Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Simmie schreef:Scum schreef:[Alleen wil Bitwise nu dat ik meer ga crossen en ik wil dat hij zelf M gaat crossen met Oro
Wil hij dat zelf ook wel??![]()
)
Jeetje zeg wat is daar in WW veel gebeurd!
kan me goed voorstellen dat jij nu echt n flinke deuk in je zelfvertrouwen hebt met crossen..... Het is ook wel heel erg misgegaan de laatste tijd. Dit jaar dan maar lekker weer helemaal genezen en de oude worden en dan lekker voor volgend jaar gaan opbouwen! Jammer dat je Ysselsteyn nu gaat missen!
Scum schreef:Stond jij ook op het podium dan Jolien?
)
Ikzelf rij de najaars-crossen met opzet in het L omdat ik deze zwaarder vind dan de voorjaarscrossen (uitgezonderd Castenray dan
) Maar ja, BW moet het zelf maar beslissen wanneer hij denkt dat hij het aankan.
NinaTijger schreef:

en nu komt mijn verslagje !!
)en ik kreeg het er gewoon niet uit , dus ik dacht alleen maar 'rustig blijven , in je proef probeer je het gewoon opnieuw
.
!!
met m'n 1.46cm pony tussen de paarden he!! Dus ik helemaal blij !
, maar ik dacht gewoon het is nu of nooit , dus wij die ring in , en het ging erg fijn , sommige wat dicht eronder , waardoor ook een balkje , en bij de dubbel pakte hij ook gewoon de paardengalopsprongen mee , dus ik was erg blij met het resultaat
!!!
, dat waardeerde ik wel
!!
!
??
Scum schreef:Knap gedaan Soraya! Ga je nu vaker SGW rijden?
UITERAARD!!