Bento, ik snap niet dat die regel er nog niet instaat
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Lielle schreef:PB je adres maar.
Suus, je was wel spectaculair bezig, vond het knap dat je bleef zitten![]()
Sim, mss ben ik er niet 9 juni, maar dan geef ik het wel mee aan Josien.
Canter schreef:Verder heb ik ook een erg gezellig weekend gehad en heb ik er weer een mooie bikini en badpak bij.
Canter schreef:En voor de insiders: er rijdt nu een heel lief klein meisje rond met de roze glitter capcover, je bent dus niet alleen Wollie!
Ben benieuwd naar de foto's van Wollie!!
. Knap dat je bent blijven zitten.
, hij was wel n beetje aan t mopperen dat ik niet meteen terug had moeten willen galloperen
Zei dat t ook goed was dat hij me liet draven, ik was natuurlijk helemaal hieper de pieper.... Moest eigenlijk wel denken aan dat verhaal van die meid die met dat kreupele paard die zware cross uitreed. Maar toch denk ik dat je t wel zou merken hoor ,..
maar tijdens de hele situatie schoot me dat verhaal gewoon echt plotseling te binnen! Omdat de DA me terugfloot terwijl ik gewoon direct door wilde rijden. Ungaro had dan wel niks, maar de situatie deed me wel daaraan denken. Ik had echt zoiets van oliebol, zou ik t wel gemerkt hebben als ie onregelmatig gelopen had? Was echt n maffe situatie... AnneMieKe_89 schreef:Het paard verstapte zich nét voor de laatste sprong, maar ging toen al weer af. Zij heeft hier toen ontzettend veel gezeur over gehad, en er is zelfs een aanklacht tegen haar ingediend.

). Bitwise schreef:Ja klopt BitwiseVolgens mij heb ik jou wel gezien Loes. Stond jij in de losspringring? En had dat meisje een lange staart?
!
! Heb je nog een paar keer gezien, ook een keer hoi gezegd. Maar volgens mij heb je dat niet gehoord
Hahaha! Scum schreef:*heeft stiekum weer gekeken naar foto's van de L paarden maar nog niks gevonden*
Hopelijk wordt de pijn snel minder!