[SGW] [HK] 4 jarige cross-toppers (in spe)!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

mistid

Re: 4 jarige cross-toppers (in spe)!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 18:37

Heb ik jou op Facebook dan? :+ Of dat een gemeenschappelijke vriend had gereageerd/geliked? Hellendoorn is wel even een stukje rijden voor ons, maar dichterbij dan de meeste crossen.
Ik ga over een poosje zo'n opleiding doen die je 's avonds in je eigen tijd kan doen. Maar nu nog niet, de overheid wil dat op de schop nemen om meer gelijkheid in de studies te creëren dus ben bang dat als ik nu begin ik geld weggooi en over een jaar opnieuw kan beginnen.

__Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 19:00

Nee was inderdaad een gemeenschappelijke vriend. : :j
Groot gelijk dat je er dan nog even mee wacht!

madelein

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 19:03

Ja dat zou leuk zijn Rianne!! Kunnen we dat anders niet vragen? Kan jij me tenminste meenemen als ik ergens vast sta ;)
Ik heb vandaag m'n instructeur gevraagd of hij met mij het parcours wil lopen de dag voor de wedstrijd. Is vanaf 19.30 open voor verkenning.
Het komt nu wel erg dichtbij ja, vind het erg spannend!!

@mistid: zou idd ook even wachten dan! Zou zonde zijn

Neesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 22:51

Terug van vakantie, hoop bij te lezen :)

@Mette, leuk zo'n photoshoot, Mooie body heeft je paard!
@madelein, zien er mooi uit je laarzen. En wat super dat het goed gaat!!
@Mette, neem de tijd voor de dingen. Volgens mij wil je soms te snel.
@appeltje, stoere foto toch netjes gedaan 10de en hoop geleerd zo te lezen.
@percy, gefeliciteered met jullie nieuwe aanwinst. Ben niet zo bekend in de belgische bloed lijn, even wat op gezocht linkt interessant wat ik er zo over lees.
@Tia, jammer van de keuring. Ze ziet er lang uit, wel mooi. Vooral de laste foto's op je profiel, ze lijkt meer stabieler in haar lichaam. Ibop leuk?! Kan link niet openen.
@mistid, van mij ben je ook welkom! Wat grappig je doet dus ook cross met de auto, leuk voor de afwisseling en gefeliciteerd met je diploma en 2de plaats.
@olifanter, wauw ingeschreven wat een leuk begin! hier ook veel last van Dazen, rijden met een vliegendeken helpt!
@caro, :wave: nieuwe baan, gefeliciteerd!

Ik zal vast dingen over hoofd hebben gelezen, jullie zijn zo snel hihi

Toch even nog mijn mening... Ik ben ook van mening dat de regelementen niets voor niets zijn gescheven, je moet ze lezen als je ze niet begrijpt vragen aan mensen die ervaring hebben. Ik als organisator van een endurancewedstrijd, kom ik ook vaker ruiters tegen die vragen stellen, die niet nodig zijn als ze de reglementen hebben gelezen. Ik vind dat het verdieping is in je sport.

Ik ben nog al perfectionistisch, hou er van om goed voor bereid te zijn en zelf alles te kunnen snappen. Jip en Janneke dat mogen ze zeker uit brengen, ook bij andere discipline scheeld hoop werk voor organisatoren :P en uitzoek werk voor de ruiters.

@hier gelogeerd, morgen weer er op en maandag Crossles in Ermelo van de regiotraining.

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 23:18

Dank je wel voor de felicitatie's :) Paard heeft een super afstamming maar nu moet het er nog uit gaan komen.

Autocross lijkt me best gaaf maar nog nooit gedaan.

Ben vandaag weer eens gaan zoeken voor dazenmiddel maar het aanbod is groot en de garantie is klein. We hebben een proef flacon gekregen en dat lijkt te werken.

Mette, waar ben je gebleven? Ben heel benieuwd hoe het nu met jou en Sjaak gaat.

Mettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 22:32

Zo onwijs druk met school, heb tijdens de examens nog les en moet nog 2 weken 5 tentamens voldoende maken anders zak ik alsnog :( En ben niet helemaal lekker de laatste tijd..
Sjaak gaat beter, hij loopt weer goed en de wond is nog wel zichtbaar maar hij heeft er geen last meer van. Morgen dan hopelijk de tweede springles, sta wel ingedeeld. 29 Juni hebben we het eerste concour..
Hij luistert eigenlijk meteen als ik hem corrigeer dus dat is wel fijn. Afgelopen weekend was er concour op stal waar ie staat dus ging met hem buiten lopen, hij keek wel heel erg maar was gewoon braaf. Heb er wel vertrouwen in.

Vandaag met Epke selectie gesprongen in de L, categorie CDE werd samen gdeaan want ik was de enige kleine pony, ben 3e geworden en parcours + verhoogde barrage foutloos.. Besloten om het jaar uit te rijden met Epke, wil nog wel een keertje M starten na de zomer aangezien het nu zo goed gaat.
Cross in ermelo gaat niet meer door dus ga helaas niet meer met hem crossen.
Dressuur ging vandaag niet zo lekker, de ringmeester ging naar beide proeven kijken en dacht dat we meestal wel rond de 210 punten zaten, maar kom niet hoger dan 195 :P Was wel leuk compliment maar kreeg 175 en 183, was de laatste start van de dag dus kan je nagaan hoelang we er al waren..

