[SGW] [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 17:30

Hilde_ schreef:
Ik heb nu verlies ja, maar het is toch de laatste cross van Uk en mij dus dat maakt me weinig uit eigenlijk. :Y)

je gaat Barchem of Bathmen niet meer met haar rijden ??

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 17:38

Middag :wave:

Vanochtend naar stage geweest, aan het einde van de ochtend gemanipuleerd en naar huis gestuurd. Vanmiddag lekker op bed gelegen en voel me nu stuk beter. What loopt ook weer goed. *\o/* Hoop dat ik er morgen of overmorgen op kan en dat we dan Barchem en Bathmen nog kunnen rijden. :)

Gaaf dat Merel naar Californië gaat zeg!
Ontzettend jammer van de trakhener Hilde, maar je weet wel waar het aan ligt gelukkig.
Zal het filmpje eens bekijken TG.
Lekker snugger van de KNHS Snoek, hoe gaat het met Vorstin?

muts_marijke

Re: [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 17:46

Fijn dat je je zoveel beter voelt Sannn! Heb je nog hoofdpijn?

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 17:47

fijn sannn!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 17:54

Beetje, als ik teveel gedaan heb vooral. Zoals op stage en dan als ik thuis kom.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 17:56

dus nu vooral nog niet te veel gaan doen!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 18:29

Mooie foto noor!
Hilde balen zeg!

Zo ben eindelijk 'optijd' thuis samen met me pa nu aan de rouwe andijvie stampot!
Dus ga maar wat later naar jack :)

Zal hier wat neer zetten over me solicitatie aangezien ik ook collega's heb op Facebook en het 1 en ander lezen! (voor de geintresserde)

Ik ben idd op gesprek geweest, kreeg van de week een sms dat het werk er positief uit zag, (waren in afwachting van 2 grote klanten)
Dus ik hoop dat ik deze week uitsluitsel krijg wanner ik kan tekenen, en wanneer ik kan beginnen, dan kan ik mooi deze baan :evaw: ;)

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 18:48

Goedemiddag.
Margreet: Mooie foto van Noor en Jer, ik vind een oor naar achter en een naar voren geprikt ook altijd zo mooi om te zien, paard focceses en op de hindenrissen en op zijn ruiter.
Margriet: ik vind C wel wat van Challenge van Lau weg hebben!
Bvw: Ik denk dat Bam precies hetzelfde zou denken als Frits bij zo'n zwembad :+ !
TG: Ttje heeft het wel naar zijn zin zo te zien!
Hilde: Is Uk al verkocht dan?
Sann: Fijn dat ze je even losgemaakt hebben en je vroeg naar huis mocht San, en dat het met What goed gaat!

Bam staat nu gewoon nog lekker even op de wei, wie had dat gedacht hier in ZH half oktober, normaal mogen we van geluk spreken al ze tot 1 oktober buiten kunnen staan!
Ik ga hem nu maar wel binnen halen, want het wordt alweer donker -O- .

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 19:05

Haha Bianca, nu moet ik C alleen nog gaan opknappen. Die ziet er echt niet uit.
Hilde jammer, maar je hebt het iig geprobeert!
Sannnn super dat What weer goed loopt. En ook fijn dat jij vanmiddag lekker naar huis mocht. Goed gerust.
Heerlijk dat Bam nog op de wei kan staan. Dat het weer zo vroeg donker wordt vind ik echt niks aan!

Nou vanmiddag W lekker los gereden. Hij deed zijn best! :) C was alweer dwars, die zag ze nog vliegen van zaterdag. Dus ben heel boos geworden en heb even uitgelegd dat dit niet de bedoeling was. Maar tot het eind aan toe bleef ze dwars. Toen Aline weer eens uit de wei geplukt en gelongeerd voor het eerst weer met zadel op. Die was echt super braaf. Vind haar in omgang een veel leuker paard dan C, maar ja in C zit meer toekomst. Moeilijk altijd....

