Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Pinacolada schreef:Gefeliciteerd Anja!!!!!!!!! Wat ga je hierna doen?

) operatie bekijken. We stonden er met onze neus op, dus het was heel leerzaam en super gaaf om het een keer te zien!
Was ik eerste met 197 punten. als extra prijs een taart, die straks bezorgd wordt door een clubgenootje, we moesten naar huis, omdat ik thuis verder nog niks gereden had. Met springen liep ze heel fijn. Had gisteravond springles gehad en dat ging niet helemaal naar wens. Ze wilde alleen maar heel hard. Nu was ze weer normaal en sprong ze mooi de lucht in. Had 1 balkje, was jammer. Ik had een iets dichte afstand, en toen begon ze te loeren op een hek. Ik drukte iets aan en toen kwam ik Te dicht. Maar ik was dus wel tevreden
Volgens mij mag ik met dressuur al L1 starten en met springen ben ik B + 4, dat springen gaat nog niet heel hard, maar we hebben de tijd. Ze is pas 4...

Ben best wel blij nu, werd er zo moedeloos van
schrok me wezeloos. de brug ging open, een idioot voor me ging op het allerlaatste moment op de rem staan, dus ik moest keihard op me remmen trappen. de motorrijder achter me deed ook een poging, maar slipte keihard onderuit en de motor schoof zo onder mijn korando
die lag er dus vast onder....
gelukkig had die man niks ernstigs... wel schade. ik gelukkig niet!! maar was wel ff geschrokken
Lielle schreef:Gomir, nog wat geslapen?
) als eerste auteur om aan de eisen te voldoen.
).
(dus ik zal zo maar weer eens een mail richting commissie sturen...) manic schreef:Volgens mij stond jullie vrachtwagen pal naast ons![]()
Als je nog iemand zoektCitaat:Solon en Tessa zijn trouwens uitgebeld... en niet door de schuld van Solon. Denk dat ik daar binnenkort maar mee ga stoppen.

Dat mag, niet dat je daar nu nog wat aan hebtCitaat:Moet vandaag zelf rijden, maar zie het niet zo zitten... Mag je dressuur ook HC rijden?
manic schreef:Dat was toch gewoon een mooie fijn uit te rijden gebroken lijn? Zo'n rare wending vond ik dat iig nietEr stond ook nog een lastige hindernis met allemaal spoorbomen hoog en op de grond niks, waar ze ook slecht op aanreed, maar die stond ook een beetje rot om er wel netjes op aan te rijden.
(die 4-jarige beesten liepen er allemaal zo doorheen iig)miss_jumpy schreef:Ik was eigenlijk niet zenuwachtig, stond ruim genoeg om lage cijfers te mogen halen. Kon haast niet zakken. Ik ging precies paardrijden onder het beluurtje en toen ik terug kwam hing de vlag uit
Had er wel vertrouwen in
Biertabje schreef:Ik bied 500, ze is tenslotte al een beetje oud voor de baanMuis was stout vandaag...draf is goed, maar zodra ze mag galopperen dan gaat ze heel hard rennendus ik verkoop haar nu als renpaard
iemand interesse?
manic schreef::D![]()
![]()
Mijn paard doet het weer! Bijna helemaal in ieder geval, maar hij gaf me in ieder geval weer het gevoel dat ik op een punt zit waar ik er aan kan gaan rijden en dat kon voorheen niet. Jippie!Ben best wel blij nu, werd er zo moedeloos van
gomir schreef:Biertabje schreef:Ik bied 500, ze is tenslotte al een beetje oud voor de baanMuis was stout vandaag...draf is goed, maar zodra ze mag galopperen dan gaat ze heel hard rennendus ik verkoop haar nu als renpaard
iemand interesse?

ga op concours....
, renpaard voor BT
, zonder zadel spring acties uit Ierland
, Ammi heeft hard gewerkt
, Manic heeft weer een braaf paard