[SGW] SGW-Wieringerwerf - Wedstrijdverslagen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

AnneMieKe_89

Re: SGW-Wieringerwerf - Wedstrijdverslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 12:44

Scum: Klopt, ik was net uit de cross, toen jullie gingen keuren.

CarpeDiem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 12:44

zo nr. 27 heb ik er niet op

SGWukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 12:46

[/quote]
SGWukkie: Mooi dat je toch nog een fijn rondje hebt kunnen rijden. Zie je het niet zitten om zelf verder te gaan? En zo hopelijk weer vetrouwen op te bouwen?
[/quote]

Dat probeer ik al ongeveer 2 jaar nu inmiddels en af en toe lijkt het weer wat beter te gaan en dan komt er weer een terugslag. De moed begint me inmiddels een beetje in de schoenen te zakken Verdrietig

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 12:47

NinaTijger: heb je ook foto's van nr 19 (zondag)?

Scum: ik heb jou ook niet gezien.
k heb alleen SGWukkie en Kimdepim gemeet

Annemieke: nee 188 punten en 4e plek was niet zo slecht maar hij liep behoorlijk onder zn kunnen.

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 12:49

Nummer 49 op zondag Lachen

Scum, dan moet ik je gezien hebben op het podium.. Maar zou het echt niet meer weten Bloos

AnneMieKe_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 12:52

SGWukkie, ooh dat is wel lang..
Wel heel vervelend Scheve mond
Vertrouwen winnen kan heel snel gaan! Maar vertrouwen verliezen helaas nog harder..

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 12:53

Simmie schreef:
Scum schreef:
[Alleen wil Bitwise nu dat ik meer ga crossen en ik wil dat hij zelf M gaat crossen met Oro Haha!

Wil hij dat zelf ook wel?? Haha!

Hij ziet er wel tegenop. Nog 5 en dan moet hij. En dan kan hij het beter dit jaar doen dan volgend jaar meteen in het M beginnen. Ik probeer hem ervan te overtuigen dat hij het moet doen Cool

CarpeDiem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 12:53

CarpeDiem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 12:54

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 12:54

Stond jij ook op het podium dan Jolien?

Eventinggek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 13:08

Scum & Bitwise: SUPER GEDAAN Go jij! Go jij! OK dan! Gefeliciteerd! Is wel zo leuk dat jullie nu samen ieder op een paard kunnen crossen! Zou wel willen dat ik samen met m'n vriend zou kunnen paarden rijden (zou natuurlijk wel kunnen ook wel maar hij heeft er geen zin in Clown )

Verder schrok ik vanmorgen wel ff toen ik de verslagen begon te lezen Ach gut Jeetje zeg wat is daar in WW veel gebeurd!

SFranken: Huilen Ach gut kan me goed voorstellen dat jij nu echt n flinke deuk in je zelfvertrouwen hebt met crossen..... Het is ook wel heel erg misgegaan de laatste tijd. Dit jaar dan maar lekker weer helemaal genezen en de oude worden en dan lekker voor volgend jaar gaan opbouwen! Jammer dat je Ysselsteyn nu gaat missen!

Verder iedereen die fijn heeft gereden OK dan! en voor de minder gelukkigen Ach gut

CarpeDiem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 13:09

SFranken, heb nog foto's van jou op me site staan bij het springparcours.. sterkte nog Ach gut

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 13:22

Scum schreef:
Stond jij ook op het podium dan Jolien?

Nee, maar was wel bij de prijsuitreiking.. Ik was dat meisje dat prijs 7 ophaalde van ring 3 ( die niet voor mij was, maar Anne reageerde niet, dus dacht dat ze al weg was, en ze rijdt bij mij op de vereniging dus dacht neem ik m voor dr mee Tong uitsteken )

Ibonn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 13:23

@ Scum: ik kan uit ervaring zeggen dat de overstap naar het M kan tegenvallen, zeker als de ruiter onervaren is Bloos Ikzelf rij de najaars-crossen met opzet in het L omdat ik deze zwaarder vind dan de voorjaarscrossen (uitgezonderd Castenray dan Haha! ) Maar ja, BW moet het zelf maar beslissen wanneer hij denkt dat hij het aankan.

Ik heb wel erg veel gehad aan die training bij Rob 3 weken geleden en denk dat als ik dit eerder gedaan had, de overgang me wrs beter bevallen was. Was eigenlijk van plan om deze week nog 1x te gaan voor de start van het najaar maar de Landrover heeft 3 weken geleden de geest gegeven en is nog steeds niet gemaakt dus kan er niet naar toe Boos!

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 13:24

NinaTijger schreef:

Nouja, dat is dan heel jammer, maar t was ook beetje onmogelijk om op deze sprong een goede foto te krijgen, ze kwam er veel te dicht onder omdat ze net ff te hard ging Tong uitsteken

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 13:26

Ik heb je helaas niet gezien. Ik stond bij nog 3 andere bokkers te kletsen Bloos

Ibonn; zijn debuut wordt Y'steyn. Dat is een thuisterrein. Al wil dat wel eens nadelig uitpakken. Vorig jaar bijv. was hij helemaal overdonderd door het witte hekje dat daar opeens stond en dat stond er eerder niet?! Ook in de waterbak mocht hij opeens rechtdoor, terwijl hij daar normaal altijd moet omdraaien (en dat wilde hij in de cross ook). Maar misschien voelt het terrein wat vertrouwder aan en ik hoop dat hem dat helpt bij zijn M debuut. Ik weet ook zeker dat ze het allebei kunnen (al zou ik het ze niet nadoen).

Yolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 13:30

Thuiswedstrijden zijn altijd lastig, Patsmu heeft nog nooit geluk gehad (fout gereden etc...), tot vorig jaar toen won ze de LK met Merato

Bitwise

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 13:51

Jullie weten me wel moed in te praten hoor ......

SFranken: dit is niet jouw seizoen geworden. Ik bewonder jouw lef.

Soraya92

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 14:13

Zooo Lachen en nu komt mijn verslagje !!

Goed , zaterdag was ik al op van de zenuwen , ik had al 2x de cross gelopen maar ik vind die Z-hoogte doodeng , gelukkig trok ik het nog nét door te denken dat het allemaal veel lager werd gezet . Goed , zondagochtend lekker vroeg op stal , Zeb gevlochten en richting het bos !!

Ik moest om 09.02 dressuren , dus ik zat er iets na half 9 op en kon nog lekker een kwartiertje inrijden . Inrijden ging echt heel fijn voor mijn gevoel , totdat hij weer een huppeltje ging maken , (Zeb heeft alleen nog maar een springcarriere achter de boeg , geef je 1x verkeerd been dan denkt hij dat je de rest van de tijd in een soort verzamelde galop wilt! Clown )en ik kreeg het er gewoon niet uit , dus ik dacht alleen maar 'rustig blijven , in je proef probeer je het gewoon opnieuw Vork .

Nou , de proef in ging hij erg fijn , het van hand veranderen in middendraf was alleen mislukt ,(huppeltje) , en hij deed dat ook op het eind , dus ik ging maar gewoon stappen toen in het laatste stukje van de proef inplaats van stap/draf/stap Sigaar !!

Nou,al met al ging de proef niet zo goed , ik had eigelijk mezelf meer geschat op de 160 , maar tot mijn verbazing had ik nog 180 gehaald Haha! met m'n 1.46cm pony tussen de paarden he!! Dus ik helemaal blij !

Toen nog een keer de cross gelopen , ik kreeg best de zenuwen dat ik de picknicktafel eigelijk nog wel hoog vond , en die kastelen ook , dus mijn zelfvertrouwen was weer gezakt tot beneden nul .

Dit werd duidelijk gemaakt bij het inspringen , een stijltje van 50cm reed ik bagger op aan en ik lag tussen zijn oren , dat was niet bepaald fijn omdat ik na 3 combinaties al moest springen Clown , maar ik dacht gewoon het is nu of nooit , dus wij die ring in , en het ging erg fijn , sommige wat dicht eronder , waardoor ook een balkje , en bij de dubbel pakte hij ook gewoon de paardengalopsprongen mee , dus ik was erg blij met het resultaat *LOL* !!!

Toen naar de dierenarts toe , ging ook allemaal goed , dus hup naar het bos ! (Zenuwen sloegen weer toe) .

Eenmaal gestart ging het echt super , vrijwel de hele cross (zelfs de picknicktafel!) zonder twijfel gesprongen , alleen de strohindernis(met die blaadjes erbij,weet de benaming niet)keek hij even , maar hij ging gewoon door . Het water ging hij in , hij was echt geweldig en deed alles voor me Haha!

Ik had echt NOOIT durven dromen dat ons B-debuut bij de paarden zou resulteren in 180 dress , balkje met springen en een foutloze cross . Helemaal niet omdat we vrij weinig ge-oefend hadden , ik heb maar 1 training van tevoren gedaan en zelf nog 2x naar het bos geweest .Ook nog erg veel leuke opmerkingen gekregen dat ik met een ponytje tussen de paarden ging starten Haha! , dat waardeerde ik wel Lachen !!

Dus Zeb en ik hebben er helemaal zin in , en wij gaan lekker trainen voor sgw Haha! !

Owja , als er meer foto's zijn van nummer 24 Haha!

_San_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 14:19

Ninatijger, heb je ook een foto van nummer 82 op zaterdag Knipoog ??

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 14:22

Knap gedaan Soraya! Ga je nu vaker SGW rijden?

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 14:45

Kent toevallig iemand de mevrouw met de Appaloosa? Heb daar echt mooie/leuke foto's van! Lovers

lonnevanck

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 14:55

ja die ken ik .. ze staat bij mij op stal

het is alleen geen appalosa maar een kabstupper

gr Marleen

gr Marleen

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 15:11

Oh, okeey! Je hebt PB Haha!

Soraya92

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 15:16

Scum schreef:
Knap gedaan Soraya! Ga je nu vaker SGW rijden?

wat denk je zelf Haha! UITERAARD!!

Ik zit ook na te denken om trainingen te gaan volgen , de eigenaar was ook erg enthousiast , dus ik denk dat ik maar even zoiets moet gaan doen Haha!