[SGW] SGW Neede - Wedstrijdverslagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Crosskip

Re: SGW Neede - Wedstrijdverslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 06:57

Goede berichten van iedereen en ook zeer mooie foto's!!! OK dan!
Iedereen met prijs en fijne rit van harte!

Toen ik vrijdag de cross liep voor het B vond ik de M & Z wel redelijk dik staan. Gisteren zijn we nog even wezen kijken, maar toen ik het voor de 2e keer zag vond ik het zeker goed te doen!
Met name de 2e trakehner werd goed gesprongen, deze was goed te rijden. Maar het was wel een indrukwekkende sprong met het verkennen.

@lielle, ik heb je gezien op afstand op hindernis 2 en 4 en de zandloper op afstand (zag er soepel uit) en helaas stopte je op de 2e trakehner (stond ik bij). Kan het me wel voorstellen hoor dat je stopte.... Vertrouwen opbouwen is het belangrijkste. ('k heb je nog even aangesproken, weet niet of je me herkende) Bloos

Weet iemand waarom de smullies (patries, Yolien, suus) er niet meer waren? Heb ze nog gezocht op het parkeerterrein, maar ik kon de vrachtwagen ook niet vinden...

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 07:04

Dat vroeg ik me ook al af Crosskip.

Kwartje is trouwens helemaal niet gevallen dat je me aansprak, waar/wanneer was dat dan?

Crosskip

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 07:04

Bij de trakehner zelf... toen je net gestopt was.

Op hun site zelf staat nog niets van Neede (verslag oid)...

@Replay, ik heb zelf ook een prijs opgehaald van een bekende (was van de B uitslag), maar ik kan haar niet te pakken krijgen. Misschien is dat bij jou ook het geval?
'k weet in ieder geval waar ze woont dus als ik haar niet te pakken krijg, dan moet ik even langs haar huis (is alleen een eindje uit de richting op dit moment).

Replay

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 07:22

Kreeg net een mailtje van iemand die mijn prijs had opgehaald! Zou het geld overmaken en het lintje opsturen! Toch aardig, ze had geen telefoonnummer van me, anders had ze gelijk gebeld!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-07 07:31

Gelukkig Replay, komt het toch nog goed.

Paul_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 07:57

Crosskip schreef:
Toen ik vrijdag de cross liep voor het B vond ik de M & Z wel redelijk dik staan. Gisteren zijn we nog even wezen kijken, maar toen ik het voor de 2e keer zag vond ik het zeker goed te doen!

Ben ik met je eens, het was ook goed te doen. Eigenlijk vond ik de eerste trakhener veel meer een uitdaging, want die had maat; de tweede trakhener imponeerde - had ik de indruk - door de grote greppel daaronder; de sprong zelf was niet hoog.

De enige hindernis in de M die ik echt vervelend vond was de zandloper. Rose stootte ook haar benen daar aan de oxer in het midden. Ik vond het heel lastig om het eerste stuk van de zandloper netjes te springen zonder dat Rose krabbeltjes moest maken. Op het parkeerterrein liep ik de bouwer van deze hindernis tegen het lijf, dus de boodschap is op de goede plek aangekomen. Kijken wat het volgend jaar wordt.

Groeten, Paul

_Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 08:07

Replay schreef:
Heeft er iemand toevallig ook nog foto's van nr. 33 van de waterbak?

!

Ik heb enkel deze foto van nummer 33

Afbeelding

ohio

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 08:14

hey mabon! heb je misschien nummer 62? L paarden?

Heleen_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 08:23

Iedereen gefeliciteerd Haha!

Ben echt happy, heb nu 2 winstpunten dus mag starten in Bathmen Haha! Hopelijk ghaat het net zo als in Neede *LOL*

Yolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 08:55

Nou om te beginnen iedereen van harte met de resultaten. Het valt me niet tegen, hoe er gecrosst is.

Wij zijn inderdaad op tijd naar huis gegaan.
Susan heeft nog wel met Verona in het L foutloos gecrosst en gesprongen maar Patsmu zag de cross niet zitten dit keer. In het Z wilde ze zowiezo niet startten, de volbloed voelde niet helemaal fijn aan, en na het zien van het (mijn inziens "schandalige) springparcours met die domme lijnen was het voor haar duidelijk. Paarden laden en naar huis.
Susan wilde eigenlijk wel crossen in het M met Flugel maar die was zoooooo vervelend in de dressuur, praktisch onbestuurbaar dat dit niet echt verantwoordelijk leek!

