.Mijn wedstrijd debuut met Bobo is ook gepland
Spannend
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, er zitten er 4 in de BB, stuk of 12 in de B en dus 4 in de L, M en Z is vervallen omdat er welgeteld 1 persoon zich had ingeschreven voor de M en geen voor het Z . Ik moet nu wel als laatste het klassieke parcours springen, twee-fasen lopen en vervolgens weer als eerste starten
.
, volgend weekend?
Een hele dikke knuffel voor jullie! Kan me voorstellen dat het flink schrikken is! Gelukkig kan hij maandag al bij de chirurg terecht en wordt het vervolg ook snel in gang gezet en eindigd het verhaal positief!
Door dat soort gebeurtenissen van dichtbij mee te maken wordt je inderdaad weer even met beide benen op de grond gezet.
Zondag gaan jullie inderdaad een paardje kijken bij mijn vriendin
Helaas moet ik werken en kan ik er niet bij zijn.
Je moet wel wat over hebben voor je hobby op deze manier zeg.... Hopelijk kunnen ze toch nog wat voor je regelen.
?
Gefeliciteerd nog met je verjaardag!!!! Hopelijk heb je een fijne dag gehad!
Weer lekker bijgekomen en zij is helemaal relaxed, zodat ze morgen hopelijk kan genieten op het NK
Nu ga ik een poging doen tot slapen, maar het Mega Piraten Festijn is bezig en die tent staat zo ongeveer in onze achtertuin, kan dus van alles 'meegenieten', Monique Smit komt net..... Vrees dat ik moet wachten tot 01.00
Mootje schreef:Celtic is leukZo fijn in de omgang en braaf, en hij heeft voor het eerst gesprongen. Op de foto's ziet hij er volwassener uit dan IRL. Nog even gekwijld bij de andere paardjes
......
11.58, dan is jou crosstijd namelijk wel gunstiger.
) 
Baalen van het megapiratenfestijn. Kan je straks nog naar Nick en Simon en alles gratis luisteren ook

dat gaat niet lukken..
drie uur ertussen is ideaal, maar als ik klaar ben met dressuur heb ik geen twee uur meer over, dus ben al beetje aan het rekenen, maar 12 uur dressuren en dan 12.15 afgezadeld zijn is wel snel..
kan ik 12.15 - 13.15 cross lopen en weer bij mijn trailer terug zijn, maar dan al 13.58 springen dus tja. Doe ik 25 minuten over omkleden en zadelen proppen draaien en alles dan kan ik 20 minuten losrijden als het springen dan ook maar iets inloopt word het dus al jagen en dat vind ik al helemaal niet gezellig. WW liep ook zo in met springen.
Sannnn schreef:Kan je niet anders vrijdag avond of zaterdag ergens alvast de cross lopen? Scheelt dan toch wat.. Of je neemt 3 fietsen mee![]()

Dat heb ik wel eens bijna gehad! Maar toen was ik echt net op tijd met het doorhebben 

Vanavond naar de sauna, nu nog even in de boeken!
Staat Jer er voor onze laatste crossen weer knap op!
Ze is 2 maanden in Peru geweest, dus iets oer-hollands kwam als geroepen!

Vrijdag ben ik vrij, dus ga dan maar lekker uitslapen!
, je moet er inderdaad wel wat over hebben om een paard te vinden, maar op zich is het wel goed om is aan de andere kant van het land te kijken, daar kom je toch vaker andere paarden tegen dan hier in de buurt (Duitse paarden e.d.). Ben voor Bandido (en nog 4 andere paarden om te kijken) helemaal naar Groningen gereden
.
!