wij hebben er lang over gedaan om alles in de juiste kleur te vinden dus ik ga nergens meer nbaar opzoek
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
wij hebben er lang over gedaan om alles in de juiste kleur te vinden dus ik ga nergens meer nbaar opzoek

)

.

Z'n leuke koppie, aldus een trotse baas
Jammer dat het blijkbaar daarginds interessanter is 

. Was leuk. Eerst had Camiel haar even gereden. Daarna ben ik er ook nog even opgestapt. Heb alleen maar even wat gestapt en gedraafd, maar ze voelt heel vertrouwd. Was dus erg leuk
.
lekker ding
peanutbutter schreef:Ja, daarom. Sommige crosspaarden zijn gewoon niet zoafe met springen, puur omdat het los ligt en ze dr denk ik wat minder respect voor hebben dan wanneer het vast ligt.
Simmie schreef:Ik had zo'n paard.

T werd wat later dan ik verwacht had, dus k ga maar snel slapen

peanutbutter schreef:He, wat raar dat ze dat als weigering hebben gerekend, balen!! Ok, nou ja misschien tot donderdag dan!Ik heb jou ook niet gezien. Bij mij ging het wel redelijk. Met 1 had ik 2 balken geloof ik en met de ander had ik vreselijk pech. Ik wou aanrijden voor de dubbel, kwam de ruiter voor mij de ring in en stond voor de hindernis, waardoor ik een volte moest rijden. Werd als stop aangerekent natuurlijk.
Ik ben donderdag ook in Hulten. 1 in de B en de ander in de L.

En in de 2e proef weer de 1e met 185 en de 2e met 183, dus ik verwachtte al geen winstpunt meer, maar uiteindeljik ook weer 180 punten, eigenlijk 182, en 5e!
Misschien vandaag maar ff rustig aan doen.