[SGW] [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 13:28

@ Mootje: dat is gewoon zijn energiebesparende stand ;)
@ TG: lekker plukkie hè <3
@ Sannn: fijn dat het redelijk met je gaat!!
Het was best druk bij de binnenbak! Kon gelukkig wel even longeren, vond Jer wel fijn gewoon even zonder touwtjes rondhuppelen :) Morgenvroeg even rijden en 's middags naar Thialf!

Iedereen veel plezier bij de paarden en in de sneeuw. Het is schitterend weer inderdaad!
Ik ga aan de ovenschotel beginnen!

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 13:52

Goedemiddag!

Billy: veel plezier met sleeen!
Caro: hopelijk kun je je zadel goed verkopen. Hier hebben we er geen nodig.
Shanouk: is koopjes scoren!
Corien: veel plezier bij je paard en op wedstrijd.
Mootje: eet smakelijk!
Noor: fijn dat je nog wat met je paarden hebt kunnen doen vandaag. Ga je weer oven-tortelini maken?

Onze paarden staan lekker buiten in het zonnetje! Vanochtend tegen half 11 buiten gegaan en ze gaan rond 3u/half 4 weer naar binnen. Dan zullen ze het weer wel gezien hebben denk ik.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 13:59

Yep, de tortelini staat op ;)
Lekker dat ze naar buiten kunnen, Sussie! Bij ons helaas nog steeds niet mogelijk, het is 1 ijsbaan! ;(

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 14:05

de tortelini valt dus goed in de smaak! :9

Onze paarden hebben gewoon iedere dag buiten gestaan. Als het echt slecht was maar heel even, maar ze zijn er iedere dag even uit geweest. Maar jij hebt dan weer het voordeel dat je een binnenbak hebt waar je heen kunt. Dat is bij ons momenteel onmogelijk.

TeeGee

Re: [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 14:14

Het was heeel rustig op stal, heel apart. Of iedereen was al geweest of we waren net voor de drukte. Beide paardjes hebben zich zich lekker uitgeleefd in de kleine binnenbak.
Heb echt naar gedroomd, dat Bari een miskraam had. Bah! Het was een vosje met een brede bles.

Nu onderweg naar het volgende verplichte kerstnummer, rijden net de file in.

San, doe maar even rustig aan!
Sussie, lekker dat ze in het zonnetje staan.

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 14:16

gatver TG dat was echt een nare droom. Hopelijk geen voorspellende droom! Sterkte bij het verplichte kerstnummer. Klinkt niet alsof je er zin in hebt!

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 14:20

Hallo!
Leuk idee billy sleeen met de hond! :D
Sannn ziet er netjes uit op het filmpje.
Jer staat er wel iets kneuzig op! ;) Mooie voorpluk!
TG jak wat een droom, gelukkig was het maar een droom!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 14:41

Goedemiddag :wave:

Vrijdag avond gezellig met de vrienden groep naar de kroeg geweest. Het niet al te laat gemaakt want de volgende morgen moest er toch nog even met de paarden getraint worden ;). Het was in ieder geval wel erg gezellig.
Bobo liep ook fijn, en toen maar besloten om lekker met Sofie een wandeling te maken. De fietspaden waren toch nog wel erg slecht dus kleine propjes ingedaan voor de zekerheid. Verder lekker in de berm gelopen. Ging echt prima en Sofie had er zin in :D.
Gister avond thuis uitgebreid gegeten en toen eerst gezellig op de bank filmpje gekeken en toen toch nog even op stap gegaan maar ik was de bob en vanmorgen zat ik iets over 9 weer op het paard :+. Sofietje liep erg lekker dus dat was wel fijn O:).
Nu ben ik aan het werk in het hotel en vanavond nog met de andere kant van de familie uiteten.
Vanavond vroeg op bed want morgen en overmorgen concours met Sofie :D

Ik zal zo ook even bijlezen :).

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 17:46

FF snel bijgelezen, iedereen doet leuke dingen... ;) zo te horen.

