[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_lautje_

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 18:34

Shanouk± Hopelijk is je tentamen voldoende!
Sussie: Succes met je gesprek morgen! Gaat vast goedkomen.
Mootje: Welkom terug. Fijne vakantie gehad?
Noor: Stress dus :D

Hetje ging iets groot het water in :D
Afbeelding

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 18:40

ilse18: je horloge, bp etc...... einde eventingcarriere??

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-11 19:01

Zooo, eindelijk weer eens hardgelopen. Dat kwam er steeds niet van.

Ooteman belde net dat mijn laarzen al klaar zijn *\o/* Van de week maar eens ophalen.

Nog een dilemma: ik sta eerste op de wachtlijst B HC voor Chaam (er zijn dus in totaal 3 HC starters) én ik sta op de startlijst voor een dressuurconcours hier op de club voor zaterdagavond. Allebei ga ik sowieso niet doen. Maarrrr, hoe nu het best voor te bereiden? Ik denk dat ik gewoon dressuur ga trainen, dan vrijdag nog ga trainen in het Dijkgatbos (voor zover daar mogelijk uiteraard) en dan zie ik zaterdag wel hoe of wat. Ik hoef pas om 21.30 te starten, dus dan zal ik vast wel iets gehoord hebben vanuit Chaam mocht dat wat worden... Mmmmmzz

@ Bianca: stoute Bull!! ;)
@ Vief: mooi dat Woll er weer netjes bij staat :)

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 19:54

viefdepief schreef:
Ondanks dat het niet echt wenselijk gedrag is kan ik er stiekem wel heel hard om lachen Bianca :o
Woll sleurt nieuwelingen altijd een eind het erf over :+

Omdat Bull bij mij altijd een engeltje is ( ahum ook niet ALtijd hoor) maar ik vond het wel grappig ook idd want ik zie dit dus nooit... :D bij mij doet hij dit niet. Ik hoorde laatst ook al dat hij weleens bijt uit zijn boxdeur wanneer twee meiden tegenover hem hun paarden een wortel geven. Hij wil dan ook, maar als ze hem niet eerst geven bijt hij... :? maar bij mij durft hij niet eens te bedelen....hij weet dat hij dan niet krijgt....of zou ik hem te strak onder appel hebben... ~~}> hahaha arme bulle kind....

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 20:21

Top dat je laarzen klaar zijn Noor! Lastig is dat als je niet weet hoe of wat, zou idd gewoon voor dressuur gaan trainen. :)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 20:22

Zo! Omdat het vandaag feest is heb ik de Rocky Road gemaakt! Zo als toetje maar eens een stukje proeven.
Lees later goed bij!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 20:49

Ff snel een berichtje, niet bijgelezen, dat doe ik morgen. Zag wel een stoere foto van Laura! Je kijkt er echt schitterend bij :=

Vandaag getraind met Zetje en ze pakte weer heel goed aan. Beetje jammer dat ik nog steeds greppelvrees heb en dan niet meer rijd, waardoor Zetje terecht eerst een aantal keer gaat staan. Volgende x de moeilijkere dingen mee pakken, want we hebben weinig boeiends en moeilijks gesprongen verder.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 20:57

Sim: klinkt lekker :9
Lau: weer een erg stoere foto!
Noor: top dat je laarzen er zijn :D

Pfff mijn bestelde jasje is nog niet binnen :\

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 21:07

Zo, ben weer terug van stal. Had eindelijk even een sprongetje neergezet. Vorstin was weer errug enthousiast, maar toch nog goed te rijden! Eerst vanuit draf gesprongen tot ze rustig sprong en niet wegspoot, toen vanuit galop. Steeds zo snel mogelijk na de hindernis weer stil gezet, dat had ze ook al snel door. En als ik goed druk had op mijn knieeën (kan het niet zo goed uitleggen hoe het zit), kon ik haar ook behoorlijk rustig naar de sprong toe rijden. Was natuurlijk ook maar 1 sprongetje, da's al genoeg om Vorstin uit de tent te lokken :+

