Foto's Westerbork, ook een aantal bokkers

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xSiep schreef:Ik heb een aantal bokkers voorbij zien komen, zag er allemaal heel goed uit![]()
Load nu de foto's op
Tijgertje86 schreef:JA! Hoi Mirthe! Ik herken in jouw topic je 'bonte' geheel! Je viel wel op, mooie shabrak ook! Stom hé, dan ben je DPR-er, klets je op Bokt complete topics vol, maar handel je bij de DA in W'bork alles formeel af!Ik was trouwens in het bruin en één van de twee DA schrijvers, je kunt je bijna niet over het hoofd gezien hebben.
Zepjuh schreef:xSiep schreef:Ik heb een aantal bokkers voorbij zien komen, zag er allemaal heel goed uit![]()
Load nu de foto's op
kunnen wij ze ook ergens zien
Ruudjw schreef:Weet iemand nog het internetadres van die vrouw in rolstoel die bij de waterbak zat te fotograferen?
Ik kon haar wegens onze eigen honden en haar hulphond niet benaderen.
andrea16 schreef:Ruudjw schreef:Weet iemand nog het internetadres van die vrouw in rolstoel die bij de waterbak zat te fotograferen?
Ik kon haar wegens onze eigen honden en haar hulphond niet benaderen.
Ik heb haar ook zien zitten inderdaad. Al had ze haar hond niet aangelijnd en vroeg ik me af of het wel echt een hulphond was toen ie de waterbak in rende
Ik heb me trouwens flink zitten ergeren aan meer mensen die hun hond niet aangelijnd hadden!
caroline78 schreef:Geen officiele volgens mij. Ik weet wel dat ik nog door iemand op de foto ben genomen op het pad na de picknicktafel op de hei. Ik weet alleen niet door wie. Een blonde vrouw met een blauwe jas.