@jantien. mooie filmpjes van jou zusje. Ziet er heel netjes uit. @marijke.. ik zou eerst even proberen hoe het gaat met de kortere beugels.
net met ol gereden hij was echt super los volgende x zou je haast een dressuurproef na die tijd opgeven haha.. (doe ik eigenlijk nooit na een sgw)
muts_marijke
Geplaatst: 21-03-11 13:06
hahaha Jantine je wordt er ook zwaar koopziek van. Maar ben gek op horloges. Echt een tik. Het nieuwe paard heb ik nog niets van gehoord. Geert zijn papa is lichtelijk sjaggie en eigenlijk de hele vorige week al best irritant aanwezig zeg maar. Moet Geert zelf maar even mee overleggen. Dat werkt dan toch het best. Tis alleen zo zonde om zo'n mooie goeie knol te laten lopen. Maar ja nog 1 erbij kan ik me ook voorstellen dat Gerrit zegt er moet er ook 1 weg. En ik wil er geen 1 kwijt. En qua ruimte kan het makkelijk. Filmpje van zusje ziet er akelig netjes uit die gaat straks Undercover best missen.
Helemaal goed mendy. Mocht je je bedenken je hebt mijn mob nr dan zeg je het maar. Lekker dat Ol zo los liep. Vaak hebben ze de kop dan weer mooi een keer leeggelopen. Ula is ook altijd fijner na een cross. Zeus daarentegen is net zo'n duikboot een dag na de cross. ''mijn hoofd is zo zwaar vandaag vrouwtje''
Marijke, zusje rijd ook akelig netjes. Ze rijd hem echt beter dan dat ik zelf doe vind ik. Uk is ook heel rustig ( voor zijn doen ) als zij hem rijd. Ze gaat hem vast wel missen straks. Gelukkig kan ze hem nog wel blijven rijden, totdat ze zelf wat heeft.
Waardeloos is dat he. Is bij mij en Geert hetzelfde. Geert is beslist geen stijlruiter maar krijgt alles voor elkaar. En ik zit er netter op maar krijg het niet voor elkaar. Moet er ook wel om lachen. Want Zeus is het enige paard dat minder loopt bij Geert en bij mij beter. Maar als ik op Geert zijn paarden stap is het voor mij drama. Lopen dan echt niet fijn. Moet je Undercover maar klonen. Hebben jullie er beide 1
Mootje: welkom terug! TG: mooie foto's in het Chaam verslagen topic! Texelse: jammer dat Chaam voor jullie zo snel voorbij was. Beterschap voor je jongste! Marijke: is horloge-verslaafd Tientjeh: mooie filmpjes van je zusje. Ze rijdt Uk inderdaad netjes. Maar ik vind jou met Uk ook een erg leuke combinatie.
Ik heb verder wel bijgelezen, maar niet meer onthouden. Gisteren aan het einde van de middag werd ik me een partij beroerd. Zo'n duim vreet veel energie geloof ik, want ik ben gaan slapen en vanochtend pas weer wakker geworden. Voel me nu weer prima. Zojuist op sollicitatiegesprek geweest. Het was op zich wel een positief gesprek, dus nu maar weer afwachten. Morgen nog een gesprek.
texelse
Geplaatst: 21-03-11 16:04
Duimen dat het wat wordt met je sollicitatie Susssie, en dat je duim ju echt snel beter is, want daar wordt je toch ook wel flauw van denk ik.
Mirthe: bram van es? brrrr geen goede herinneringen aan hahaha
Watdan niet? In Westerbork met het gewone concours ging er een keer een paard in het parcours op de loop en die gaf ie toen flink op z'n donder. Paard liep haast door het touw heen het publiek in
Hopen dat je zusje snel een paard vind Jantine! Duimen dat je sollicitatie positief uitpakt Sussie!
Snoekiej
Geplaatst: 21-03-11 16:19
Goeiemiddag, Tentamen ging wel goed geloof ik Was na 40 minuten al klaar. Hopelijk komen de goede antwoorden zo op internet. Ga zo naar Vorstin, ff rijden! Het is weer heerlijk weer!
Veel plezier Margriet Have fun MM! Haha, fijn dat ie los was Itsme Welkom terug Mootje! Hoe heb je het gehad? Spannend, al die gesprekken Sussie
_Noor
Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-11 17:18
Middag! Mootje, welkom terug. Lau, gave foto's! Snoek, mooi dat je tentamen voor je gevoel goed ging!
Verder nog niet echt bijgelezen.Doe ik vanavond even.
Zat ik vanmiddag in de trein terug vanuit Utrecht, gaat het alarm van Nudine opeens af! Waaah! Midden op de dag! Instructrice gebeld, die was niet thuis, zat bij de kapper (moet ook gebeuren). Moeders gebeld, die ging al hyperventilerend rennend door de straat want kon haar sleutels niet vinden. Buurman bij zijn kladden gegrepen en op naar stal. Waren ze net de straat uit, belde mijn instructrice dat haar man even had gekeken en dat Nudine lekker had liggen slapen en inmiddels weer stond.
