Altos schreef:??? Daar heeft het secretariaat toch niets mee te maken? Je hebt (neem ik aan) toch coupons van Laquinta gebruikt?
inderdaad, kan toch niet veel aan fout gaan?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Altos schreef:??? Daar heeft het secretariaat toch niets mee te maken? Je hebt (neem ik aan) toch coupons van Laquinta gebruikt?
Citaat:Op 14 oktober is de sluitingsdatum voor inschrijven. Dit betekent op dit moment dat je niet meer automatisch geplaatst wordt. Mogelijk wordt er een "wachtlijst" aangelegd, voor het geval dat er afmeldingen komen. Je kan dan alsnog geplaatst worden. Het op een wachtlijst geplaatst worden, wil niet zeggen dat je niet hoeft te betalen als je niet mag starten. Zoals ook het vraagprogramma aangeeft, bij inschrijven geldt een betalingsverplichting.
)
haha
ladyzwien schreef:ja idd, nou heb overlegd met de eigenaresse ik mag heenhaha
zal nu ff met mams overleggen over dat slapen
welk bungelow park was het ook alweer?
Paul_H schreef:Op 14 oktober is de sluitingsdatum voor inschrijven. Dit betekent op dit moment dat je niet meer automatisch geplaatst wordt. Mogelijk wordt er een "wachtlijst" aangelegd, voor het geval dat er afmeldingen komen. Je kan dan alsnog geplaatst worden. Het op een wachtlijst geplaatst worden, wil niet zeggen dat je niet hoeft te betalen als je niet mag starten. Zoals ook het vraagprogramma aangeeft, bij inschrijven geldt een betalingsverplichting.
Scum schreef:Volgens mij mag dat helemaal niet. Zou ook schandalig zijn als het wel mag. Staat dat in het vraagprogramma en is dat goedgekeurd door de KNHS?