@ Crosskip, had je zeker wat krantjes voor ons bij?? Jammer, wil je ze nog even bewaren dan????

sfranken

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 09:24

Paul_H schreef:
sfranken schreef:
Ik zie goede resultaten voorbij komen. Go jij! Go jij! OK dan!
Paul-H, volgens mij stonden wij in Castenray naast je geparkeerd. Erg braaf paard heb je.
Ik heb de sgw player op de foto's van vlietland bekeken maar voor iemand die pas een half jaar rijdt vind ik het zeker niet verkeerd hoor!

Ik geef het compliment morgen wel aan Rose door. Ik heb niet meer paraat naast wie wij in Castenray stonden; ik ga maar even op jouw geheugen af (we hebben een blauw vrachtwagentje). Groeten, Paul

Als ik het me goed herinner ging je paard bijna bij mijn moeder op schoot zitten toen wij bij het vrachtwagentje zaten. Je was toen schroeven aan het indraaien en je paard stond er zo relaxt bij.

Paul_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 09:38

Ze stond zeker ook te grazen ... dan kan ze inderdaad lekker ontspannen voetjes geven. Er begint me wel iets te dagen. Waarschijnlijk zeg ik "o ja!" wanneer ik jou zie. Ysselsteyn? Groeten, Paul

[ps: we dwalen een beetje af, weet ik]

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 10:12

Ik lees allemaal goede verslagen, toppie Haha!

mabon, heb je toevallig ook foto's van nummer 25 en nummer 155?

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 10:14

Paul,
Achteraf gezien vond ik de zandloper ook de minste sprong in de M cross.
Die had echt geen afstand!

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 10:16

nee, ik heb daar het alternatieg genomen, omdat van de eerste naar de tweede op 9 meter stond. Ik wilde het er echt niet op gokken. Opzich kan je het wel in 2 galopsprongen doen, maar dan moet je wel heel erg terug. Sunny is altijd heel gretig, dus ik vond het wat te gevaarlijk. Daarbij raadde mijn moeder het ook nog sterk af om rechtuit te gaan. Niet om de hindernis zelf, maar om de afstand.

Paul_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 10:19

Sjaan: ik heb dan ook nog eens niet de handigheid om hem wèl goed passend te maken (alleen een braaf paard dat me helpt). Groeten, Paul

Caatje1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 10:28

@ Mabon: Heb je nog foto's van de L-paarden, nummer 29??

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 10:28

Nou mijn paard dacht er iets anders over bij de zandloper dan ik, was ook niet handig!
Ik wilde op 1 galopsprong, paard wilde nog een krabbel bij maken en vervolgens vlogen we heel hoog door de lucht! Daardoor kregen we wel een mooi afstand voor C.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 10:34

ik ben dan toch benieuwd waarom de crossbouwer kiest voor 9 m??

Paul_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 10:34

Ach ja, bijna Cruijff: elk nadeel heeft zo z'n voordeel ... Haha!

damour

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 10:35

Mooie scherpe foto's ,Mabon.
Ben heel benieuwd of je foto's van Robin heb gemaakt.
L prd nr. 42 en Z ponys nr. 181

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 10:39

MJ: Ik geloof da er iets mis was gegaan bij het bouwen. De pc bouwer had het niet zelf gbeouwd. Heel vreemd dat ze het niet veranderd hebben, maar ze gaven hun fout wel een beetje toe.

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 10:42

Gelukkig dat ze hun fout wel een beetje toe gaven. Wel erg krom dat ze dan niks aan die afstand hebben gedaan!

Paul_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 10:47

renskek schreef:
MJ: Ik geloof da er iets mis was gegaan bij het bouwen. De pc bouwer had het niet zelf gbeouwd. Heel vreemd dat ze het niet veranderd hebben, maar ze gaven hun fout wel een beetje toe.

Ik heb de bouwer van deze hindernis gesproken en ook verteld dat ik hem niet (goed) te springen vond. En ik ben het helemaal met je eens dat de parcoursbouwer (met zijn reclame op hindernis 6/7: "parcours bouwen is een vak"!) dat had moeten rechtzetten. Groeten, Paul

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 10:47

Ik een filmpje op mijn PC staan v d waterinsprong voor nummer 166 en 167 M paarden, dus als het bokkers zijn bij deze, even mailtje sturen met je adres stuur ik het via hotmail door.