Jazz, je hebt weer mooie foto's gemaakt!
http://smg.photobucket.com/albums/v64/n ... 5V6603.jpg
Deze vindt ik mooi.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Talida schreef:Heb mn bekertje vandaag opgehaald, en een mooie roze lint
? Suelza schreef:Gefeliciteerd!!! Ik weet niet hoeveelste ik geworden ben. Heb er niet op gewacht. Mijn hoop op een lintje was na mijn dressuurproef al verkeken
!! 6e 
) Amber_ schreef:Suelza schreef:Gefeliciteerd!!! Ik weet niet hoeveelste ik geworden ben. Heb er niet op gewacht. Mijn hoop op een lintje was na mijn dressuurproef al verkeken
Dat hoeft niet !
Ginny haar dressuur was echt ondergewaardeerd, maar ze had een nette plaats!! 6e
Jen_Elegance schreef:Leuk Tal, toen ze je omriepen dacht ik nog, jeetje ook niet leuk dat ze dr beker niet in ontvangst kan nemen!
Ik heb er vandaag ook nog 1 in ontvangst mogen nemen, maar dan voor dressuur
(Daar komen geen waterbakken in voor *pwieuw*)
(was naar clinic in Renswoude Amber) 
was je foutloos ?
).
!!
Normaal kreeg ik spulletjes, deken of hoofdstell, maar zon beker is gaaf, dan kan je het echt laten zien
!
!
Sommige hindernissen vond ik best pittig. Erg hoog en ook erg breed vond ik het maar voor mijn kleine pony. Ook was de bodem niet altijd even goed.. Maar ik zag het positief in.
.
.
! Ik ben blij dat sommige mensen echt gewoon positief zijn hierover
(*Het stamboek echter niet
)
! Officiele SGW B Paarden!
. Misschien scheelt het inderdaad
.
. Je ziet ook op alle foto's zo'n vreselijk fanatieke kop, het straalt er echt vanaf
.
.
.