Ik ben net aangekomen op mijn tweede logeeradres.. :D , ben nog even via Wanroij gereden , maar daar is het uitstekend te doen allemaal. Dus ik maak me nergens meer zorgen over.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 18:14

Roos: Wat verschrikkelijk vervelend dat er niks uit de autopsie gekomen is.. Weet je al of je haar volgend jaar weer laat dekken (met Roven of een andere hengst)? Wel heel aardig trouwens van de Dalhoeve, maar kan me voorstellen dat je het nu even niet meer zo goed weet...
Billy: Lekker gesleed? {:)
Shanouk: Heel veel plezier nog :D
Karen: Bah.. Dat zijn geen leuke dromen. Een van mijn stalgenoten vertelde dat ze ook over Woll had gedroomd, haar veulen zou zoek zijn :=
Kim: Werk-ze nog :) Fijn dat jullie zo'n lekker weekend gehad hebben en nog veel plezier voor vanavond :D
Bianca: Fijn dat het allemaal zo mee viel!!

Ben vanmiddag lekker met papa vanuit Diepenveen naar stal gegaan. Was bij ons wel druk en zelfs nog lekker taart gegeten :9 Woll loopt wel weer een stuk fijner na de osteopaatbehandeling en was erg braaf. Dus blij dat ik haar nog een keer had laten komen :) Na 20 minuutjes is mijn vader er op gaan zitten :D Had al een jaar niet meer op Woll(/een paard) gezeten, maar vond het erg leuk en het ging ook goed :D Even gekeken en toen ben ik Oscar maar gaan zadelen en die ook nog even gereden. Woll is helemaal happy met haar nieuwe stal. Ze staat er echt een stuk rustiger (niet dat ze in haar vorige stal nou zo onrustig stond, maar ze maakte er wel veel meer een bende van en stond soms wel wat kwaaiig te kijken) Geloof dat ze de extra ruimte, haar eigen luik en het beetje privacy wel erg fijn vindt :D

Na 2 gezellige avond even helemaal niks. Niemand thuis en niks afgesproken en vind het stiekem wel fijn, beetje moe, dus straks heerlijk op mijn bed tv-kijken :) Hutspot van thuis meegenomen en die mag straks in mijn magnetron, want koken kan nog niet :+
Laatst bijgewerkt door viefdepief op 26-12-10 18:21, in het totaal 1 keer bewerkt

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 18:15

Zo ben net bij de paarden geweest en ik had lichtelijke wurgneigingen. Ik was er rond half 3 en de schimmels stonden pas om 16.15 binnen. Wilden niet meewerken om binnen te komen en waren alleen maar aan het rennen. Het is absoluut niet glad bij ons! Uiteindelijk maar 2 zadels schoongemaakt en gewacht tot mijn ouders er waren. Toen kwamen zij zo binnen. Net maar even kappertje gespeeld en ze staan er weer strak bij. Helaas niet meer gelongeerd want het begon nogal te sneeuwen..
Hopelijk kan ik morgen wel even naar de manege want ik ben de hele week vrij en wil weer op paard!
Ga zo leker fondueen :9 :9

@ Tg fijn dat het zo rustig was. Engen droom :(
@ Noo leuk Thialf. Klinkt als een lekkere ovenschotel

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 18:28

TG: nare droom!
Caro: fijn he die paarden ;)

Vanavond gaan we bij ons thuis eten, ben benieuwd! Ga zo maar eens mijn normale kleren aantrekken en dan gaan we die kant op.

Heb net nog een mailtje gestuurd of ik 2 januari nog kan springen in Geldrop. Hoop dat ik er nog bij kan. :)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 18:49

:wave:

Niet echt bijgelezen. Wel wat dingetjes onthouden..

Corien heeft wedstrijd! Hoe is het gegaan?
Karen heeft heel eng gedroomd :\ Ik had dat toen ook Karen, en dat was echt niet grappig. Fijn dat het rustig was op stal.
Vief heeft 2 gezellige avonden gehad en haar papa heeft op Woll gezeten :D Veel plezier met je bankhang avondje en wie weet tot dinsdag ;)
Evelien heeft een concours opgegeven.
En Caro had moeite met haar paarden binnen krijgen :)) Lijkt me echt zwaar klote als ze niet willen komen. Ik zou ze laten lopen tot het al lang en breed donker is }> Dan komen ze vanzelf en krijgen vanzelf honger.

