De rest ook die fijn gereden heeft en Jitske, wat een onverwacht verslag van jou
Volgende keer beter!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
SGWuppie schreef:Jeujjj Wollie, was wel leuk gister bij het uitslagenbord! In Etten Leur maar weer? Als afsluiting van de B...

Scum schreef:Martine, Marieke en Wollie: gefeliciteerd! Er is wel hoog gepunt bij de dressuur he?
SGWuppie schreef:Scum schreef:Martine, Marieke en Wollie: gefeliciteerd! Er is wel hoog gepunt bij de dressuur he?
Tja, hoog...ik vind dat Wup en Ollie al helemaal ook wel 70% verdienen in een B proefje.
Ik wilde net zeggen, hoog? Wij zijn gewoon zo goed in dressuren!
)! Toen jij op dat podium stond zei Rob nog, "Janken kreng!".
SGWOllie schreef:Ik wilde net zeggen, hoog? Wij zijn gewoon zo goed in dressuren!
![]()
Dat wil ik meemaken, Rob die het Wilhelmus voor ons zingt (is misschien ook wel om te huilen)! Toen jij op dat podium stond zei Rob nog, "Janken kreng!".
gefeliciteerd
In Etten leur weer doen he, dan kom ik zeker weer kijken

hoplijk in etten leur wel 

!! Zag het al bij de uitslagen, echt super!! 

Simmie schreef:Iedereen gefeliciteerd met prijzen en fijne ritten. Even speciaal Marieke feliciteren met haar goede resultaat. Je hebt Wup wel platgeknuffeld zeker...![]()
Ik zag dat Nickeltje ook goed gereden heeft, maar zich nog niet gemeld heeft. Kom op Nick, we wachten op je verslag!
SGWOllie schreef:Wuppie, Nickeltje en Canter nog gezien, Loes van een afstand (zag je finishen....). Vraag me nog steeds af wie er voor 14 (oxertje) iets met Wollie riep? Ik hoorde het, moest lachen, maar kon niet zien wie het was! Het was echt een superdag, heerlijk weer, gezellige mensen en nog een leuk resultaat ook.