weer gaat proberen! Gaat het weer beter met springen?
Mijn inschrijvingen voor Markelo, Maarsbergen en Castenray zijn inmiddels ook geregeld. Nou moet het snel ophouden met vriezen, dan kunnen we tenminste gaan trainen!

Denk dat ik dit jaar een keertje een weekendje Vrouwenpolder ervan maak.

Leliaardje schreef:Sannnn schreef:Ik heb nu Chaam, EL, MB en Castenray ingeschreven. Vind dat mooi zat, verder kijk ik eerst even aan hoe het gaat.
Dat is een pittig rijtje!
) een zeursmurf wat dat betreft. Bij ons kwam Chaam niet goed uit, maar als we daar gereden hadden, had ik of EL of MB uit ons rijtje gehaald.
. Maar, achteraf ben ik ook blij dat we Barchem en Bathmen niet achter elkaar hebben hoeven rijden, dus was mijn conclusie toen ook geweest dat ik het teveel vond.