Welkom bonniepony, vertel nog eens wat meer over jezelf!! Ben niet nieuwschierig hoor!
Hilde: Fijn dat Uk weer goed loopt!! Nu nog even snel foto's maken van het veulentje!!
Ik heb allebei de paarden nog gereden vanavond. Jipje liep niet zo fijn. Was een beetje aan het drammen en behoorlijk sterk. Hoop dat het morgen weer wat beter is. En Nika die wou voor geen meter. Waar die last van had is me een raadsel, maar die had even helemaal geen zin om te doen wat ik wou. Dus uiteindelijk heb ik het maar opgegeven en ben ik een blokje rond wezen stappen buiten.
Morgen lekker vrij van school!!!! Nu maar hopen dat ze niet van het werk bellen of ik nog kan komen. Eigenlijk geen behoefte aan!
uhm tja ik krijg deze zomer crosstrainingen en doe ong. aan elke oefencross in de buurt mee ik heb nog niet een erg stabiele zit ik lig er vaak naast genoeg?
Ik ben nog steeds wakker, maar ga zo ook maar een slapen. Morgen de laatste keer viertal oefenen voor de grote prijs van haaksbergen. Daarna paas brunch Hihi... NOg van alles en nog wat meer doen, druk dagje dus!
@ hilde: ik vind de naam voor je veulen echt super tof!!!
Ben even weg (druk druk druk en paar dagen wezen snowboarden in Sölden) en er is gewoon een nieuw topic! Ziet er wel weer goed uit hoor ( ikke ben 12 september jarig en Max 27 mei .. )
@Viev leuk sexy streeptopje hoor, nog een paar voelsprieten erbij en Rowo kan door als Maja de Bij
@ Hilde Fijn dat Uk weer goed loopt! En leuke naam!
Zag ook nog ergens een mooi nieuw hoofstel voorbij komen .. Welkom nieuwelingen!
Altijd ff voorstellen als je nieuw bent...........
Voor de rest heb ik heel veel nieuwe namen al zien binnenkomen! Welkom allemaal! Ik zag bij de starttijden EL dat er aardig wat bokkers meedoen in de B! Eindelijk de kans om er een paar te meeten! hahaha. Ik zit in ring 5 (merel), ik weet lang niet iedereen bij echte naam.... tegen wie strijdt ik nog meer?
Oke dan. Mijn naam is Karin en ik kom uit het oosten des lands. Sinds mijn 12e geinfecteerd met het paardenvirus en nog steeds besmet! Heb sinds mijn 17e een eigen pony en daar de eerste cross mee gereden. Geweldig, sindsdien ben ik een echte buitenruiter geworden. Met mijn vorige paard, Rosalie, heb ik 5 keer een SGW wedstrijd gereden, maar kwam nooit verder dan de waterbak, ze had een fobie voor water! Dat is vorig jaar augustus opgeheven bij een lesje zwemmen van de BIT bij Gert Boonzaaijer. Twee weken daarna heb ik haar in moeten laten slapen, ze had haar been gebroken in de wei. Op dit moment heb ik een 5 jarige hannoveraner onder het zadel en ga waarschijnlijk in het najaar een tripathlon rijden, meneer is blind aan een oog, dus we moeten echt nog wel even trainen. Nu ben ik bezig met het opzetten van een pensionstalling en het aanleggen van een eventing oefen-terrein bij ons thuis op de boerderij, de koeien gaan weg en we gaan ons richten op de paardensport en buitensport. Voor meer info kun je mijn profiel lezen!