Nu nog twee uurtjes doorleren en deze week 2 hele belangrijke tentamens. :O

__Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 21:24

Mette fijn dat het goed gaat :)

Vandaag wedstrijd gehad. Eerst rondje bb springen. Hij was een beetje mat en trok niet echt aan. Was wel een kijkerig parcour, maar hij keek nergens naar dus wat dat betreft tevreden. Stonden een paar hele lage stijltjes in van misschien 70 cm ofzo en daar twee balken en toen nog een balk in zo'n lijntje met zon kruisje. Normaal echt nooit zoveel balken. Hij let gewoon niet op als het zo laag staat, dus denk dat ik na m'n vakantie maar keer B ga starten.
Dressuur ging wel fijn, 184 en 187 punten.

Volgende week nog een crosstraining en dan krijgt ie tot Ede even wat meer rust wat trainingen en wedstrijden betreft.

Mettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 23:05

madelein

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 19:18

Goed zo mette en Rianne!
Mooie punten hoor Rianne. En dat minder z'n best doen bij lage sprongen herken ik wel haha

Mette ik kan je filmpje niet openen op de ipad :(

Mettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 20:23

Ah op de computer zou t moeten lukken !

Neesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 18:14

Mette fijn dat het goed gaat, Rianne mooi score! Ik kan film ook niet openen, helaas.

Maandag hebben we een super training gehad, ze reageerde super op been waardoor de sprongen met zelfverkerheid werden genomen :)

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 18:47

Het is wel een heel kort filmpje maar ik kan het zien Mette. Ik vind je er mooi op passen, leuke combinatie. Fijn dat het ook zo goed gaat met Epke. Succes met je examens!

Fijn dat de training zo goed ging Neesa!

Netjes Rianne maar dat balkjes pakken op lage hindernissen herken ik hier ook. Daimler vind het de moeite niet om zijn benen op te tillen voor die lage hindernissen. Shetan is anders. Als die een keer een balk voelt dan doet hij er alles aan om te voorkomen dat hij nog een balk raakt.

[naam] zit ook midden in haar examens. Dat is hier elk jaar feest. Nog een paar dagen en dan is het gedaan. Zaterdag gaan we haar en Daimler halen en maandag moet ze nog een dagje terug. En dan, dan is het gedaan tot 1 september!

Ze zal het nog druk zat krijgen in de vakantie :)

Mettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 19:45

Ik nog 2 hele belangrijke toetsen die alles eigenlijk bepalen, dan volgende week vrijdag vakantie.
Ik begin alweer 18 augustus, heb volgende week eerste dag met mijn nieuwe klasgenoten.

__Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 20:11

Ik moet ook nog een weekje bikkelen.
Moet morgen mijn portfolio inleveren en dat is zo gigantisch veel werk..volgende week daar een assessment van. Dinsdag nog een tentamen over bijna alle vakken van afgelopen jaar en heb nog niet eens kunnen leren.. nouja lang leve de multiple choice vragen! Week erna lig ik lekker te chillen in Albufeira {:}

Mettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 20:16

Ik dus maatschappijleer en dat is ook echt niet te doen !
Ik ga lekker een week op knhs instructieweek en de dag daarna 12 dagen naar tunesie {:}

__Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 20:51

Ja pff ben zo gestresst dat ik gewoon een afspraak van morgen helemaal ben vergeten..voel ik me altijd zo banketstaaf, overkomt me ook eigenlijk bijna nooit. Maarja portfolio is 9 ec's dus ik moet het wel halen.

Oliefanter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 21:25

Hier ook examenstress :(. Na dinsdag terug wat actiever.. Ik ga zooo blij zijn.beetje baaldag hier

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 21:52

Succes allemaal!!

Neesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 22:10

Names mij ook veel succes!!!

madelein

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 05:14

Succes meiden!! Even doorbijten nog!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 09:42

Succes allemaal! Ben blij dat ik er al af ben :o

Leuk filmpje Mette, hij doet het braaf.

Ik heb dinsdagavond in Lelystad getraind. Ging super fijn, aan de kant wilden ze al een kloon van Chall maar helaas een wat mindere afloop. Hij was te enthousiast op de holle weg en sprong te groot af en kwam te dicht op de opsprong en bleef ergens achter hangen. Beschermer af en waar de beschermer hoorde een kras. Bloed op een schimmel lijkt meteen heel extreem dus ben maar gestopt. Binnenkort nog eens heen maar dan zelf trainen.

Tiahastrona

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 09:50

Ik dit jaar nog 3 toetsen, een gesprek, een essay en een verslag. Dan volgend jaar afstuderen :)

Ik hoop dat t meevalt mistid.
Mette en Neesa lekker getraind +:)+

__Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 21:39

Iedereen succes!!

Schrikken zeg mistid! Valt de schade mee?

Ik heb zin in maandag, trainen in Hernen. Ben er nog nooit geweest dus ben benieuwd :)

madelein

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 07:45

Jeetje mistid wat naar! Hoop dat het meevalt!

@rianne: veel plezier, hernen is zo leuk! Echt een speeltuin :)

@hier: bezig om m'n nieuwe laarzen in te rijden. Ze zitten heerlijk, op m'n knieholtes na. Die zijn inmiddels aan allebei de kanten open geschuurd :( even doorbijten nog maar!

Tiahastrona

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 09:37

Anders moet je er hakjes inleggen Sanne, scheelt net iets