Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Gelukkig heb ik Suus nog wel even kunnen helpen vanmorgen! 
Lielle schreef:wat een ge-wel-di-ge wedstrijd. Ik heb een topdag gehad, mooie sport gezien, veel gekletst en super weer. Ik zat samen met Ibonn op 5/6 in de 1* en 5ab in de 2* en mn de 2* was een hele kluif. Hele dikke skyjump en dan op 4 galopsprongen gebroken lijn naar een smalletje. Veel langslopers, een val die gelukkig niets voorstelde, en ook een aantal prachtige passages waaronder Linda Smulders en Jiska

net wakker
Heb n heeeeeeerlijk en SUPER weekend achter de rug! Het weer was gelukkig fantastisch (iets minder voor het rijden maarja) en de sfeer ook geweldig! Zaterdagavond was mega lachen
maar dat zal wel te zien zijn op de foto's die inderdaad gegarandeerd geplaatst zullen gaan worden
(als de foto's dan maar goed zijn
) anders had ik voor mijn gevoel er zeker nog wat meer punten kunnen rijden
Maar goed, ik was al heel blij met een 13e plek uit 52 combinaties!
Nouja, insprngen ging eigenlijk best lekker dus ik had goeie hoop. Eenmaal in de ring ging t eigenlijk best netjes en foutloos, tot en met hindernis 7; toen dacht ik: oh wat gaat t mooi foutloos tot nu! en toen gingen 8 en 9 eraf
Ik mag dat gewoon echt nooit meer denken, dan gaat t bijna gegardeerd fout.... Daarna stond ik 26e in het klassement.
).
) Deze vond ik best lastig omdat Pasjha gewoon lekker hard rechtdoor wilde en de hindernis eigenlijk niet zag, wel nog goed ervoor gekregen. 7 was greppeltje met stijl erachter ook goed. Daarna lekker hard door naar Nickeltje en haar vriend
bankje 8. Daarna op naar het water; eerst water inlopen, eruit, heuveltje op en over 9 soort stenen bank, weer water in en uit en door naar het hoofdterrein. Daar stonden weer 2 houten wallen 10 & 11 op een halve volte achter elkaar, ging lekker. Halve volte terug naar de berkenoxer 12, lekker. Daarna naar de flinke waterinsprong 13, denk dat de landing in t water wel bijna 1.50 of zo was! Die ging echt super strak en dat was echt kicken
daarna door t water naar 14 soort huisje water uit, ook goed. Daarna 15 dichtgebouwde oxer en daarna stijl 16, gingen netjes. Daarna 17 oxer en 18 opsprongetje ook netjes. 19 eendenkooi goed. Door naar schuine combi 20,21 en daarna klein bochtje schuin door naar 22. Deze waren niet zo hoog en ik reed hier flink door omdat ik zag dat de tijd krap werd, gingen goed maar raakten we wel. En daarna volle vaart door naar de laatste boom 23. Op mijn klok 8 sec. over de tijd, en dat klopte precies. Was super tevreden en mega trots op Pasjha!!!!
afgezadeld en spul naar de DA gesleept om af te spuiten. We mochten rustig aan doen vd DA ivm het warme weer (gelukkig was Pasjha nog geschoren voor Helvoirt!). Na iets meer dan 10 min Pasjha laten keuren en de complimenten gekregen vd DA
Hij vond dat Pasjha er heel netjes op stond
Daarna Pasjha lekker afgespoten en terug naar de stallen. Bij de finish wachtte Erna me ook nog op, zit ook op bokt maar weet haar boktnaam zo ff niet. Leuke verrassing, zij heeft me 4 jaar geleden aan Rob Janssen geïntroduceerd toen ik hier terug in NL wilde beginnen met crossen
Erna vond t natuurlijk ook geweldig dat we t zo goed hadden gedaan! Erg leuk!
Fijn als je hulp hebt! Daarna zijn we nog fijn de twee * cross gaan kijken. Was mooi! Ook nog even bij 5/6 Lielle en Ibonn staan kijken, Linda Smulders het mooi voor zien doen
Ben helemaal happy. Helemaal als ik zie wie/wat er allemaal voor me op de uitslagen staat; geloof dat Nienke en Simone Willems bijna de enige niet prof. eventing ruiters voor me zijn
Best cool dus vind ik.
). Maar je big smile toen ik je later zag lopen was dan wel weer heel leuk om te zien
Simmie schreef:Nogmaals super gedaan Suus! Jammer dat ik er niet het hele weekend bij kon zijn. Volgende keer weer.
*Mijn teen is trouwens toch gebroken, ben smiddags naar de SEH gegaan omdat het echt heel erg veel pijn ging doen en enorm op ging zwellen*
nu voel ik me toch echt wel n beetje schuldig hoor
maar goed dat je kon fietsen! Volgende keer wel gelijk naar de EHBO als t zo erg pijn doen! en reuze bedankt voor je toewijding
ben nog helemaal geen spulletjes ingepakt voor vakantie morgen

Inschrijfgeld is €170,- en daar komt nog €34,50 bij voor de KNHS. Stro €5,- / zaagsel €7,50 zit er normaal wel bij inbegrepen maar nu dus niet. Voor het riders diner zaterdagavond kregen we wel ook een vrijkaartje. Is inderdaad duur grapje, maar als ik zie dat ik eigenlijk best leuk mee kan draaien heb ik toch wel echt al zin in de volgende wedstrijd
Wie weet of ik ooit nog n keer zover zal kunnen komen? Ik heb nu de kans dus die neem ik ook, ook al betekent dat dat er van sparen niet veel terecht komt momenteel

) fijner te sturen/rijden in de cross.