Ik heb trouwens in draf gedaan, moest denken aan jou Simmie
. Dat je ooit in mijn topic had gezegt dat ik iets langzamer het water in moest vanwege het remmen zeg maar. Goed he haha
Maarsbergen in rustig galopje proberen ! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Dat je ooit in mijn topic had gezegt dat ik iets langzamer het water in moest vanwege het remmen zeg maar. Goed he haha
Maarsbergen in rustig galopje proberen !
ik heb morgen waarschijnlijk geen stem meer.
Nadua schreef:hee snoekiej kheb jou nog zien staan, vonden dat jij zo mooi blauw setje hebt! Maar wist niet dat jij dat was![]()
Zijn er nog meer mensen van bokt die foto's gemaakt hebben?
, dus daar had ik alleen familie en een vriendin
Nielsie schreef:Liedje_ schreef:Haha, en niels, wist je eigelijk wel wie wij waren?
Waren jullie dat groepje dat aan mij gingen vragen of ik Niels heette?
Ofnee, jullie stonden volgens mij bij dat oversteekpunt
Verder niemand foto's van zondag? Nr 157.
..nou en toen begon de pret
.. inrijden.. na de sprong weer bokken enz. gelukkig weer niet afgevallen
2e keer wel, 5e weigering, 2e keer wel
, 6 in 1 keer
, 7.. 2 weigeringen wel erover
, 8.. 1 weigering, 9 1 weigering , water wilde hij niet in, alternatief gesprongen, weigering, om gedraaid..beide gevallen..enkel blauw
pony gelukkig niks
naja daarna ging het zo een beetje door.. de stro balen en punt sprong die in 1 x
en voor de laatste weer erafgevallen 
en voor zn doen was ik best tevreden
Nickeltje schreef:Lekker bezig Talida!!
Zo erg omhoog komt Nick gelukkig niet... Al staat ze ook wel enorm te huppen in het starthok.
Doe het nu op Lielle's manier...
Amber_ schreef:Muahahaha Fjordy 2 Talida
HahaNickeltje schreef:Lekker bezig Talida!!
Zo erg omhoog komt Nick gelukkig niet... Al staat ze ook wel enorm te huppen in het starthok.
Doe het nu op Lielle's manier...
Jill_ schreef:Nielsie schreef:
Haha, en niels, wist je eigelijk wel wie wij waren?
Ja, dat waren wij allebei ja haha![]()
Ik zei zo tegen lidwien, geloof dat dat die niels is van bokt, maar ze zei dat t niet waar was, dus toen ging ik het maar even navragen![]()
En daarna zaten we idd op dat oversteekpunt
waren jullie dat? Nielsie schreef:Liedje_ schreef:Haha, en niels, wist je eigelijk wel wie wij waren?

Jetske_ schreef:Zaten jullie ook bij de keuring? toen ik daar stond hoorde ik namelijk allemaal gemompel: bokt, Bambi, setjewaren jullie dat?
sasika schreef:jetske_ ik had jou gloof ook nog aangesproken maar toen had je net gereden... je klonk niet echt vrolijk