[SGW] [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Joki

Re: [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 14:13

MM dat is wel echt k*t

Ik kreeg net sms dat Ferrose in elk geval op het land staat dus die moet wel schoon maar rijden kan ik eventueel wel overslaan. En kreeg op werk een mail met dat er een eerder naar huis lijst is dus snel opgegeven dus mogelijk heb ik geluk

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 14:21

henny wat erg zeg :(:) dat is echt heftig om mee te maken!

lau, leuk zo'n projectje :j

vief, leuk zeg die (n)(j)aarlingen alle koppies zelfde kant op, leuk gezicht

TG balen van de vos trouwens, hoop dat hij het toch gaat doen...

oohh marijke ;( sterkte zeg! Hou jezelf een beetje rustig met beebje in je buik!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 14:26

@ TG balen dat het zwemmen nog niet wil.
@ Vief GG wordt groot :D Fijn dat de stemming positief was
@ Joki over 6 vlechten doe ik niet langer dan 6/7 minuten :D . Vlecht gewoon met elastiek.
@ Henny wat vreselijk van de merrie met veulen.
@ MM probeer positief te blijven. Het zal niet de 1e patient zijn met slecht nieuws die na een tijd weer rondloopt alsof er niks is gebeurd. Laat zij eerst maar opereren want misschien stellen zij de diagnose wel bij. en bij iedereen is het herstel anders dus wie weet..
Tegenwoordig kan er heel veel..

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 14:33

MM, ik kreeg detijds de tip om veel vitamine fruit te eten (kiwi's) om dystrofie te voorkomen. Nu heb je der misschien niets aan, maar zodra de breuk goed gezet is misschien wel.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 14:34

dubbelpost

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 14:35

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 14:38

MM en gr_roos: hier eentje die wel dystrofie gekregen heeft, en zelfs een paar jaar in een rolstoel rond gekacheld heeft. Mijn voorland was dusdanig dat ik met een aangepaste auto rij, de verbouwing van ons huis in 1e instantie zo gepland was dat ik niet meer trappen hoefde te lopen, en er met een rolstoel door heen kan tuffen. En kijk eens hoe het nu gaat. Dus niet de moed laten zakken hoor! Er zal best een rot tijdje aan komen voor jullie, maar het kan ook goed komen, en dat moet je niet vergeten Marijke.

@Leliaardje: meteen een lintje, en een medaille van het carnegiefonds voor deze dappere knul!

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 14:44

Vedorie :( :(

Staleigenaar is weg, iemand anders doet de paarden...
10x verteld dat Tessa niet 's ochtends buiten mag. ( dan zit er nog fructaan in gras, daar kan ze niet tegen)
En wie staat er nu met koliek op stal!!!!! ;(

Wat een ezels!!!
Heb haar een kwartier geleden een spuit colosan gegeven en gelukkig kwam er net weer mest van af.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 14:44

Texelse, ze hebben er in B'wijk onderzoek naar gedaan en toen bleek dat bepaalde vitamines een positief effect hadden om dystrofie te voorkomen en mij werd toen aangeradem om iedere dag 1 kiwi te eten.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 14:45

Daar ben je mooi klaar mee, Danielle |o Staat het niet met grote koeienletters op je stal gekalkt?

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 14:49

jee danielle wat een pech weer en wat stom van ze!

Hebben hier sinds net een mini hengstje lopen, mooi beessie. Wil mijn B pony nog laten dekken, misschien dat ding erop, leuk klein ding eruit fokken :P En dan kan het lekker bij haar blijven lopen.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 14:49

Wat een stelletje ezels zeg Danielle :( Arme Tessa

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 14:51

jemig danielle dat is mooi klote!

MM een dikke knuffel voor jou en geert, hopelijk zijn de artsen na de operatie wat positiever. Mijn duimen draaien voor jullie

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 15:15

Bijlezen doe ik vanavond, nu ff geen tijd.
Wil wel ff MM en Geert heel veel sterkte wensen, pas goed op jezelf en de kleine MM.

Ik heb net Joey naar zijn Skype-babe gebracht. Kunnen ze elkaar eindelijk eens in real live ontmoeten. Zowel Joey als zijn vriendinnetje waren stikzenuwachtig, schattig toch? Anne is vegetarier en ze doen alles met de trein, wat mij een beeld gaf dat we bij de tofu's terecht zouden komen. :+ toen we ook nog eens de eco-wijk van Delft inreden, werd dat beel alleen maar sterket natuurlijk. Maar nee, dood normale mensen en een leuk meisje! <3 Ik snap Joey zijn kriebels wel, ze is zo stoer en grappig, echt te leuk gewoon. Nu ff snel Edge rijden en eten en daarna Jo weer ophalen.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 15:16

Een eco-wijk in Delft :o? Welke wijk heb je het dan over?
Wel schattig hoor, hebben ze al gezoend :')

