Simmie schreef:Of nr. 8 (B-paarden) van vandaag Nielssie.
Die heb ik wel

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Simmie schreef:Of nr. 8 (B-paarden) van vandaag Nielssie.

!
.
. Maar vond het wel weer leuk dat ze indd nergens overheen kwam, wraak! 
hyppolyte schreef:Hey, heb je trouwens nummer 111 (L paarden, zaterdag) nog op de foto?
Snoekiej schreef:Marloes, ik vermoedde al dat je eraf was gevallen. Ik was aan het uitstappen en ik zag je niet terugkomen, en had wel om horen roepen dat er een pony los liep. Balen joh
Heeft je pony er nog iets aan overgehouden of niet?
@ Simmie, ik zag je logo wel, maar ik wist niet welke bokker je was
nelis schreef:nielsie heb je toevallig ook foto'svan nr 68 l paarden zaterdag?
Talida schreef:He marloesje, liep jij op het inspringterein met je pony aan een tot halster gevouwen stukje teugel? Ik vroeg nog aan je wat je me je hoofdstel had gedaan. Jammer joh!

MArl0esJuh schreef:Oja als er nog fotos zijn gemaakt van nummer 106 dan hoor of zie ik die graag.

Simmie schreef:Volgende keer gewoon dag zeggen Snoek!
Talida, mijn muts zakte wat af.
Mabon schreef:Ik vond het wel heel sneu vandaag voor een jochie nummer 111 geloof ik. Viel midden in de waterbak met het hoofdstel in zijn hand.
Nielsie schreef:MArl0esJuh schreef:Oja als er nog fotos zijn gemaakt van nummer 106 dan hoor of zie ik die graag.
Ik ga in mijn serie van 105 naar 107, ik denk dat je er toen al bent afgevallen?
MArl0esJuh schreef:Ja toen lag ik er al af helaas.
MArl0esJuh schreef:Talida schreef:He marloesje, liep jij op het inspringterein met je pony aan een tot halster gevouwen stukje teugel? Ik vroeg nog aan je wat je me je hoofdstel had gedaan. Jammer joh!
Jep dat was ik.
De schrik zat er wel goed in bij je, hopelijk gaat het volgende keer wel weer!
Bento1988 schreef:Simmie schreef:Volgende keer gewoon dag zeggen Snoek!
Talida, mijn muts zakte wat af.
Petje pitamientje
!
We zijn 3de geworden bij OefenPonys !
?