Amber_ schreef:Haha Prima
Dan zoek ik je wel even op met parcourslopen, dan weet ik wanneer ik ongeveer moet lachen voor de foto haha![]()
Ik heb vaak een gezicht van een oorwurm
En ik heb dat oranje hesje weer aan, dus moeilijk ben ik niet te vinden
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Amber_ schreef:Haha Prima
Dan zoek ik je wel even op met parcourslopen, dan weet ik wanneer ik ongeveer moet lachen voor de foto haha![]()
Ik heb vaak een gezicht van een oorwurm
Jolienn schreef:Ik meld me ook. B paarden
Gezellig Amber_ schreef:Jolienn schreef:Ik meld me ook. B paarden
Gezellig
CoriienRN schreef:wie amber?

(+ nog een heel aantal deelnemers die niet in het album staan, maar waar ik wel foto's van heb)
Simmie schreef:Die is wel heel gaaf met dat opspattende water zo, ondanks dat de foto niet helemaal scherp is. Amber zal er ook zeker wel blij mee zijn.
Vorig jaar heb je van mij ook een mooie (galop) foto gemaakt, Niels. Die heb ik nog steeds bewaard.

Simmie schreef:Die is wel heel gaaf met dat opspattende water zo, ondanks dat de foto niet helemaal scherp is. Amber zal er ook zeker wel blij mee zijn.
Vorig jaar heb je van mij ook een mooie (galop) foto gemaakt, Niels. Die heb ik nog steeds bewaard.
Nou idd Zeker blij mee Amber_ schreef:Hee dat wist ik niet Niels,
Wat een gave foto. Die gaat op mijn cdtje met Cross Fjordy fotos
Nou idd Zeker blij mee
Talida schreef:Ik heb toevallig zitten kijken of ik nog wat van mezelf bij jou terug zag nielsie, maar geloof dat je toen net pauze had. Die plons in het water is echt goed, al zal de ruiter dat minder hebben gevonden
CoriienRN schreef:hahah die stonen ook op de stie volgens mij?

CoriienRN schreef:Ja idd das waar, en copyright:P
_Sammy_ schreef:Hoi, hoi
Ik kom op bezoek om te kijken, aangezien ik nog met me rug zit en pony te jong is..
Maar ik moet nog even me vriend inschrijven voor de oefencross, is die heel heftig voor een paard zonder cross ervaring?
Volgend jaar als het terrein er nog is, ben in zekers van de partij!
heb je dan nog meer foto's van nummer 130 vorig jaar, ik heb er nl volgens mij 1 van jou site afgehaald. Iemand anders van bokt had bij de startbox foto's gemaakt van mij en tijdens parcours verkennen ben ik gefotografeerd bij het water, weet niet of die van jou kwam. Ik ben geel met zwart donkerbruine merrie, nergens wit.