[SGW] Wedstrijdverslagen SGW Dijkgatsbos

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

riannhuh

Re: Wedstrijdverslagen SGW Dijkgatsbos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 16:54

http://www.youtube.com/watch?v=lOrjV9g-KAU filmpje van mij met de cross Haha!
heb alleen ff de weigering op 2 eruitgeknipt Tong uitsteken
hij komt er vaak wel wat dicht onder, toch nog evne kijken maar wel springen Haha!

nog niemand met een topic van wieringerwerf?

Merel_Claire

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 17:39

Suuuuuper leuk filmpje!!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 18:17

Ik ben nog 5e geworden Haha!!

femkemaats

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 21:49

hey

Ik heb zondag ook in dijkgatbos gestart. Voor het eerst dat ik en mijn pard sgw gingen starten! Het was best wel spannend en ik was best zenuwachtig. De dressuur ging goed ondanks dat de bodem echt beroerd was (206 punten) Parcours 1 balkje. En toen de cross...
Eerste hindernis een weigering en in het parcours op de picknick tafel. Ach ja en nog een foutje in draf door de finish Tong uitsteken . Ik wist niet dat dat in galop moest. Ook nog onvoldoende voor me houding ja want geen verlichte zit getoond.
Maar heb mee gedaan en paard was braaf en het ontzettend leuk gehad en natuurlijk weer een ervaring rijker

http://www.leukopdefoto.nl/?IDpagina=30 ... 522513.JPG

Deze foto heb ik besteld. Vind hem wel gaaf. Ik kijk alleen zelf een beetje moeilijk Bloos

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 07:53

Kim: super nog gefeliciteerd!
Rianne: leuke film!!!!!

X_spirit_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 19:53

nou beter laat dan nooit Tong uitsteken maar hier dus mijn verslag:
dressuur ging echt toppie! hij was super ontspannen helaas alleen een x struikelen voor de middendraf verder was hij super! dat resulteerde in 211 punten en ik stond 2e Haha! . hier was ik superblij mee na mijn punten(180 wat nog niet slecht is maarja) in oudkarspel.

toen het springen. met inrijden was hij een beetje onzeker en voor mijn gevoel niet helemaal door. toen het parcour in toen deed hij het weer geweldig en hadden we een foutloos rondje! Haha! in het parcour had ik helemaal niet het idee dat ie niet door was maarja ik mocht crossen!!

spirit was een beetje heel erg nat na het springen dus heb iik eigenlijk alleen maar gestapt en een beetje gedraafd voor de cross. hij was uiteindelijk droog toen we mochten starten, gelukkig. eenmaal gestart een beetje een 'niet door' gevoel met de eerste hindernissen maar dit ging later weg. ik had me voorgenomen gewoon rond te rijden op mn eigen tempo en niet op tijd. dit is ten slotte onze 2e cross Knipoog hij liep geweldig tot we de stroompjes water die naar beneden gaan kregen. ik dacht dat hij die wel zou springen maar niet dus Bloos bij de eerste keer maar het alternatief genomen en bij de 2e keer zag hij het stroompje al voor het witte hek en wilde er niet overheen toch na de 3e weigering erover heen. ik had niet door dat het er 3 waren en ik was gewoon doorgereden. verder had ik foutloos gereden wel een paar tijdfouten maar dat maakt niet uit. ik weet weer waar ik aan moet werken Haha!

aangezien wij niet zo veel ervaring hebben met crossen gaan we 11 oktober de oefen boscross in broekelo rijden van 4,8 km voor de conditie Tong uitsteken en 18 oktober gaan we weer naar nijeberkoop. \

nouja eindelijk een eind aan dit lange verhaal Vingers aflikken maar de dag wel goed afgesloten Haha!

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 21:50

Erg laat, maar ik zie dit topic nu pas Clown

Ik heb heel erg fijn gereden in Wieringerwerf.
Het was mijn 2e wedstrijd. Voorbereiding was niet best omdat ik een week niet had kunnen rijden vanwege hoef (ijzer)-problemen.
Dressuur evengoed 200 punten, het springparcours stond te laag volgens mijn paard. De laagste stijlsprong moest hij eraf gooien.
En toen de cross, ik was erg nerveus.
Maar mijn paard pakte super aan. Ik kon het tempo ook goed hoog houden met steeds toch controle. Dit is altijd erg moeilijk voor ons. We kwamen foutloos rond! Ik vond het echt helemaal geweldig! Wat is dit toch gaaf om te doen!!!
Stijlpunten in de cross kwamen gemiddeld op een 6 uit, dus dat ging ook goed.
Uiteindelijk een 4e plaats!
Ben erg trots op mijn paard, en op naar Lisse! Pling

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 15:19

jij heb er idd ook wat bij geschreven hoor gvdt Lachen had van jou een 6

Steef20

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 13:45

Ik heb bij de L paarden gereden was 1e

Scum