) Toch maar even een boze email gestuurd om mijn ongenoegen te uiten, zal wel niet helpen maar toch 
De L moet tot aan de steeplhaag over dezelfde hindenissen als M/Z daarna volgen ze een andere route die pas voor het water weer samenkomt.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) Toch maar even een boze email gestuurd om mijn ongenoegen te uiten, zal wel niet helpen maar toch 
vandaag nmet luuk naar moerbeke waas
hopelijk komt het snel goed..

pas als ik zeker weet dat ik niks heb gevonden
Simmie schreef:Hmm, persoonlijk zou ik toch eerst een beetje een combinatie-idee willen hebben met het paard waarmee ik een cross start.
En niet als ik net een paar weken een nieuw paard heb al starten in een cross.![]()
Maar misschien denk ik daar wel te truttig over...........

ja idd eerst een springwedstrijd rijden dan kunne we altijd nog kijken of k start in castenray
als het klikt klikt het enn als het niet klikt dan niet
Scum schreef:Lijkt mij allemaal erg krap dag. En ik vraag me af of je zoiets zelf moet willen.
Lielle schreef:Ik heb het zelf wel gedaan, had Laquinta 3 * gereden, en heb toen in Ede de oefencross gereden. Maar zowel paard als ik hadden al wat ervaring.
miss_jumpy schreef:Op de site staat dat de starttijden pas op 1 mei komen, vind ik wel een beetje laat...
Wordt het met 1 mei wel een beetje krap dag