Haha Noor, die Nudine heeft iedereen lekker op stang gejaagd dus :D En fijn dat je laarzen binnenzijn! Zou idd hetzelfde programma aanhouden, of misschien ook nog een keertje een sprongetje maken.
Heftig gedoe bij je Uni Annetje, maar het klinkt ook niet helemaal eerlijk wat de uni doet :=
Goed voornemen Sannn :P Lekker dat de paardjes zonder deken buiten hebben gelopen. Echt genieten als je dat ziet :D
Zo Vief, da's lang gepoetst :D Kan me voorstellen dat je het ff gehad hebt :(:)
Haha, Hetje is gewoon enthousiast Lau :D Gelukkig ben jij altijd op tijd met je gewicht naar achteren gooien!
Da's smullen Sim, maar vanwaar is het feest ;)?
Fijn dat je lekker gesprongen hebt Rowo
Balen Evony!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 21:12

Shanouk: Ik vond het wel meevallen, poetst altijd nog een stukje langer, maar dat kon vandaag niet dus was een halfuurtje eerder klaar :D Fijn dat Vorstin snel door had dat het ook in een normaal tempo kon ;)
Noor: Leuk dat je laarzen er zijn!! :)
Laura: Gave foto's zeg!
Sim: Ben ook wel benieuwd naar het feest :)) Lekker hoor :9
Mandy: Jammer dat de greppel nog niet zo makkelijk ging. Was je alleen trainen?

[VN] 'Eventingruiters zoeken vaak het risico helemaal niet op'
Vond het natuurlijk niet heel verrassend :+

Edit: Sim is weer scherper dan scherp :))

ilse18

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 21:26

texelse schreef:
ilse18: je horloge, bp etc...... einde eventingcarriere??

Ja helaas einde eventing carrière, paard heeft ruim een jaar geleden een peesblessure opgelopen die niet meer optimaal geneest.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 21:41

Vief is je probleem al opgelost?
Bianca _O- dat zullen ze niet meer doen idd ;)
Noor ik zou idd gewoon trainen jer kan dat :) Hhaha mooi verhaal zie het al gebeuren idd!
Lau ruige foto's!!! :D

Zo paard had zeeeeeker GEEN spierpijn ik daar in tegen wel :=
Morgen lekker even een flinke poets buurt voor hem en voor het tuig!
Nu lekker douche en op bed :o

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 21:43

Wat balen en zonde van Nuka, Ilse!

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 21:45

@mootje.. welkom terug.
@sussie.. ja van je duim kun je zeker wel beroerd worden.
@noor.. dat is schrikken en ook weer voor vals alarm
@vief.. lekker druk geweest.
@bianca.. dat ze dan niet gewoon luisteren dat het halster niet af mag. Zo zien ze maar weer altijd blijven luisteren/opletten op je stage
@snoekiej.. fijn gereden
@ilse.. jammer dat je niet meer kunt crossen.
@corien.. hier precies hetzelfde met spierpijn haha

pff moet steeds meer hoesten, hoofdpijn bleh.. en dan bellen ze van het ander werk ook nog of ik meer kan werken.
Maarja dat doen we dan maar weer

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 21:50

CoriienRN schreef:
Zo paard had zeeeeeker GEEN spierpijn ik daar in tegen wel :=

hahaha fitness traininkje nodig.... :P of een hardlooprondje.....

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 21:52

heb ook wel iets spierpijn maar dat in de schouders/nek zeg maar.
op de rug doet het ook zeer maar is denk ik van me longen (hoesten/hoesten/hoesten)

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 22:08

Bianca morgen thuis even fitnissen :)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-11 22:15

Ik had een stout paard vandaag :( Lijntje coke gesnoven of peper in zijn reet denk ik :P
Ga zo douchen en dan weer die kant op :O

@ Snoek: ja, aangezien ik vandaag een overactief paard had, zit ik nog aan springles op woensdag te denken. Maar dan springles én WW én eventueel Chaam... Maar ik ga er eigenlijk vanuit dat ik niet kan starten daar. ;)
@ Sim: lekker!! :9

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 22:22

@Ilse18: wat jammer Ilse!! Geen mogelijkheid om met een ander paard te starten? Nou ja, dat is natuurlijk een stomme vraag van mij, want daar zul je zelf vast al aan gedacht hebben.

