Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Skygirl schreef:Ik heb jou nog gezien geloof ik, droeg jij een t-shirt van de knhs instructieweken 2006?
Ik heb volgens mij wel veel bokkers gezien.....maar ken al die gezichten niet

Madine had zich nog mooi schoon gehouden op stal, hoefde alleen de vlechtjes nog bij te werken en de staart uit te kammen dus we konden mooi op tijd weg.
Maar goed, de proef ging dus niet geweldig maar ik vond het nou ook weer niet 145 punten waard
Na een lange pauze heb ik haar rustig opgezadeld en losgereden voor het springen. Ik heb maar een paar sprongetjes gedaan voordat ik moest aangezien die bak echt heel mul was en ik geen zin had om daar de benen kapot te rijden, je weet maar nooit. Dus het springparcours ging niet zo super fijn
2 balkjes, maarja, liever dat dan een verzwikking oid!
De cross ging lekker! De eerste paar hindernissen was ze nog wel erg kijkerig maar eigenlijk sprong ze wel alles lekker door! Voor het inuitje op het bouwland even in draf gezet zodat ze me er niet doorheen zou knallen en verder lekker voorwaarts kunnen rijden. Voor het heksenoog heb ik de zweep er even bijgepakt omdat hindernis 14 naderde
Dus naar hindernis 14 toe lekker voorwaarts gereden, been en hand er goed aan en gaan met die banaan! Ze sprong er zo zonder twijfel overheen, daar was ik echt superblij mee!
Was dat doel toch bereikt! 

jenga_8 schreef:Dat zou best kunnen, ja. Ik zat rond die tijd wel in het bos....
Dacht dat ik ook nog een fotograaf bij het heksenoog had gezien????????
rowo schreef:Ik kan mijn bericht niet editten
Doet deze link het bij jullie? Bij mij namelijk wel!! http://www.mijnalbum.nl/Album=FRZZTAWG
Leuke foto's
rowo schreef:Je ging idd echt als een speer door het water! Zag er allemaal erg simpel uit! Je was trouwens madine aan het uitstappen toen ik langs je kwam, maar je was met je pa (??) aan het praten dus heb je maar neit aangesproken.

wel mooie foto's (Y)

andrea16 schreef:rowo schreef:Je ging idd echt als een speer door het water! Zag er allemaal erg simpel uit! Je was trouwens madine aan het uitstappen toen ik langs je kwam, maar je was met je pa (??) aan het praten dus heb je maar neit aangesproken.
Het staat ook op de videocamera en het ging inderdaad wel snel![]()
Jammer dat we niet hebben gemeet, heb je ook niet gezien dan waarschijnlijk, was het gelijk na de cross?

Scum schreef:Er staat er eentje bij de uitslagen die 9999 punten heeft voor de dressuur