Gister met schoonfamilie naar het kerst circus geweest en daarna een klein buffetje gehad. Was gezellig!! Vanmorgen samen met vriendlief lekker ontbeten. Ook een weekendje Gent gekregen :D Daarna naar huis gegaan en thuis in de sneeuw gereden. Dat is best leuk zeg :j En goed voor de achterhand van de paarden, want ze lopen wel EXTRA in de sneeuw. Zometeen ff tanken en Zetje wassen en vlechten want wij gaan morgen wel naar Marienheem. Behalve mijn straat moet alles gestrooid zijn. Heb er zin in 8-)

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 20:04

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 20:25

Die laatste foto van jullie samen is heel mooi Dorien!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 20:47

Dorien wat een leuke foto's. Toby is een knapperd

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 20:48

Hahaha ziet er grappig uit! :D Leuke bezigheid! Die laatste foto is idd erg mooi!

Wij hebben hier net gefonduet! Zullen zo naar huis en daarna te stappen. Ben benieuwd hoe oud ik mij dan voel. :+

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 21:58

@ Billy die laatste foto is idd geniaal, prachtig.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 22:01

Sannnn schreef:
Vaders had toch mijn laatste B parcoursje in Nijkerk met Vero gefilmd. Wel via zijn I- Phone, vandaar het rare beeld. :)

ziet er beheerst en rustig uit.. +:)+

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 22:21

Billy, Mooie foto's :j Ik vind je er trouwens goed uitzien!
Caro, Je paarden hadden dus geen zin om naar je te luisteren?

Iedereen heeft lekker gegeten volgens mij :D

Ik ben weer thuis, het (vr)eetfestijn weer overleefd. Oma wordt alleen nu erg snel oud. Staat op nr. 2 van de wachtlijst van 't verzorgingstehuis.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 22:26

@ mootje nee alleen maar hard om mij heen rennen. Heb net een filmpje geupload op mijn hyves maar geen idee hoe ik die hier op krijg. Hoe oud is je oma?

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 22:34

Kom je veel in Diepenveen Vief? Lees dat je het er wel eens vaker over hebt.. Daar woont mijn ex. _O- Ben er trouwens in Mei nog geweest naar dat concours daar, mooi concours is dat.
Wat een enge droom TG! Dromen zijn bedrog!!
Wanneer ga je naar Genk Rowo? Leuk. :) Succes morgen in Marienheem!
Wat een geweldige foto’s Billy!
Ga je toch niet naar Kootwijkerbroek Bianca? Wordt nog rustig morgen dan. :D
Als je met je rechtermuisknoop op dat filmpje drukt krijg je dan geen link te zien Caro? Zo doe ik het altijd. Maar dat is via youtube en niet via hyves..

Ik verveel me pffftt.. Voel me opzich best goed. Af en toe een beetje bonkend hoofd en beetje duizelig, maar dan ga ik wel even liggen. Maar ik mag niets. Het is ook maar goed dat de sneeuw er is en ik niet thuis kan rijden, moet nu met de trailer weg en dat vind ik te link. Maar anders had ik er morgen wel op gezeten.. :o Dat stil zitten is echt niets voor mij. Pfft..

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 22:36

Caro, Volgens mij is mijn oma 85. Op zich een respectabele leeftijd om niet meer op jezelf te kunnen wonen!
Sannn :(:)

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 22:42

Dat is een hele respectabele leeftijd om niet meer op jezelf te kunnen wonen Mootje. Geen van mijn opa's en oma's hebben die leeftijd gehaald.

Net weer BZV gekeken. Blijf die Richard zo'n griezel vinden. Ze hadden wel leuke dingen om te doen overdag op die van Marcel na, alleen dat is al een reden om je op te geven.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 22:44

Ik heb BZV helemaal gemist vanavond -O-