Hilde_ schreef:Ik heb nu verlies ja, maar het is toch de laatste cross van Uk en mij dus dat maakt me weinig uit eigenlijk.
je gaat Barchem of Bathmen niet meer met haar rijden ??
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hoop dat ik er morgen of overmorgen op kan en dat we dan Barchem en Bathmen nog kunnen rijden.

!
.
C was alweer dwars, die zag ze nog vliegen van zaterdag. Dus ben heel boos geworden en heb even uitgelegd dat dit niet de bedoeling was. Maar tot het eind aan toe bleef ze dwars. Toen Aline weer eens uit de wei geplukt en gelongeerd voor het eerst weer met zadel op. Die was echt super braaf. Vind haar in omgang een veel leuker paard dan C, maar ja in C zit meer toekomst. Moeilijk altijd.... 
Ga nu een film kijken en moet verplicht vroeg naar bed!Ibonn schreef:Holloween in pretpark is altijd leuk, wij gaan volgende week vrijdag naar Movie World. Daar is een echt Horror Fest, zijn er 4 jaar geleden toevallig geweest en was echt leuk. Geen kinderen meer na 18u en levensecht gegrimeerde acteurs die door het publiek lopen. Speciale horror-attractie zoals een "zombie-discotheek" met afgehakte ledematen in het keukentje, acteurs die met kettingzagen en messen door het hoofd tussen het publiek lopenJe weet dat het nep is maar het was zo goed uitgevoerd dat het eng en beklemmend was

.
. Er staat ook weer wat te eten en te drinken in huis
, had niks meer dus was wel nodig. Nu lekker op de bank. 
)

Maar is een veel goedkopere oplossing dan de bezemkast die we de vorige keer in het hotel hadden!
.
. 

Hij kijkt echt attent... je paard dan he 

>>