Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
MelanieB schreef:Vaardigheidsrit
Op zaterdag 26 juli zal ook een vaardigheidsrit worden uitgezet rond het terrein van Mevr. Roskam aan de Hoge Valksedijk te Lunteren. Dit is een buitenrit te paard (van ongeveer 15 km) in de mooie omgeving van Lunteren. Onderweg moeten enkele opdrachten gedaan worden of vragen worden beantwoordt. De rit wordt verreden in groepjes van 2 combinaties.

`Hopelijk is het zaterdag wat droger. Anouar heeft best wel gladde ijzers zonder stiftgaten. Gelukkig is hij vast ter been en gaan we niet voor de snelste tijd (mag Anouar niet weten, dan gaat hij in stap) 

Aangezien wij ruim 1,5 uur met de trailer onderweg zijn, rijden wij liever alvast er eerder heen om te lopen als op de dag zelf
martinev schreef:Ik ga vrijdag het parcours even lopen. Het paard dat ik rijd kan voor de cross niet te lang op de trailer blijven staan dus dan is een uur parcours lopen voor de cross een beetje lastig.
Nog meer mensen die vrijdag willen gaan lopen? Kunnen we misschien wat afspreken?
martinev schreef:Dat zou wel heel fijn zijn Simone! Ben nu een paar dagen weg, donderdag weer terug, pb of sms je dan wel om een tijd af te spreken!
pol013 schreef:Als het uitkomt wil ik misschien wel aanhaken vrijdag. Ik rij 60 cm maar kan wel wat tips gebruiken van wat meer ervaren combinaties.
Dichter in ons midden