Widner schreef:Bedankt die is mooi gelukt
Pony laag/hoog zet ik in deze album, vanavond plaats ik de andere combinaties van de lijst hierboven. Link
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Widner schreef:Bedankt die is mooi gelukt

?
En tenen naar binnen maar dat wist ik al.. Amber_ schreef:Zal ik vanavond moeten checken.Gave Fotos !
Heb je ook fotos van ons?
Ik was nummer 11 in Pony Hoog, en Nummer 2 in Paarden Hoog !
erg gave foto;s
Ik weet niet of dat mogelijk is?
! Hij heeft toch een Aalstreep ??

Widner schreef:ze zeiden dat ik mijn beugels korter moest doen, dat zie je wel op de foto`s
Mirie schreef:Widner schreef:ze zeiden dat ik mijn beugels korter moest doen, dat zie je wel op de foto`s
dat stond er bij heel veel op!!
Amber_ schreef:Doen er nog mensen mee met OutdoorCross en Pony Rennen ? (*Is daar al een topic over?)
Maar ik heb haar manen getrokken omdat ik ze lang niet mooi vond, dus dat helpt er mischien ook aan mee 
Widner schreef:@ Amber Ja ze is wel zuiverMaar ik heb haar manen getrokken omdat ik ze lang niet mooi vond, dus dat helpt er mischien ook aan mee
Weet iemand hier wat de ideale tijd was? Ik zat er met 3.30 over heen zie ik nu? Want er staat 66-(20x0.4)= 5.8 stijlcijfer
! Ik snap hem.
Dat word gas geven met de outdoor.
bonniepony schreef:ik had 2.04 zat ik er aardig dicht bij
Mirie schreef:bonniepony schreef:ik had 2.04 zat ik er aardig dicht bij
heb je weer gezien![]()
je was al klaar toen ik ging inrijden,,
millie schreef:Je krijgt 3 stijlcijfers, daar wordt het gemiddelde van genomen en dat getal wordt met 10 vermenigvuldigd.
Vandat getal gaan de weigeringen of val strafpunten af en als je te langzaam was gaan er ook nog 0,2 punt per seconde af.
JAZZ4ff schreef:Zal ik vanavond moeten checken.
?Amber_ schreef:Doen er nog mensen mee met OutdoorCross en Pony Rennen ? (*Is daar al een topic over?)
?
?