Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
goeiemiddag.
.
. Maar wel leuk.
.
.
. Ik ben benieuwd wat hij doet op zijn tweede crossje
.

Simmie schreef:Jippie!
Ik kreeg vanmorgen een brief dat ik ook 1 van de prijswinnaars ben van de clinic van Chantal Mechelenbrink!
Op 22 september ga ik met Sims naar Renswoude! MJ gezellig! Dan zie ik je vast daar wel!

Vandaag even een dagje bijtanken thuis. Morgen ook verjaardag van mijn opa (is 80 geworden en zondag was toch een rustdag bij de intro). Is ook maar goed ook want na twee keer om 5.00 uur in bed en vanavond toch wel het hoogtepunt met 6.00 uur slapen
is een dagje in mijn eigen bed wel erg aanlokkelijk! Ik heb een erg leuk groepje van 9 eerstejaars en leuke papa's en mama's [= oudere jaars die je begeleiden]..

TeeGee schreef:Simmie en MJ, wat leuk zeg! Er worden vast foto's gemaakt??
Spreek me maar aan.
!!

Jan op Troy en ik op Birdgit heel leuk!!
hahaha!
Lappie_Lap schreef:@ Gomir ... Hoe lang heeft het bij Cheeka geduurd tot ze weer 100% werd verklaard?
Bij Lady is de blessure mid februari geconstateerd, maar ze had hem wss een groot deel van de winter al. Ben nu dus dikke 6 maand bezig, eigenlijk nog maar kort voor een peesblessure. Maja de heren DA's meenden 10 weken geleden dat het nu al 100% zou zijn, aangezien het toen wel heel snel leek te genezen

Meisje voor me wilde gelukkig wel eerst. Eerste proef superfijn, tweede iets minder. Hij werd wat moe en kantelde daardoor af en toe wat, maar op zich niet onaardig.

Kon nog heel lang vasthouden, maar uiteindelijk ging ik er op mijn buik achteraan met mijn duim uit de kom en toen heb ik maar losgelaten
Voelt nu niet lekker
(Ga dus ook maar afsluiten zo
)