Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
sfranken schreef:Ja, en het feestje niet te vergeten. Ondanks de modder heb ik echt genoten vorig jaar.
Maar was wel gezellig. We zijn zondag ook niet meer gestart.
? loez schreef:sfranken schreef:Ja, en het feestje niet te vergeten. Ondanks de modder heb ik echt genoten vorig jaar.
De modder was echt erg jaMaar was wel gezellig. We zijn zondag ook niet meer gestart.
???
!
sfranken schreef:Voor de fotograaf:
nr. 9 Sabine Franken start cross: 12.02
Jippie, ik mag een half uurtje later... Kan ik om half 5 aanrijden!!!
). erleyne schreef:Als er nog meer mensen hun starttijd doorgeven, zorg ik dat we er zijn. We zijn er tot half vier ( waren nog even een verjaardag vergeten).
Ik moet namelijk 15.45 de cross in
erleyne schreef:Hmm, ik moet even kijken of we dat gaan halen. Dan maar 's ochtends even snel de eigen paard doen, en er eentje vrij geven ( kan ook geen kwaad voor een keer ). Als er nog meer mensen hun starttijd doorgeven, zorg ik dat we er zijn. We zijn er tot half vier ( waren nog even een verjaardag vergeten).
Er is een starttijden topic. Staat bovenaan in het SGW forum als sticky. Dan heb je zo alle bokkers bij mekaar!
Miss-Jumpy: misschien kunnen we ook nog wat foto's maken bij het springen? We moeten om 4 uur in Goes zijn, dus 15:45 wordt echt te laat. erleyne schreef:Bedankt Scum! Als niet-SGW'er toch een beetje lastig navigeren hier. Ik ga er meteen werk van makenMiss-Jumpy: misschien kunnen we ook nog wat foto's maken bij het springen? We moeten om 4 uur in Goes zijn, dus 15:45 wordt echt te laat.

Scum schreef:Ik denk zelf dat ik de video camera meeneem. Ivm het weer wat voorspeld is.
dyaco schreef:weten jullie of er toevallig een fotograaf aanwezig is ?
Scum schreef:Precies. Ik kan vrij ver inzoomen en dus een groot stuk van de cross erop krijgen. Een fiets zou helemaal perfect zijn. Maar we nemen zo'n hoop zooi mee en 2 paarden, dat past niet meer denk ik.