Ik bak wel een cake! Nog wensen, koffie, thee, koekjes??
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
?
Scum schreef:Oeh, had ik even niet bij nagedacht, die bielzen met het afsprongetje. Dat is de plaats waar Kaatje bij de landing met haar achterbeen in haar voorbeen is geland de vorige keer dat ze in Y'steyn was. Natuurlijk heeft ze in de tussentijd aardig wat afsprongetjes geoefend, maar hier zit toch wel een bijsmaakje aan. Hopelijk gaat hij dit keer goed!
Wel gezellig dat er veel bokkers zijn. Ik zal wel erg hees zijn na het weekend
Al denk ik heel stiekum dat Kaatje dit keer toch wel begrepen zou hebben wat de bedoeling is. Wie moet dan die afsprong doen? B pony's? Yolien schreef:En de paarden?
Net geen prijs op de wedstrijd maar onderweg dus wel
Dubbel balen
Ibonn schreef:De cross in vlietlanden heeft voor ons trouwens nog een onaangenaam staartje gekregen. Vandaag lag er een bekeuring van 32,- op de mat. In Utrecht heb ik bij de trajectcontrole op de A12 schijbaar 87km gereden ipv 80kmNet geen prijs op de wedstrijd maar onderweg dus wel
Dubbel balen
Ibonn schreef:De cross in vlietlanden heeft voor ons trouwens nog een onaangenaam staartje gekregen. Vandaag lag er een bekeuring van 32,- op de mat. In Utrecht heb ik bij de trajectcontrole op de A12 schijbaar 87km gereden ipv 80kmNet geen prijs op de wedstrijd maar onderweg dus wel
Dubbel balen
rijd altijd 100 op de teller (gps 90 km/u).... heb tot nu toe nog niks gezien. Maar de rekening komt bij m'n ouders in de bus want de trailer staat nog op hun naam
(ik krijg m helaas toch hoor
). Hoop dat m'n ouders dan deze week geen verrassing meer voor mij hebben
Eventinggek schreef:hmmm weet zo effe niet of ik over de A12 gereden benrijd altijd 100 op de teller (gps 90 km/u).... heb tot nu toe nog niks gezien. Maar de rekening komt bij m'n ouders in de bus want de trailer staat nog op hun naam
(ik krijg m helaas toch hoor
). Hoop dat m'n ouders dan deze week geen verrassing meer voor mij hebben
(voor de verandering niet om mij moeder te ontlopen
) 

?