Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
patsmu schreef:Jiska nee joh 2 paarden kan ik nog wel alleen doen hoor. De dag ervoor is toch de dressuur... Als je me maar aanmoedigt haha
Scum schreef:Online heeft wel een soort systeem met een monitor op zijn stal. Daarmee kan hij altijd volgen waar wij zijn en ons bellen wat we daar nou weer aan het doen zijn. Alleen als we erg ver naar het buitenland gaan wordt de ontvangst slecht.
Best wel lastig voor ons. Net Big Brother
miss_jumpy schreef:_Anja schreef:Ben ik ook weer eventjes! heb niet bijgelezen maar dat wordt me vast wel een keertje vergeven![]()
De rust is voor nu wel een beetje wedergekeerd hier..Mn vader is sinds maandag weg hier uit huis..Zit bij zn broer in enschede in huis..Wel raar hoor, maar nu heb ik t nog niet zo door..Mn vader is wel eens vaker weg voor zn werk een paar dagen dus echt missen doe ik hem nog niet..
Ik was altijd een beetje een papa's kindje dus ik denk dat ik de klap nog wel ga krijgen..(is iig wat iedereen zegt![]()
)
Een shetlandertje gaat voorlopig dus ook even niet door maar moet eerst maar even weer alles op een rijtje zien te krijgen..Wil proberen dit weekend mn hoofd weer een beetje te verzetten..Zaterdag t een keer goed op eenzuipen zetten...en daarna zien we wel weer..
MOrgen wel beginnen weer met stage
raar hoor. Je plan om in het weekend even wat afleiding te zoeken lijkt me prima!
Maar ga je je vader wel opzoeken of heb je even geen contact?
En hoe gaat het met je moeder?
minnie_muis schreef:Die van ons hebben maar geen radio meer! De 2 veulentjes wilden de hele tijd K3 luisteren. De oudste abba muziek en Turella en wonderland wilden trance luisteren. Dus alsik met 1 bezig ben zet ik wel muziek op!
Jiska schreef:nou idd, tegen die tijd moeten we maar een schema gaan maken!
g0otje schreef:Jiska schreef:nou idd, tegen die tijd moeten we maar een schema gaan maken!
haha je bedoelde toch schema voor te groomen
g0otje schreef:haha dacht ik al
ik ga weer aan het werk
tot maandag!
_Jitske_ schreef:
Arme Ice![]()
Erg vervelend Jiska!