Veel plezier Corien! Ik heb net mijn vriend weggebracht, hij gaat met een hele groep in Belgie stappen. Ben maar niet mee gegaan aangezien ik morgen dan echt niets waard ben.
Mo, die film ken ik niet. Ik zou zeggen, zet iets anders op.
Ja, al drink ik maar drie glazen, ik ben de volgende dag geheid ziek.
Ik hoop dat het mee valt, hier was het net in ieder geval heel glad. Alles is weer wit....
caro29
Geplaatst: 25-12-10 23:32
Ik ben ook weer thuis. Zit nu ff naar de toppers te kijken. Morgen eindelijk weer wat met de paarden doen. Ik heb een nieuwe winterdeken voor de merrie klaarliggen want mijn ruin is aardig aan het slopen geweest. Ga ook nog een poging tot longeren doen en een zadel schoonmaken voor de verkoop. Die wordt al 2 jaar niet meer gebruikt en aangezien ik een 5 punts borsttuig wil hebben kan hij mooi weg. Als iemand nog een stubben VZ zoekt. 17 of 17,5 inch. Zwart en heeft op een stevige NF type gelegen.
Hier sneeuwt het nog niet en is ook ook niet gladder geworden dan dat het al is
Sim
Geplaatst: 26-12-10 00:04
Mootje schreef:
Veel plezier! Ik zit 'the boy in the striped pyjamas' ter kijken. Wat een trieste film
Ik heb het boek gelezen. Verassend en onaangenaam einde....
Heb net oorlogswinter zitten kijken, ook een verassende film.
Mootje
Geplaatst: 26-12-10 00:08
Sim, Zover was ik toen nog niet eens..... Hij is inmiddels wel afgelopen, bah Caro, Veel plezier met rijden voor morgen.
Morgen een druk dagje. 's Ochtends even koken (draadjesvlees voor aankomende week), paardje doen en daarna naar oma toe. We gaan met z'n drieën (oma, papa en ik) naar een 'live kookspektakel' bij vd Valk. In ben benieuwd....
Slaap lekker!
Edit: Oeh, ik zie net dat Martine prosecco heeft Binnenkort maar even naar de G&G!
Hele gezellige kerstdagen toegewenst, SGWayers!! En natuurlijk op een superuiteinde en een heel goed, liefdevol, gelukkig en vooooraaaalll gezond 2011, voor jullie en je paard!! Dikke kus!
Shanouk, Veel plezier! TG, Als zweetdeken wel, maar volgens mijn instructeur niet als trailerdeken, want als je hem te lang ophoud (langer dan 15-20minuten) krijgen ze het koud. Althans, dat is mij verteld! Hilde, Jammer dat je niet meer jarig bent Billy, Ik ben nu al benieuwd naar de foto's!
Zo, riblappen zijn aangebraad en staan nu te pruttelen. Verse croissantjes staan nu in de oven en zijn zo klaar
Hilde ook namens mij nog gefeliciteerd! Mootje, ah oke. Vind die rode toch best gaaf. En de hebben ook Sprenger beugels in de aanbieding. Shanouk; veel plezier!
_Noor
Geplaatst: 26-12-10 11:00
Goedemorgen allemaal! @ Shanoek: veel plezier! @ Mootje: eet smakelijk. Hebben wij ook eens gedaan toen we in Hengelo in vd Valk zaten i.v.m. Boekelo, lekker hoor!
Sim heeft eindelijk een cooler gevonden
Mootje schreef:
Noor, Ik herken Jer amper
Wat een sukkel zo, niet??
Gister een gezellig dagje gehad met een nachtelijke wandeling terug vanaf mijn broer. In ongeveer 20 min wandelen, dus we kwamen fris en fruitig thuis Zo even Jer longeren en met Pien wandelen, ovenschotel klaarmaken en dan vanmiddag naar de schoonfam.
Edit: TG, ik heb zomers gewoon een vliegendeken op in de trailer als zweetdeken te warm is. Heb zo'n heel fijnmazige van BR.
Sannnn
Geplaatst: 26-12-10 11:15
Morgen
Las dat iedereen wel fijne kerst gehad heeft! Jaloers Shanouk, heel veel plezier in Sölden! Is dat met Herman den Blijker TG? Mooi dat het zo leuk was! Hilde alsnog gefeliciteerd, sorry gisteren niet op bokt geweest. Mooi dat je een hele leuke dag hebt gehad! Ik heb zomers ook gewoon vliegendeken op als het heel warm is. Ik moet altijd zo lachen om Jer zijn kuif. Zulke lekkere ruige manen!
Mijn paarden zet ik in de zomer met een vliegendeken met magneetjes erin op de wagen Je ziet ze echt genieten!! En in de winter kan ik die mooi onder de wollen dekens doen, dus erg multifunctioneel!!
Ik heb Toby nog niks verteld maar hij is helemaal hyper........
TG, Veel plezier op stal! Billy, Toby heeft dan stiekem meegelezen op Bokt Noor, Hij ziet er een beetje 'lülletje rozenwater' uit, maar dat is ie helemaal niet
Sannnn
Geplaatst: 26-12-10 11:59
Leuk is dat altijd he hoe enthousiast die honden zijn! Veel plezier bij de paarden TG, denk ook dat het heel druk is. Met mij gaat het eigenlijk best goed, voel me nu best goed. Maar moet vooral rust houden, ookal voel je je wel goed. Dat is lastig. Zei net dat ik morgen wel weer wou rijden, maar dat zie ik niet gebeuren gezien de reacties hier thuis.
Vaders had toch mijn laatste B parcoursje in Nijkerk met Vero gefilmd. Wel via zijn I- Phone, vandaar het rare beeld. http://www.youtube.com/watch?v=bupl1VRCjLQ Je ziet wel mijn nieuwe jasje + cap, alleen hier wel met zwarte laarzen omdat die rits kapot was in mijn bruine.