bij mijn knollie zijn ook leeg, heb hem in kerst vakantie geschoren en dan 2 bolletjes wol op dat hoofd ziet er ook niet uit. In de winter staan ze hier niet super veel buiten en nu wil hij niet eens naar buiten. Iig we hebben er geen geschikte wei voor.
Viesjes oren knip ik alleen als het echt uitsteekt. Oren uitscheren vind ik ook not done. Ziet er ook echt niet uit vind ik. Ik knip wel een stukje achter de oren weg voor het hoofdstel, maar maantop wordt absoluut niet geknipt en de manen heb ik van de zomer voor het eerst geknipt Voorheen had Vies een mega lange bos haar. moet zeggen dat dit 'm toch mooier staat.
muts_marijke
Geplaatst: 09-02-12 14:50
Goeiemiddag
@ Leliaardje wat een bult werk heb je dan nog na je normale werk. Petje af hoor!! @ Texelse oei spannend dus morgen! Ik ben benieuwd, ik ga voor je duimen @ Noor fijn dat Jer zo lekker liep! Zeus vind zulke ''kleintjes'' ook altijd heeel spannend @ Mootje jij bent flink gezond bezig dus!
Wij scheren ook geen oren uit, Zeus heeft op concours vaak een muts op en in de wei hebben ze er alleen maar last van. Wel knip ik de pluk eraf wat uitstaat zeg maar.
Vanmorgen met mijn mams naar de verloskundige geweest en alles wat ze zover konden zien was goed. Mocht ook weer op de weegschaal maar het resultaat viel mee.. + 4 kilo en dat was weinig zeiden ze Daarna bij de orthodontist spalkjes gekregen en ik hoef vanmiddag niet zo heel veel.
maximiliano
Geplaatst: 09-02-12 14:56
@ Texelse succes bij de tandarts en morge op de keuring! @ Noor fijn dat het zo goed ging! @ Mootje, Gezond bezig!! @ MM gelukkig gaat alles goed!
Wat betreft het scheren... Ik beken! Doe het ook! Zodra uk buiten start gaat er een oornetje op! Max heeft dan ook mooie kleine oortjes!
Zou het niet zo kunnen zijn dat het wel al in de wet staat! Zag toen ergens dat er een speciale wet/ regelgeving kwam! Wellicht heeft de milieu of dierenpolitie dan die boetes gegeven! (als het waar is)
M'n laarzen zijn EIN-DE-LIJK klaar! Kan ik ze pas volgende week ophalen Gelukkig voel ik me al ietsje beter! Bedrust doet worden!
Mooi dat het goed was MM! Moeten jullie altijd op de weegschaal? Ik ben nooit op de weegschaal geweest bij de VK. Moest het gewoon zelf bijhouden. Hoever ben je nu? Ik was tot de 20 weken maar 2 kilo aangekomen. Pas toen mijn verlof inging en je niet zoveel meer kan, groeide ik dicht! haha.
Hebben jullie dit hilarische topic al gezien: [LZP] Ik ben trots: ik heb nog een knuffel. Ik heb nooit met knuffels, doeken of spenen geslapen Ik heb ook nooit geduimd, of ben ik nu zo'n uitzondering?
NIET ZEGGEN JANTINE VAN JOU 2 KILO!!!! Ik mocht de 1e keer op de weegschaal en vanmorgen. Vind ik op zich wel goed want wij hebben thuis geen weegschaal.
Mootje, poos geleden kwam vriendje van goede vriendin beetje beschonken thuis na de voetbal. Wij zaten daar (ook niet geheel alcoholvrij) een film te kijken (lees: lekkere hapjes weg te werken). Vraagt ie: Waar is Poes? Dus vriendin schiet al in de lach want wij wilden natuurlijk wel weten wie Poes was... Nou, toen ging ie hem halen hoor: een zelfgemaakte knuffel "poes". We moesten allemaal een nieuwe Tena Lady
Als ik toiletteer scheer ik de oren ook helemaal uit. Nou ben ik niet zo van het scheren en knippen dus dit is hoogstens 2 keer per jaar. Op cc rij ik altijd met oornet tegenwoordig, dan hoort hij wat minder dus dan zie je het toch niet.
@TeeGee: tandarts hartstikke overleefd. Je weet "een mens lijdt het meest door het lijden dat hij vreest" en dat was nu ook weer zo.... Tandarts kan niets vinden. Hopelijk gata het van lieverlee dan weer beter.... en anders red ik het vast wel tot maandag.
Fanatiek hoor Mootje! Ik heb dit jaar nog niet eens geschaatst.... Misschien zaterdag maar eens
Ik scheer de manen ook helemaal uit. Hoewel ik nu in de winter alleen maar de uitstekende plukken doe, paardje staat namelijk de hele dag buiten. Gelukkig is ze supermak daarmee
bij de dressuur mag je geen oornetje toch? Anders zou ik op zoek gaan naar een mooie
nou Mo, ik doe het je in ieder geval niet na kan niet zo goed schaatsen
net even met paardje en pony gewandeld, viel wel in de smaak bij ze haha ook nog ff aan de longe laten draven, bak was minder hard en hij deed zelf al erg voorzichtig.