@Noor: bereid je nog maar een keer voor op een "vreemd" alarm hoor. Het schijnt, en bij onze merrie was dat ook zo, dat het veulen een paar dagen voor de geboorte nog een keer draait. Ik ben er 1x getuige van geweest, en raakte bijna in paniek. De merrie lag languit in het land (tussen de paardenbloemen), met hele gestrekte benen, maakte rare geluiden, en bleef zo een paar minuten liggen. En die buik zag ik giga bewegen. Na een paar minuten was het over, ging ze weer staan, en rustig eten. Onze buurman, die een halve eeuw paarden gefokt heeft, vertelde ons dat het veulen gedraaid was, en dat dat meestal een paar dagen voor de bevalling gebeurt.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-11 22:24

@ Texelse: ik dacht dus dat ze die draai vorige week dinsdag, of was het al twee weken geleden??, had gehad.. }:0 Toen deed ze ook zo raar. Ben nu al helemaal zat van het "waken". Kom op met dat veulen!!
@ Ilse: jammer zeg!!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 22:25

Noor, bij ons duurde het ook langer dan de paar dagen die de buurman voorspeld had. Dus gewoon nog even je geduld bewaren, hoe moeilijk ook!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-11 22:26

-O-

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 00:14

Ilse wat jammer zeg! Kun je hem nog wel rijden, of is de pees daar helemaal niet goed genoeg voor?

Noor zit te wachten op een veulen :D Misschien een worteltje aan de achterkant van je merrie laten bungelen?

Leuk verslagje van je rijden Snoek! Grappig dat zo'n overenthousiast paard echt heel anders gereden moet worden dan mijn flegmatieke paardje. Ik heb net ook gesprongen (ofja, gehuppeld, want ik had geen zin om af te stappen en de sprong hoger te doen) en ik moet juist na de sprong een dot gas geven, hij heeft de neiging om daarna namelijk stil te vallen. Hij kan ook nog al eens tegen het been komen tijdens het springen, met het voorwaartse ben ik dat gewoon voor.
Hij was nu ook lekker te rijden, mooi los in de hand, redelijk voorwaarts en goed te bewerken. Ik zit alleen zelf heel erg te pielen met mijn nieuwe beugelriemen. Op de een of andere manier voelt het sinds ik de nieuwe beugelriemen heb, alsof ik veel langer zit en alsof mijn rechter langer is dan de linker. Ik heb de beugelriemen naast elkaar gehangen en hetzelfde afgesteld als mijn vorige paar, dus het kan eigenlijk helemaal niet... :+

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 00:42

Goede avond!
Sussie, wat fijn van je gesprek vandaag. Succes morgen!
Noor, Nudine zorgt voor stress dus ;) stoute Jer en je moeder die je mooie verhaal ontkracht...
Annetje, vreemd gedoe zeg!
Bianca, Gekke bull.
Sim, klinkt erg lekker! Ga het denk ik maar niet maken.... anders gaan die kilo's eraan ipv af!

Vanavond bij Evie haar moeder bij de ORUN gereden. Was weer erg leuk. Wel zwaar, na drie weken niet paardrijden een vol uur dressuren en springen.

Weltrusten!

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 00:47

Goedenavond.
Lautje: Stoere Het 8-) !
Snoekiej: Fijn dat Vorstin zo enthousiast was en dat je haar uiteindelijk toch goed onder controle kreeg.
Ik heb gisteren trouwens l gestart.
Corien: Hopelijk trekt de spierpijn een beetje weg.
Xitsmex: Beterschap :(:) .
Noor: Hopelijk houd jullie niet al te lang in spanning!
Annetje: Fijn dat je lekekr gereden hebt, mij lijkt het het meest waarschijnlijk dat je iets scheef zit en daardoor je oude beugelriemen aan een kant iets meer hebt uitgerekt, waardoor je nu met rechte beugelriemen het gevoel hebt dat je scheef zit? (spreek uit eigen ervaring ;) )
Mootje: Wel fijn gereden? En hoe was de vakantie?

Bam <3 :
Afbeelding

Afbeelding

Ik val zelf alleen nog steeds te veel voorover in de verlichte zit _-:( .