Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
marielle123 schreef:op de foto zie je die hindernis aan de kant liggen. er zat bovenop die takken nog een boomstam. het M en Z waren dezelfde hindernissen aan het inspringen als de B..
vond het echt te hoog staan, vooral voor INspringen..
Ruudjw schreef:De hindernis waar het bij mij misging, was minstens zo hoog als de houten hindernis ernaast. Beide waren zeker hoger als de hindernissen in het springparcours.
Het tonnetje heb ik niet gezien.
Miriam schreef:marielle123 schreef:op de foto zie je die hindernis aan de kant liggen. er zat bovenop die takken nog een boomstam. het M en Z waren dezelfde hindernissen aan het inspringen als de B..
vond het echt te hoog staan, vooral voor INspringen..
Ik heb ze dit jaar niet gezien maar wat ik op de foto zie lijkt me goed te doen, ook voor de B. Het is bijna op iedere wedstrijd zo dat er maar (dezelfde) hindernissen staan om los te springen voor alle klassen. In het B pakte ik vaak alleen de laagste, je bent toch al los van het gewone springen. Snap niet dat daar nu zo'n commotie over is moet ik zeggen, maar nogmaals, ik heb ze niet live gezien...
renskek schreef:kom op mensen, je hoeft er niet overheen! De beestjes zijn al los van het springen
Sjaan schreef:Het was ook wel de bedoeling om voor de lagere klassen die wal er neer te zetten. Die stond al te wachten langs de kant van het inspring gedeelte.
Kritiek is ook niet verkeerd, maar alleen maar kritiek horen is niet leuk.
Helemaal niet als je in de organistatie zit en je je giga druk maakt om het iedereen naar de zin te maken.
Dingen die wel goed waren of juist beter als vorig jaar horen we ook graag.
Hoe vonden jullie het springterrein dit jaar bijvoorbeeld? We hebben het springterrein verplaatst, omdat het terrein van vorig jaar veel te nat was. Ik ben benieuwd of jullie dit terrein beter vonden?
Maar nogmaals ik geef alle kritiek punten wel door en hoop dat het volgend jaar nog beter naar de ruiters hun zin zal zijn in Gorssel.