Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pinacolada schreef:Gefeliciteerd Anja!!!!!!!!! Wat ga je hierna doen?
Lielle schreef:Gomir, nog wat geslapen?
manic schreef:Volgens mij stond jullie vrachtwagen pal naast ons![]()
Als je nog iemand zoektCitaat:Solon en Tessa zijn trouwens uitgebeld... en niet door de schuld van Solon. Denk dat ik daar binnenkort maar mee ga stoppen.
Dat mag, niet dat je daar nu nog wat aan hebtCitaat:Moet vandaag zelf rijden, maar zie het niet zo zitten... Mag je dressuur ook HC rijden?
manic schreef:Dat was toch gewoon een mooie fijn uit te rijden gebroken lijn? Zo'n rare wending vond ik dat iig nietEr stond ook nog een lastige hindernis met allemaal spoorbomen hoog en op de grond niks, waar ze ook slecht op aanreed, maar die stond ook een beetje rot om er wel netjes op aan te rijden.
miss_jumpy schreef:Ik was eigenlijk niet zenuwachtig, stond ruim genoeg om lage cijfers te mogen halen. Kon haast niet zakken. Ik ging precies paardrijden onder het beluurtje en toen ik terug kwam hing de vlag uit
Biertabje schreef:Ik bied 500, ze is tenslotte al een beetje oud voor de baanMuis was stout vandaag...draf is goed, maar zodra ze mag galopperen dan gaat ze heel hard rennendus ik verkoop haar nu als renpaard
iemand interesse?
manic schreef::D![]()
![]()
Mijn paard doet het weer! Bijna helemaal in ieder geval, maar hij gaf me in ieder geval weer het gevoel dat ik op een punt zit waar ik er aan kan gaan rijden en dat kon voorheen niet. Jippie!Ben best wel blij nu, werd er zo moedeloos van
gomir schreef:Biertabje schreef:Ik bied 500, ze is tenslotte al een beetje oud voor de baanMuis was stout vandaag...draf is goed, maar zodra ze mag galopperen dan gaat ze heel hard rennendus ik verkoop haar nu als renpaard
iemand interesse?