Hebben we even smakelijk om gelachen. Mijn vader kon mijn moeder ook erg mooi nadoen
Edit: Sussie, fijn dat je inmiddels wat sollicitatie hebt lopen!
MargreetW
Geplaatst: 21-03-11 17:33
Eh, dat gedeelte vanaf gebeld tot aan buurman is zwaar overdreven hoor. En trouwens van ons naar buurman is 6 meter.... dus wat hele straat.
Kan me voorstellen dat je je rot schrikt dan Noor! Gelukkig was het loos alarm, hopelijk kan je er gewoon bij zijn. Welkom terug Mootje. Ga voor je duimen met je sollicitatie Sussie! Ziet er netjes uit van je zusje tientjeh. Wat leuk dat die triaplon ook gewoon over deel van de B cross gaat. Leuke foto Lielle! Wat een schattige foto TG van T en Schimpie. Mooi dat je tentamen goed ging Snoek! Veel plezier vanavond MM. Das wel heftig Annetje.
Zo, ben ook weer terug uit school. Ga wat vaker skippen, want zit me constant elke maandag en donderdag te vervelen daar. Kan ik beter thuis aan de gang, genoeg te doen. Paardjes hebben net even lekker zonder deken mogen rond lopen, vonden ze heerlijk. Vandaag hebben ze dag vrij.
Noor: schrikken hahah! Sussie: succes! Snoek: fijn dat je tentamen goed ging! Annetje: pfff wat een gedoe! Mirthe: hmmm vind hem een omhoog gevallen arrogante bal gehakt heb wel eens ruzie met hem gehad, was op wedstrijd waar ik ringmeester was. Nee ben niet zo gediend van meneer.
viefdepief
Geplaatst: 21-03-11 18:24
Middag
Ik was vanochtend al vroeg op stal voor de hoefsmid. Woll was braaf en het zit er weer mooi onder. Kon lekker in het zonnetje staan die net nog de schuur in scheen dus dat was prima Daarna nog even een uurtje wat gestudeerd en toen 2,5 uur gepoetst.
Net al even boodschapjes gedaan en zo even koken en daarna weer verder studeren. Heb het wel echt even helemaal gehad met oneerlijke mensen en mensen die je 'vergeten' en waar je maar achteraan blijft bellen
Annetje: Goeie actie bij jullie Shanouk: Ik hoop dat je hem gehaald hebt! Sannn: Leuk dat je je opgegeven hebt MM: Kan me voorstellen dat het dan extra leuk is dat Zeus beter bij jou loopt
Verder zagen de filmpjes/foto's er jaloersmakend uit Gaaf dat iedereen zo lekker gereden heeft
Laatst bijgewerkt door viefdepief op 21-03-11 18:27, in het totaal 1 keer bewerkt
bianca1980
Geplaatst: 21-03-11 18:26
NOOR @ hahaha ik zie het hele verhaal al voor me.
Bull heeft ook weer wat stagiares laten rennen op de dag van Chaam. Zij krijgen meteen instructie dat bij Bull het halster in de wei nooit af mag.....nou is er dus eentje dat "even" vergeten zondag (nieuwe stagiar). Gevolg.....je raad het al..... Je krijgt never te nimmer een halster over zijn ogen. Begin van de avond hadden ze hem dus nog niet..... Ze konden hem wel aanraken maar daar houd het dan bij op. Jolanda had al gezegd laat maar staan dan halen wij hem wel weer binnen als we terug zijn van Chaam.
Nou hoorde ik vandaag van een meisje daar dat Bull toch wel vaker nog moeilijk schijnt te zijn voor stagaires.....simpelweg omdat ze hem te knullig benaderen. Hij schrikt van ze en is pleite. Bij hem krijg je helaas maar 1 kans en dat vergeet hij niet. Als ze al gaan zeggen "waarom... moet hij dan een halster ophouden ???" .......tja.....dat is ze nu wel duidelijk. Er schijnen er dus toch wel een paar te zijn die zeggen......doe jij die "knol" maar, want bij mij wil die niet..... ook rent hij al weg als ze hem in de wei willen zetten....??? Dat doet hij bij mij nooit......hij wacht altijd en bij een paar stagaires doet hij dat ook netjes......maar dus niet bij allemaal.....
viefdepief
Geplaatst: 21-03-11 18:32
Ondanks dat het niet echt wenselijk gedrag is kan ik er stiekem wel heel hard om lachen Bianca Woll sleurt nieuwelingen altijd een eind het erf over
ilse18
Geplaatst: 21-03-11 18:33
Ik kom even stiekem het topic binnenvallen. Misschien dat er nog mensen zijn die interesse hebben in onderstaande spullen....