Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.

Doe mij dan maar een pretpark, of dierentuin 

Citaat:iets actief en geks
Nickeltje schreef:Naja, ik vind het wel leuk om een dagje te doen hoor.
Alleen wil zij een keertje iets actief en geks doen. Ze kwam zelf al met zweefvliegen, maar dat zie ik niet helemaal zitten...
Eigenlijk wil ik wel graag naar dat chinese terracotta legen in Groningen, maar dat is ook niet echt spannend ofzo...
. 

Al zin in morgen
?
?
!
Moest tot half 4 en was iets eerder klaar.. Dus dacht mooi naar huis. Was een beetje gedoe vandaag. Met eten dat niet bezorgd was enzo. Bedenk me alleen net dat ik mijn bloemetje (gingen ze heel lief halen toen ze hoorde dat ik geslaagd was
) vergeten ben.. staat nog in het keukentje
Zo nog even terug dus 
. Ik moet straks na het werk Sofie ook nog even rijden. Maar dat is pas na 9 uur
. kimdepim schreef:Nickeltje schreef:Naja, ik vind het wel leuk om een dagje te doen hoor.
Alleen wil zij een keertje iets actief en geks doen. Ze kwam zelf al met zweefvliegen, maar dat zie ik niet helemaal zitten...
Eigenlijk wil ik wel graag naar dat chinese terracotta legen in Groningen, maar dat is ook niet echt spannend ofzo...
Hier in de buurt heb je Appelscha outdoor. Die hebben allemaal dingen. Die hebben nu ook een klimavontuur.
http://www.klimavontuur.nl/
Maar dat zal wel te ver weg zijn.
leuk he auto rijden