Of ze moet pas gerekend hebben vanaf het tijdstip dat m'n goede coupon is binnen gekomen (ben van club gewisseld), zal er wel even een mailtje heen sturen. Dan weet ik iig of ik er wel of niet op moet rekenen dat ik nog kan starten..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

_Jitske_ schreef:Dan moedigen ze dus juist aan om onregelementair te doen. Dan zou ik volgende keer gewoon oude coupon opsturen (daar valt immers niks aan te zien, als ik niet van vereniging was gewisseld zou die nog gewoon geldig zijn) en dan op de wedstrijddag nieuwe coupon meenemen "Oja, ik ben tussendoor nog even van club veranderd, hier is m'n nieuwe coupon"

_Jitske_ schreef:Heb een mailtje gestuurd, ben benieuwd wat ik voor antwoord krijg..
Zou het echt van de zotte vinden als ze pas vanaf de datum dat die nieuwe coupon binnen is gekomen heeft geteld. Dan moedigen ze dus juist aan om onregelementair te doen. Dan zou ik volgende keer gewoon oude coupon opsturen (daar valt immers niks aan te zien, als ik niet van vereniging was gewisseld zou die nog gewoon geldig zijn) en dan op de wedstrijddag nieuwe coupon meenemen "Oja, ik ben tussendoor nog even van club veranderd, hier is m'n nieuwe coupon"
Naja, moet me er verder maar niet druk over maken, kan er toch niks meer aan veranderen vrees ik.
texelse schreef:Bij EL staat een wachtlijst, maar daar gaat ook iets niet helemaal goed.
Hier is een coupon de dag voor de opeiningsdatum van de inschrijving op de bus gegaan. Het inschrijfformulier op de 1e dag van de inschrijving, betreft een L-paard, en staat op de wachtlijst met een B-paard..... Is al een mailtje heen gegaan vrijdagavond, maar nog geen antwoord binnen.
Drama dat er al zo vroeg ingeschreven wordt/kan worden.
Voor de sgw Texel zijn de eerste aanmeldingen binnen, maar er staat op het vraagprogramma en op de site dat de inschrijving per 1 juni open gaat, en dan nemen we ook pas inschrijvingen aan.

bvw schreef:texelse schreef:Bij EL staat een wachtlijst, maar daar gaat ook iets niet helemaal goed.
Hier is een coupon de dag voor de opeiningsdatum van de inschrijving op de bus gegaan. Het inschrijfformulier op de 1e dag van de inschrijving, betreft een L-paard, en staat op de wachtlijst met een B-paard..... Is al een mailtje heen gegaan vrijdagavond, maar nog geen antwoord binnen.
Drama dat er al zo vroeg ingeschreven wordt/kan worden.
Voor de sgw Texel zijn de eerste aanmeldingen binnen, maar er staat op het vraagprogramma en op de site dat de inschrijving per 1 juni open gaat, en dan nemen we ook pas inschrijvingen aan.
wat doen jullie dan met die inschrijvingen? negeren?
_Jitske_ schreef:Pff, dat vind ik wel echt belachelijk eerlijk gezegd.![]()
Hoorde idd al wat meer berichten zo. Maar dan had ik dus sowieso niet kunnen starten (wel kunnen starten maar had ik later probleem gehad met de coupon bij de knhs als ze daar op zouden letten), als je per 1 jan van vereniging wisselt stuurt de knhs je coupons echt niet eerder dan de 2e week van januari op, dan had ik er sowieso al nooit bij gezeten want toen zat de L al lang vol
Lielle schreef:Voor een gewone cross is anderhalf uur heel normaal, voor een leuke cross rijd ik er ook wel twee of meer. Idd, gewoon bij neerleggen![]()
Vlietlanden is een fijne cross om te beginnen, de week erna is Maarsbergen, die is wat zwaarder maar wel dichterbij. In juli is er Ermelo, maar dat is dit jaar voor het eerst, en die ken ik dus niet.