_Noor schreef:Hij stond op de hindernislijst ook als afsprong
Goh, hoe goed ken ik de cross??? ik dacht dat het de sloot was......
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Je weet dat het nep is maar het was zo goed uitgevoerd dat het eng en beklemmend was
Iedereen bedankt voor het meedenken!! Merel gaat trouwens naar Californië om te crossen en hopelijk nog een kwalificatie te halen. Echt te gaaf! 

Daarna weer fijn verder, tot de trakehner. We hebben eigenlijk nog nooit een trakehner als deze gesprongen en dan is te merken dat je gewoon te weinig traint, denk dat ze de L hindernis zo had gesprongen maar het donkere gat en dat je het donker in moest springen vond ze maar niets. Dus helaas, bij hindernis 14 was het over.
Wel heel fijn gereden en de moeilijke lijntjes pakte ze gewoon goed aan! Ze heeft me een paar keer goed gered, want het waren wel flinke sprongen.
Ik had mijn wedstrijdkleren van Hattem nog aan en kon zo verder. 

Maar ik was wel heel blij dat ze toch netjes de waterbak inliep. 

Maar met die brieven zijn ze heeeeuuuuuulllllll goed !!!! met bijwerken wat minder....
TeeGee schreef:Bianca, TG krult zn lip om tijdens het zwemmen. Hij is de enige die dat doet
echt hilarisch, de meeste paarden trekken wel de tanden bloot maar dan gewoon de bovenlip naar boven en verder niet gek, maar bij die van jou zag het er zeker anders uit. Daar moet je een leuke foto van maken joh....
zo''n portret grote idee !!!!! dat is echt cooooooolllll..