Op zijn knieen nog wel En wat grappig dat ie jou pa nog om toestemming heeft gevraagd. K neem aan dat het na 9 jaar wel duidelijk is of hij geschikt is
Jenga!!!!! wat gaaaaaaaaaaaaf hoe oud ben je eigenlijk maar wel super mooi dat hij het eerst netjes aan je vader vraagt Dat doen ze tegen woordeig niet meer
ik ga me paardje rijden, nog een jonkie, en dan richting rijswijk
Bedankt voor alle felicitaties! ik ben net 28 geworden en onze pijldatum is 7-8-9 dus 7 augustus 2009 (dus nog ff om te plannen) Hoe we het gaan regelen moeten we nog helemaal gaan bekijken...
Gefeliciteerd Jenga!!! Gaaf jôh! Leuke datum, maar duurt dus nog wel een poosje Echt leuk, vooral omdat het op je verjaardag was en hij het ook nog aan je vader heeft gevraagd! Je mg blij zijn met hem
Net even een nieuwe liksteen voor Wol gehaald. Met wortelsmaak want ze heeft me laatst gewoon een andere stal in gesleurd omdat ze perse een proefje van die worteltjesliksteen moest hebben
Nou, ik heb net eventjes Kino gereden, even kijken hoe het ging (ik moet enzal vanavond naar les, maar om naar Gieten te gaan en er dan achter te komen dat het niet lukt is ook bar l*llig ) en het lukt allemaal. Ga dus vanavond na 2/3 keer afzeggen eindelijk weer naar dressuurles bij Wilmer Lanning. Heb de stallen al bijgewerkt, en ben nu eigenlijk een beetje bezig om orde in alle paardentroep te scheppen. Dingen die ik in ieder geval al over heb: 2 veelzijdigheidzadels, 1 richting spring, andere richting dressuur beiden 17" dacht ik. Een borsttuig. Een martingaal. 2 leren singels van 1.35m. Nog veel meer andere singels. Een paar hoofdstellen maat pony en cob, 1 paar veiligheidsbeugels. Nog wat gewone beugels. Weet ik niet veel halsters (ook kapotten) nouja, nog veel meer. Iemand belangstellig? Het borsttuig is al gereserveerd
@ Vief .... Wolletje heeft iig duidelijk gemaakt welke smaak zoutblok ze WIL hebben @ Mirthe ... Je was laatst toch in het L met Kino gestart? Had het er gister met Elbrich erover, maar we kwamen er niet helemaal uit
Heb de baan trouwens niet genomen,te veel twijfel. Ben me inmiddels op eentje in L'warden aan het oriënteren.
Gister naar de manege geweest, mochten we de laatste 5/10 minuten van de les nog springen. Bandit braaf, en eindelijk gehoor gekregen wbt grondbalkjes. Het maakt echt zo ontzettend veel verschil bij hem als er wel of niet een grondlijn bij de hindernis ligt. Zonder dan komt ie veel te dicht onder de hindernis en trekt ie er ook niet op aan. Gister was er niets aan het handje en kon die ook mooi afstand inschatten
Ik heb zo les op Vorstin. Aangezien mijn M1 debuut gepland staat, moet ik nog wel ff hard oefenen! Ik twijfel nog wel een beetje, maar na deze dressuurwedstrijd start ik toch een tijdje niet meer denk ik, te druk met crossen Dan kunnen we thuis gelijk kijken wat er verbeterd moet worden
Heb je ooit een ongelukje gehad dat je er nu last van hebt?
Nee niet echt. Ik ben wel vaak op mijn rug gevallen, maar of het daar mee te maken heeft. Ik had een slag in mijn rug, die ze weer wat goed gezet hebben. Maar af en toe schiet er nog een wervel weer verkeerd.