[SGW] Wedstijdkalender 2011

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 14:33

Volgens mij heeft mijn coupon ook wel heel veel vertraging opgelopen met de post, sta pas als 25e op de wachtlijst ;(
Of ze moet pas gerekend hebben vanaf het tijdstip dat m'n goede coupon is binnen gekomen (ben van club gewisseld), zal er wel even een mailtje heen sturen. Dan weet ik iig of ik er wel of niet op moet rekenen dat ik nog kan starten..

Lielle

Re: Wedstijdkalender 2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 14:35

dat laatste zal zeker het geval zijn, in Chaam zijn ze daar heel strikt in.

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 14:36

Had eerst gewoon een oudere coupon op gestuurd, met een briefje erbij dat we zo snel de nieuwe coupons binnen waren een nieuwe coupon op zouden sturen.

Maar dat is wel vrij oneerlijk dan naar mijn mening, als je dan per 1 januari van club verandert (vanwege verhuizing zelfs), kun je al nooit meer op de startlijst komen :?

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 15:30

Ik kan geen wachtlijst vinden van de B op de website...?? klopt dat. Of doe ik iets verkeerd :o

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 15:32

Klopt, B staat er ook niet op. Alleen de wachtlijst van 20 maart.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 15:33

Sannnn schreef:
Klopt, B staat er ook niet op. Alleen de wachtlijst van 20 maart.

oohhh....idd blond van mij heb niet eens naar de datum gekeken... :D jeminee zeg, maar dan zijn er in andere klasses ook aardige wachtrijen...pffffff.

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 15:39

Heb een mailtje gestuurd, ben benieuwd wat ik voor antwoord krijg..
Zou het echt van de zotte vinden als ze pas vanaf de datum dat die nieuwe coupon binnen is gekomen heeft geteld. Dan moedigen ze dus juist aan om onregelementair te doen. Dan zou ik volgende keer gewoon oude coupon opsturen (daar valt immers niks aan te zien, als ik niet van vereniging was gewisseld zou die nog gewoon geldig zijn) en dan op de wedstrijddag nieuwe coupon meenemen "Oja, ik ben tussendoor nog even van club veranderd, hier is m'n nieuwe coupon" _-:(

Naja, moet me er verder maar niet druk over maken, kan er toch niks meer aan veranderen vrees ik.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 15:52

zou wel heel erg jammer zijn, maar je kan er inderdaad niks aan veranderen :n

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 15:58

_Jitske_ schreef:
Dan moedigen ze dus juist aan om onregelementair te doen. Dan zou ik volgende keer gewoon oude coupon opsturen (daar valt immers niks aan te zien, als ik niet van vereniging was gewisseld zou die nog gewoon geldig zijn) en dan op de wedstrijddag nieuwe coupon meenemen "Oja, ik ben tussendoor nog even van club veranderd, hier is m'n nieuwe coupon" _-:(

En zelfs dan is de kans groot dat je alsnog niet mag starten.
Enkele jaren geleden had een bekende eventingruiter op de wedstrijddag een ander paard meegenomen ipv het paard waarmee hij zich ingeschreven had. Wel voor dezelfde klasse. Mooi dat ie niet mocht starten!

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 16:01

Pff, dat vind ik wel echt belachelijk eerlijk gezegd. :o
Hoorde idd al wat meer berichten zo. Maar dan had ik dus sowieso niet kunnen starten (wel kunnen starten maar had ik later probleem gehad met de coupon bij de knhs als ze daar op zouden letten), als je per 1 jan van vereniging wisselt stuurt de knhs je coupons echt niet eerder dan de 2e week van januari op, dan had ik er sowieso al nooit bij gezeten want toen zat de L al lang vol :?

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 16:05

Ik vind het ook echt behoorlijk streng en door die strengheid heb ik ook al een keer naast de pot gepiest en kon ik niet starten, maar ze zijn nou eenmaal onverbiddelijk daar. Een van de weinige secretariaten die heel strikt hun eigen regels hanteren.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 16:09

Bij EL staat een wachtlijst, maar daar gaat ook iets niet helemaal goed.
Hier is een coupon de dag voor de opeiningsdatum van de inschrijving op de bus gegaan. Het inschrijfformulier op de 1e dag van de inschrijving, betreft een L-paard, en staat op de wachtlijst met een B-paard..... Is al een mailtje heen gegaan vrijdagavond, maar nog geen antwoord binnen.

Drama dat er al zo vroeg ingeschreven wordt/kan worden.
Voor de sgw Texel zijn de eerste aanmeldingen binnen, maar er staat op het vraagprogramma en op de site dat de inschrijving per 1 juni open gaat, en dan nemen we ook pas inschrijvingen aan.

Quinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 16:12

_Jitske_ schreef:
Heb een mailtje gestuurd, ben benieuwd wat ik voor antwoord krijg..
Zou het echt van de zotte vinden als ze pas vanaf de datum dat die nieuwe coupon binnen is gekomen heeft geteld. Dan moedigen ze dus juist aan om onregelementair te doen. Dan zou ik volgende keer gewoon oude coupon opsturen (daar valt immers niks aan te zien, als ik niet van vereniging was gewisseld zou die nog gewoon geldig zijn) en dan op de wedstrijddag nieuwe coupon meenemen "Oja, ik ben tussendoor nog even van club veranderd, hier is m'n nieuwe coupon" _-:(

Naja, moet me er verder maar niet druk over maken, kan er toch niks meer aan veranderen vrees ik.

Dit heb ik ook een keer gedaan. Toen heb ik op de dag zelf op secretariaat gezegd dat ik over ben gegaan naar een andere club. Was geen probleem. Konden zij mij ook moeilijk weigeren. Dat van een ander paard meenemen dan is opgegeven hoor ik wel vaker

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 16:13

Pfft.. Vind echt dat de KNHS ofzo wat aan dat vroege aanmelden moet doen. Dit loopt alleen maar verder de spuitgaten uit.
Dat voor de SGW Texel staat er idd duidelijk. Sommige mensen hebben duidelijk ook een leesbrilletje nodig. :o

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 16:18

texelse schreef:
Hier is een coupon de dag voor de opeiningsdatum van de inschrijving op de bus gegaan. Het inschrijfformulier op de 1e dag van de inschrijving, betreft een L-paard, en staat op de wachtlijst met een B-paard..... Is al een mailtje heen gegaan vrijdagavond, maar nog geen antwoord binnen.

Voor de sgw Texel zijn de eerste aanmeldingen binnen, maar er staat op het vraagprogramma en op de site dat de inschrijving per 1 juni open gaat, en dan nemen we ook pas inschrijvingen aan.

wat doen jullie dan met die inschrijvingen? negeren?

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 16:28

Texelse: zal wel een foutje zijn geweest dan van EL..

Ik zal het hier nog wel even laten weten als ik reactie heb van Chaam. Reken ondertussen maar nergens meer op, dan kan het alleen nog maar meevallen :+

Kaisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 16:28

Weet iemand een juist emailadres van de organisatie in Westerbork? Heb een tijd geleden al 2 emails gestuurd, maar krijg geen reactie? :?

Quinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 16:46

mailadres staat op hun site..is de enige voor de sgw. Anders even uylenbroek mailen. Die staat wel op hun gewone site. Zij reageert meestal wel

Kaisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 16:58

Dat zijn juist de 2 email adressen die ik geprobeerd heb...

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 17:02

Marjan Uylenbroek <uylen021@gmail.com> heb je die geprobeerd?
daar reageert ze op!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 17:10

bvw schreef:
texelse schreef:

wat doen jullie dan met die inschrijvingen? negeren?

nee hoor, die krijgen een berichtje dat ze het op 1 juni maar weer moeten proberen.

Kaisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 17:15

@ Evony: die heb ik idd een tijd geleden geprobeerd, maar helaas geen reactie terug gehad. Zal deze week nog een keer proberen dan...

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 17:32

is er geen telefoon nummer bekend?
Bellen is misschien handiger

hetismij

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 17:54

_Jitske_ schreef:
Pff, dat vind ik wel echt belachelijk eerlijk gezegd. :o
Hoorde idd al wat meer berichten zo. Maar dan had ik dus sowieso niet kunnen starten (wel kunnen starten maar had ik later probleem gehad met de coupon bij de knhs als ze daar op zouden letten), als je per 1 jan van vereniging wisselt stuurt de knhs je coupons echt niet eerder dan de 2e week van januari op, dan had ik er sowieso al nooit bij gezeten want toen zat de L al lang vol :?

Ik ben ook per 1 januari gewisseld van vereniging (wegens verhuizing) Netjes op tijd aangegeven bij nieuwe vereniging dat we écht per 1 januari de coupons moesten hebben, en wij hadden ze 2 weken voor het begin van het nieuwe jaar al binnen. Met de melding dat we ze pas per 1 januari mochten gebruiken. Dus waarschijnlijk is er dan wel iets mis gegaan bij jou vereniging..

fatal_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 20:37

Lielle schreef:
Voor een gewone cross is anderhalf uur heel normaal, voor een leuke cross rijd ik er ook wel twee of meer. Idd, gewoon bij neerleggen ;)
Vlietlanden is een fijne cross om te beginnen, de week erna is Maarsbergen, die is wat zwaarder maar wel dichterbij. In juli is er Ermelo, maar dat is dit jaar voor het eerst, en die ken ik dus niet.

Jullie hebben me overtuigd: Vlietland gaat mijn debuut worden. Voor sgw-ers begrippen is het dus niet ver rijden en daarbij is het ook nog een mooie cross die goed te doen is voor beginners.

Kan iemand mij iets vertellen over Helden-Panningen (10 juli)? Is dat een mooie cross? En een beetje te doen voor een beginner?