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 19:11

Tja de pony had voor en achter geen stang, halstertouw was los en pony stond achterste voren in de trailer en trapte het deurtje er uit, dus vandaar dat ze hem eruit gehaald hadden
stond vandaag op fb, als toelichting op de vermelding van de pony die er op de boot uitgehaald was..... hoe handig kun je zijn???? :roll: 8)7

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 19:12

Goedenavond,
Ik ben lekker thuis. Geen werk, heerlijk :) Ga nu een film kijken en moet verplicht vroeg naar bed!

Wauw wat gaaf voor Merel Vief!
Jammer van de trakhener Hilde, maar super dat ze de rest zo goed deed
Gaaf paard is C Margriet!
Prachtige foto Margreet en Noor!
Wat fijn dat je je wat beter voelt San!
Wat super van je baan Corien, ik duim voor je!

Ibonn schreef:
Holloween in pretpark is altijd leuk, wij gaan volgende week vrijdag naar Movie World. Daar is een echt Horror Fest, zijn er 4 jaar geleden toevallig geweest en was echt leuk. Geen kinderen meer na 18u en levensecht gegrimeerde acteurs die door het publiek lopen. Speciale horror-attractie zoals een "zombie-discotheek" met afgehakte ledematen in het keukentje, acteurs die met kettingzagen en messen door het hoofd tussen het publiek lopen :D Je weet dat het nep is maar het was zo goed uitgevoerd dat het eng en beklemmend was :o

Zo was het in Walibi ook precies, alleen heb je dan 4 speciale 'spookhuizen' in een bepaald thema waar allemaal acteurs rondlopen, en 4 zones waar allemaal acteurs door het publiek lopen. Die zombiediscotheek was er de afgelopen 5/6 jaar ook in Walibi, heette Club Roxy, maar daar hadden ze nu een nieuwe voor in de plaats. Thema's dit jaar waren clowns, 'angstinstituut' waar je allemaal common fears had, dus angst voor de tandarts, hoogtevrees, spinnen enzo, gekkenhuis, alice in horrorland en een huis met allemaal bekende horrorscenes van bekende horrorfilms. En dan idd overal acteurs met kettingzagen, messen, etc etc.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 19:24

Wat was de nieuwe dan Snoek? Werd wel eens tijd, heb aantal jaren bij Walibi gewerkt en het is echt heel lang hetzelfde geweest. Ookal veranderde het met Dr. Shock en Eddie.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 19:25

Stoere foto´s Noor! :D

@ Margriet: C vind het nog maar spannend dus!
@ Vief: Wat gaaf van Merel!
@ TG: T ziet er tevreden uit zo in het water :).
@ Sannn: Fijn dat What weer goed loopt!

Leuke dag gehad op stage :). Er staat ook weer wat te eten en te drinken in huis :+, had niks meer dus was wel nodig. Nu lekker op de bank.

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 19:29

Goedeavond!

Ik heb zojuist een stoere foto van Weltsieger en mijn vader gevonden tijdens hun eerste cross (BB in Princenhage):
Afbeelding

Vief: wat gaaf voor Merel dat ze naar Californië gaat!
Hilde: wat jammer!
Margriet: C is een mooi paard zo te zien en nog stoer ook zo in het water!
Margreet & Noor: mooie foto's!
Sann: fijn dat je je beter voelt!
Corien: hopelijk gaat het allemaal door met deze baan! Ik zal voor je duimen!
Shanouk: heeft het naar haar zin gehad in Walibi!
Kris: welkom terug!
Henny: jij hebt blijkbaar de B cross in Princenhage gelopen met mijn zusje en vader. (Nu weet je wel wie er bij mij horen, maar mij heb je niet gezien :P)
Texelse: wat een gedoe met die pony op de boot.
Evie: wat fijn dat Bam nog op de wei kan! Hier kunnen ze gelukkig zomer en winter de wei op.
Mandy: mooie foto in de waterbak van Boekelo!
Kim: fijn dat je het naar je zin hebt op stage!
Laatst bijgewerkt door Sussie85 op 17-10-11 19:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 19:37

