[SGW] [HK] Slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

SGWuppie

Re: slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 10:40

Britjlover: fijn dat het een mooie begrafenis is geweest. Ik hoop dat het lukt om het allemaal weer een beetje op te pakken. Gelukkig is het nu mooi weer, dat scheelt ook alweer iets als het zonnetje schijnt!

Chantal: balen dat je niet kunt starten zeg! Ik heb hem ook eens bij een paard van mij gehad, maar toen kwam ie wel gewoon overdag

Missmuts: de L cross in Diepenheim is zo te zien niet heel anders dan de B cross die ik daar 2 jaar geleden met Rex heb gereden. volgens mij was dat toen mijn eerste cross met hem en toen waren we foutloos....denk dat het goed te doen is!

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 10:51

Ik heb het secretariaat van Wieringerwerf net aan de telefoon gehad... ik sta als nr 3 op de wachtlijst voor de M paarden....

patsmu

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 11:05

Balen chantal, hopelijk kun je starten in Wieringerwerf.

Marieke vraag jij komt uit de buurt van Nijmegen he!
Wij hebben volgende week zaterdag vrijgezellenfeest en gaan in Nijmegen op stap. Wat zijn een beetje de leuke kroegjes enzo! Hoor het wel van je! Of als iemand anders leuke kroegjes enzo weet laat maar weten...

Diepenheim gaan we dit jaar ook heen in de B L en M paarden.
Hoe is Barchem ben daar vroeger wel eens geweest maar de laatste 5 jaar niet meer!!! Wil ik misschien ook nog heen gaan..

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 11:34

Café Daen is wel aardig, wel een studentencafe, dus soms wel ballen...maar die zitten er niet echt in het weekend.
Sjors en Sjimmie, Heidi's Skihut, en de Drie Gezusters zijn van dezelfde eigenaar. Leuke muziek, maar soms agressieve buitenlanders, wel leuk om te dansen!
Malle Babbe en Stretto en De Compagnie zitten allemaal in de Molenstraat naast elkaar (3 gezusters en skihut zitten daar ook). Compagnie ga ik zelf vaak heen, voorin kun je kletsen aan de bar en achterin is een dansvloer.
Gezellig cafe is ook Samson, maar daar heb je geen dansvloer, jong en oud alles zit daar door elkaar heen.

Barchem vond ik een leuke cross, wel technisch. er zijn vast wel bokkers die daar foto's van hebben!

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 11:54

Barchem is een gave cross! Je moet daar wel een beetje geluk hebben met de grond, maar erg mooi daar hoor! Technisch, maar dat mag ook wel aan het eind van het jaar.
Ik zal is zien of ik daar ook nog hindernisfoto's van heb.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 11:55

chantal-->hmm hopen dat er nog wat uitvalt zodat je mee kan doen ..

Vief--> waar blijven de spring stills nou ??

Ik heb ook een paar keer in barchem meegedaan vond het altijd een mooie cross (maar ik rijd bij de pony's )

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 11:58

Barchem was een paar jaar geleden wel de enige cross hier in de omgeving die geen problemen had door de overvloedige regenval dat najaar. Diepenheim is toen nog op de ochtend zelf afgelast, kan me herinneren dat er ook nog een cross is verzet qua datum, maar in Barchem hoefden ze maar 100 meter om te leggen. Ligt mooi hoog daar, tegen de Lochemse Berg aan.

Foto's van Barchem heb ik vast ook nog wel als ik goed zoek.

De L in Diepenheim verschilt idd niet zoveel van de B, 10 cm hoger en een paar hindernissen meer . Zo had de L daar twee jaar geleden ook een waterbak op het eind, de enige keer dat Ret schoon uit een cross kwam . En de grote waterhindernis is voor de L wat lastiger, dan moet je de trap met stromend water op of af (maar net van welke kant je dat jaar komt aanrijden, ze wisselen het af).

Foto's komen later, ik heb nog geen gelegenheid gehad om ze te uploaden.

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 12:02

Karin, ook de L paarden heeft volgensmij een alternatief in Diepenheim op de waterval. Volgensmij mag je een heel klein opsprongetje ook nemen ipv de waterval.

Wij zeggen trouwens het tegenovergestelde kwa grond in Barchem.... haha Maar dat komt denk ik omdat het bij mij een keer 1 of 2 weken is verplaatst en toen vond ik de grond nog twijfelachtig (toen was er NK in Barchem, volgensmij 2 jaar geleden).
De bosgrond en grasland houden zich prima. Ik vind alleen de bouwgrond wel snel heel zwaar worden in Barchem. Nu wordt bouwgrond natuurlijk sneller zwaar dan gras of bosgrond, maar goed vooral de hoge klasses hebben nogal een stuk bouwland in de cross in Barchem. Maar wil die grond erg slecht worden heb je wel veel regen nodig hoor! Over het algemeen houdt de grond zich daar vast wel lang. Vorig jaar was het iig prima te doen in Barchem met de bodem.

