ik heb gister ook gereden in het 2e groepje? was jij die met die schimmel in het laatste groepje?[/quote]
ja dat klopt
that's me!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
that's me!

Nu nog duimen voor goed weer! Scum schreef:Ik ben erg blij met onze tijden. We moeten evengoed om 3 uur opstaan, maar we kunnen iig bij licht de cross verkennen. En dan zondag uitslapenNu nog duimen voor goed weer!
.
dus als je foto wilt kan je me pb'en met je naam en klasse en dag
dan maak ik fotos

psst schreef:Ik ga ff zoeken voor je!
Edit: Gevonden
Norfolkline's Macnuts
Startnr:21
Dressuur 9.42 ring 3
Springen 12.00
Cross 12.20

Citaat:Ik moet als tweede in de oefencross paarden Ik hopen hopen hopen dat ik niet als eerste hoefde.....nou ja dat is dus gelukt! ...... maar nee moet je als tweede.

CoriienRN schreef:zo ik ga ook even kijken![]()
iloon al het goed is ziet ik je
ik ben de eerste die moet springen
11.30 en de cross om 11.50
word wel zeunu8ig nu

StalHaast schreef:Ik heb tijd om foto's te makendus als je foto wilt kan je me pb'en met je naam en klasse en dag
dan maak ik fotos

Ilsje_ schreef:Ik vind het trouwens wel irri dat ze alles op achternaam hebben gezet, zo herken ik mensen niet
Als je die uitprint heb je de dus de goede info. (nu wel hopen dat ik in de PB's ook de voornamen mee krijg
) millie schreef:@ scum hoe ziet jouw tijdschema eruit?
Ik zie in de lijst dat jij om 10.29 uur moet beginnen.
Mijn dochter moet bij de ponies terrein rit om 10.15 beginnen, moet nog bedenken hoe laat we moeten vertrekken.