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 15:27

Mootje schreef:
Wel schattig hoor, hebben ze al gezoend :')

_O- Mootje toch!!!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 15:29

Hij is toch al 12? :D

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 16:10

@ FE wat schattig
@ Mootje het was wel weer een belevenis bij Rieks. Ben wel blij dat ik daar ben geweest. Waar paard haar blessure heeft zitten heeft hij veel bestand van en bij hem is het motto. Niet zueren, niet dreigen maar gewoon even meewerken. Dat werkt bij haar het beste. Veel da's gaan gelijk voorzichtig te werk bij dat soort paarden maar je moet juist stoer doen. Over 3 weken gaan we weer.
@ Danielle wat kl*oten. Zou het zoals mootje zegt op de deur kalken of groot papier ophangen..hopelijk knapt Tessa snel weer op.

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 16:20

Marijke ik hoop dat de operatie bij Geert goed lukt en dat het herstel toch nog mee valt!
Ligt hij in Enschede? Overdag ben ik daar gewoon dus als je er behoefte aan hebt kan je na het bezoek zo even langs wippen.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 16:27

Marijke nogmaals veel sterkte! Wou dat ik iets voor jullie kon doen!
Danielle wat ontzettend vervelend zeg! Draai om dr oren verkocht met een zweep ;)?
Joey is verliefd :D

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 16:36

Geert en Marijke, sterkte nogmaals!

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 16:46

Wat een hoop nare berichten vandaag...

De vos van TG heeft nog steeds niet gezwommen. Hebben ze het wel opnieuw geprobeerd of hebben alleen op die andere plas getraind?
Henny, bah wat verschrikkelijk naar! ;(
Caro heeft ook al niet echt goed nieuws, hoewel de prognose wel positief is. Wat heeft je paard precies?
Tody is te hard gevallen :(:)
MM kan me voorstellen dat je het ontzettend poedersuiker vind. Hopelijk valt het allemaal achteraf mee. Je zegt dat de artsen weinig positief zijn, maar hoe precies? Denken ze dat hij niet alles meer kan met zijn gewricht, of? Heeeel veel sterkte in elk geval. Ook voor Geert voor het geval dat hij meeleest een dikke knufel :(:)
Danielle dat is ook niet leuk! Raar ook dat ze die fout maken als je dier er zo'n last van heeft. Hopelijk knapt ze snel op.

Vlechten moet ik ook nog leren voor volgende maand (ons dressuur rentree) ik heb altijd met een hengstenvlecht gereden, maar nu met de korte manen kan dat natuurlijk niet... volgens mij heb ik nog nooit gevlochten. Ga ook eens zoeken hoe je met touw vlecht, misschien dat ik dan al de helft de dag van te voren kan doen. Vies voelt altijd mijn spanning en werd tijdens het vlechten altijd zenuwachtig. Dat vlechten moet dus zo snel mogelijk gebeuren.
Voorpluk vlecht ik inderdaad ook altijd, maar dan wel als eerste, Vies vindt het altijd iets te gezellig dat baasje zo dicht bij zijn neus zit :+ Als ik dat als laatste doe dan ben ik zelf al shago omdat hij niet stilstaan en dan loopt de emmer over wanneer hij ook nog gezellig met mijn handen en mouwen wil spelen.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 16:57

Caro, jij komt ook niet met leuke berichten. Gelukkig ziet het er redelijk positief uit :(:)

Anne, hij heeft 1 voetje erin gezet en schrikt zich helemaal kapot dan...
Ik doe met touw vaak de dag van te voren, blijft prima zitten.

Billy, hoe gaat het met je opleiding??

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 17:03

frits en wiso zijn goed opgevoed wat betreft voorpluk vlechten, die staan keurig stil zonder halster met de kop naar beneden

FE wat leuk dat joey helemaal in luv is! En Mo denk je nou echt dat hij dat aan zijn mama zou vertellen ;)

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 17:53

TeeGee schreef:
Caro, jij komt ook niet met leuke berichten. Gelukkig ziet het er redelijk positief uit :(:)

Anne, hij heeft 1 voetje erin gezet en schrikt zich helemaal kapot dan...
Ik doe met touw vaak de dag van te voren, blijft prima zitten.

Billy, hoe gaat het met je opleiding??

Ja is leuk! Heb over een maand de eerste examens dus moet nu wel weer aan de studie ;) Het is wel druk maar dat vind ik wel lekker, wat dat bereft komt het wel goed uit dat ik nog maar 1 paard heb om te rijden. Ga nu snel even wat eten en dan zo een dressuur lesje kijken of we de krul er in kunnen krijgen en kijken of ik kan blijven zitten ;) Ben er woensdag bij Alice voor het eerst af gevallen :+ Gelukkig ben ik een stuk beter terecht gekomen dan Geert.