Gefeliciteerd Bianca met je prijs
Top van je foutloze cross Margriet
Fijn rowo en billy dat jullie lekker getraind hebben
Wel een goede reden voor een nieuwe helm San
MM door jouw verhaal over Ula is Ferrose opeens weer heilig :+
Caro veel plezier in Lissabon
Scum heeft goede opties
TG heeft genoten van Italie
Wat dom om op de boot af te laden. Ik laad in principe sowieso nergens af dan op de plaats van bestemming
gehaktballen zijn ook heel belangrijk Danielle :+
Lekker Lau verwend worden
Leuke foto rowo
Leuk snoek zo een dagje weg
T vind dat zwemmen wel mooi zeg
Jammer van je wedstrijd Kim
Welkom terug Kris
Gave foto Noor
En die brieven zijn altijd zo vriendelijk van de KNHS Snoek :Y)
Fijn dat je tevreden bent over je Mdebuut, wel jammer dat je de finish niet haalde Hilde
Die foto die Margreet post van Noor is ook erg mooi
Fijn dat ze je op stage konden helpen Noor
Ik duim voor je Corien

Ik ben weer bij :D

Ik ben nog lichtelijk sjaggi over mijn dressuurwedstrijd van gister. Ik ging al voor een rondje voor mezelf want de jury die er zat was niet bepaald gul met wps (een stuk of 4 in de hele M1 en M2 groep dus in 20 proeven) en Ferrose en ik kunnen op goede dagen een prima proef neerzetten maar het kan het ook allemaal net niet zijn. Ik had nog gevraagd of het inliep, ja 5 minuten nou dat werd dus een half uur (en nee ondanks vragen kwam er geen pauze) dus ik zat net een kwartier op Ferrose toen ze de proef in moest. Het ging naar omstandigheden redelijk maar Ferrose was echt niet klaar om een wereldproef neer te zetten (ik zit er normaal minstens 30 minuten op voor mijn eerste proef) en ook de tweede ging naar omstandigheden want in de 5 minuten die er tussen zaten kreeg ik het ook niet meer voor elkaar. Uiteindelijk 176 en 171 punten maar echt niet lekker gereden door alle omstandigheden. En als ik daar een opmerking over maak dat het zo inliep zegt degene van het secretariaat doodleuk had dan om een pauze gevraagd _-:(

Vandaag had ik springles en dat ging wel lekker. Ik moet heel hard aan mezelf werken dat ik braaf stil zit en niet ga lopen mikken; ik wil een afstand rijden en ga dan regelen en dan wordt Ferrose boos. Maar het verschil was duidelijk merkbaar toen ik gewoon deed wat mijn instructrice zei. Zaterdag mag Ferrose mee naar springconcours in Brummen en ik ga wel haar springschoenen afpakken in de hoop dat ze iets voorzichtiger wordt. Ik moet van mijn springinstructrice ook haar hoge peesbeschermers achter vervangen door strijklappen om te kijken of ze dan wat voorzichtiger wordt, maar die verandering voer ik pas in mijn les door aangezien de finish halen en routine opdoen nog steeds onze hoofddoelen zijn zaterdag.

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 20:16

Jammer van je dressuurwedstrijd Joki, maar fijn dat je springles wel goed ging! Succes alvast zaterdag!

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 20:32

Haha in het topic over het eventingfeest stond een link naar een hostel, helemaal nog niet zo'n gek idee!! Ik zie ons al in onze cocktailjurk in zo'n hostel rondlopen ;) Maar is een veel goedkopere oplossing dan de bezemkast die we de vorige keer in het hotel hadden!