patsmu

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 12:24

marieketencate schreef:
Café Daen is wel aardig, wel een studentencafe, dus soms wel ballen...maar die zitten er niet echt in het weekend.
Sjors en Sjimmie, Heidi's Skihut, en de Drie Gezusters zijn van dezelfde eigenaar. Leuke muziek, maar soms agressieve buitenlanders, wel leuk om te dansen!
Malle Babbe en Stretto en De Compagnie zitten allemaal in de Molenstraat naast elkaar (3 gezusters en skihut zitten daar ook). Compagnie ga ik zelf vaak heen, voorin kun je kletsen aan de bar en achterin is een dansvloer.
Gezellig cafe is ook Samson, maar daar heb je geen dansvloer, jong en oud alles zit daar door elkaar heen.

Barchem vond ik een leuke cross, wel technisch. er zijn vast wel bokkers die daar foto's van hebben!

Dank je Marieke zal het zeggen tegen de ladys ben ergug benieuwd volgende week zaterdag.Heb er zin in.

patsmu

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 12:26

Sorry ik bedoelde Bathem. Barchem is een mooie cross ben ik de afgelopen 2 jaar geweest. Nee ik bedoel Bathem.....

pietpiraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 12:26

ik heb nog nooit gestart in Barchem, hij zit dit jaar wel in de planning

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 12:28

Bathmen ligt zo dichtbij voor ons, maar nog nooit gestart daar... Kwam er steeds niet van. Ik heb 'm twee jaar geleden wel gelopen, heb Lielle toen nog zien rijden, mijn zusje zat toen met school in Verweggistan dus kon niet starten. Volgens mij heeft Ret in Barchem het vaakst gereden, drie of vier keer.

pietpiraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 12:30

bathmen heb ik wel is gestart, vond de cross een beetje tegenvallen..

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 12:51

Bathmen is technisch maar een mooie cross! Het mosterdland is altijd heel zwaar, maar de rest van de grond houdt zich meestal erg goed bij slecht weer.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 13:57

HM loopt voorlopig nog geen B. Eerst mag de springinstructeur zeggen als ze parcoursklaar is. En Rob mag dan zeggen als ze B crossklaar is, en dat is ze volgens hem nog niet.
Lijkt me wel gaaf als het zover is.

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 14:17

willen degene die een logo hebben ontvangen ff pb sturen, dan weet ik dat ze zijn aangekomen...verder hier nog steeds geen internet

en die vos kan misschien volgende week weer opnieuw naar de kliniek! nog meer onderzoek

verder ga ik maandag denk ik bij vdl stud wat paarden bekijken
morgen oefencross in wwerf... daarna maar ff in MIddenmeer op wedstrijd kijken

groetjes

pietpiraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 16:49

idd chantal dat land is echt poedersuiker

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 16:57

Wel een beetje lief doen voor MIJN crossje hoor
En Barchem vond ik altijd wel meevallen qua grond, Diepenheim is toch veel erger?
Maar hier dus mijn stills..
En Kim ze konden niet eerder, want Vief was op haar werk!

Moet ze nog ff oploaden, maar ze komen er echt aan

pietpiraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 17:03

oja bathem is van de molenruiters
schiet nou maar op met die stills

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 17:18

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 17:38

Scum schreef:
HM loopt voorlopig nog geen B. Eerst mag de springinstructeur zeggen als ze parcoursklaar is. En Rob mag dan zeggen als ze B crossklaar is, en dat is ze volgens hem nog niet.
Lijkt me wel gaaf als het zover is.

Het zou me niets verbazen als HM je springinstructeur en Rob heeft omgekocht om nog niet te hoeven starten in het B.

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 17:45

LOL

Pops

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 17:48

Ik heb bijna al mijn spullen om maandag op eventingkamp te vertrekken

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 18:01

Simmie schreef:
Het zou me niets verbazen als HM je springinstructeur en Rob heeft omgekocht om nog niet te hoeven starten in het B.

Verrrek ja, nu je het zegt!
Zou ze ook de hoefsmid en de DA omgekocht hebben om zogenaamd kreupel te zijn? Daar is ze wel toe in staat......
De hoefsmid is trouwens gisteren niet geweest, maar die komt vanavond. Vandaag dus het verband eraf gehaalde en nou heeft ze zo'n koeienzak om. Ze was heel erg boos, en ze liep stampvoetend met dat ene voetje door de wei. Ben bang dat die zak vanavond al naar de knoppen is. Kosten 8 euro per stuk en Bitwise heeft er 3 gehaald.

Mijn wintersport is geboekt! Het wordt Kaprun. Ik heb er nu al zin in!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 19:04

Had ik al verteld dat m'n oma een nieuw crosshoesje voor mijn cap heeft gemaakt??
Hij is echt goed gelukt, alleen het klepje staat een beetje omhoog, maar ik ben van plan om heel hard te gaan dus dan zie je het vast niet
Zal zo ff een foto plaatsen