mistid schreef:En nog een Samshield cap, Divoza levert ze ook.
Ik ben sinds kort helemaal gek van die Antares caps, alleen die kosten ook aardig wat.
wat voor soort cap is dat dan ?? heb drunense ruiterhuis al gebeld, maar moet langskomen om te passen en te zeggen wat ik wil dat werkt het beste zei ze, ik wil dan weleens kijken wat voor model ik zou kiezen en dan ga ik toch even kijken wie ze levert voor welke prijs. Drunen is in ieder geval al dichterbij om te passen dan Belgie, wist niet dat Divoza ze ook had, daar kan ik dan ook even informeren.
Ik vind een 2tje helemaal geen reden om de verkoop niet te willen, afhankelijk van wat die mensen willen uiteraard !!!!!! als zij er dubbel Z mee willen rijden kan ik me voorstellen dat dat zwaarder meeweegt dan als leerpaard. Rebecca had bij de verkoop ook een 3tje op de kogel voor. Maar nooit kreupel geweest dus het zegt niet alles. Blijft altijd moeilijk, ik heb toendertijd zelf een 5 jarige bezocht die 2-3 had op beide voorbenen, die was alleen wat zadelmak verder niks, dus geen zwaar werk nog gehad en stond dan ook nog eens laag op de verzenen, dat heeft mij wel doen besluiten niet met dat paard verder te gaan.