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 20:38

Oh jongens, ik kan jullie niet bij houden hoor.
Zag stel stoere foto's. Leuk!
Hilde: toch super gaaf dat je M gestart bent hoor. Dan is tot hindernis 14 komen nog een hele prestatie vind ik!! Jammer dat je gaat stoppen met haar.
TG zwemt lekker! Dat gaat nog best in een flink tempo. Is het altijd een minuut?
Verder weet ik het niet meer :o .

Vanavond lekker niks. Wordt bank-hang of puzzel avondje :9 .

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 20:43

Ka, ik ga zo het filmpje bekijken :)
Noor, Ga nu de afsprong/ greppel/ coffin foto bekijken. Telefoon werkte vanochtend niet mee...
Corien, Mijn duimen draaien voor je baan!
Snoek, Fijn dat je een avondje niets hebt!
Ik ben echt een beetje té qua apparatuur op 't moment: Ik zit op de bank met twee telefoons en twee laptops aan :+

Dit is trouwens de eettafel op 't moment. Valt best mee zo...
Afbeelding

Edit:
Ka, Wat een schatje is T <3
Noor, Lekker bekkie trek je!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 20:58

:wave:

@ Corien: ik duim voor je dat het wat wordt met die baan!!

@ Sussie: wat een leuke foto van je vader met Weltsieger :j Hij kijkt echt attent... je paard dan he ;)
Hoe gaat het eigenlijk met je hand/vinger?

@ Sann: gelukkig gaat het al beter met je! Fijn dat What weer helemaal goed was. Komt vast wel weer goed! Had je al een helm besteld?

@ Margriet: leuke foto van C! Maar zo braaf als ze op de foto lijkt is ze dus niet? Wie is Aline eigenlijk :o

@ Mootje: Dat wat achterop de tafel staat moet ook allemaal mee? En je hebt zo te lezen te maken met materialistische luxe? *D

Vnvd Avi ff gelongeerd en die liep er eigenlijk best lekker over. Daarna Zetje, maar die liep niet lekker. Ze leek rechtsachter niet lekker door te kunnen treden en leek overal stijf. Dat heb ik lang niet meer gezien bij haar. Ze was niet kreupel, maar helemaal goed liep ze ook niet. K hoop dat het gewoon wat stijfheid is... Anders kan ik Diepenheim wel vergeten.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 21:02

Tis niet echt een bokt-proof foto of wel? ;)
Even geen puf om bij te lezen, solly. Vanaf vanavond nog maar 1 paard op stal, KJ en Sjorsie zijn naar de opfok. Ging heel goed! Ga nu nog even snel Jer temperaturen en dan lekker slapen.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 21:03

Rowo, beide rugtassen voorop de foto zijn nog helemaal leeg ;) Alles wat op tafel ligt behalve het vierkante bord met kaarsen & herfstspullen gaat mee.
Balen dat Zetje niet lekker aanvoelde!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 21:06

Leli, hij zwemt daar 2 rondjes, en dan moet ie er weer uit. Rondje of 2 er omheen stappen, weer rondje zwemmen, stappen, weer 1 of 2 rondjes zwemmen. En dat duurt 15 min ongeveer.

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 21:11

Billy, als je genoeg hebt gedronken slaap je toch overal ;)
Joki, wat jammer dat je wedstrijd niet goed ging.
Vief, wat ontzettend gaaf van Merel!
Mo, dat valt inderdaad mee :)
Corien, ik ga voor je duimen! Zou toppie zijn!

Vanochtend weer gelest, Caap deed weer goed zijn best en gaat echt elke les weer beter! Hij is helemaal niet meer scheef en blijft nu ook in de contra etc mooi los en over de rug ipv strak worden en kop erop. :)
Scene was nog wel een klein beetje aan het proberen maar verder wel heel braaf! Hij was wel een beetje erg fit, terwijl hij vorige week toch 5 keer heeft gelopen. Moe is hij er in ieder geval niet van geworden.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 21:30

Jer is oke tot nu toe.
Dat eventingfeest klinkt wel errug gezellig dames......... wie gaat?

:O >> :wave: