Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Scum schreef:Gna gna Lielle![]()
En op verzoek van Patsmu zal ik de lijst nog even aanpassen![]()
Brabant
Lielle
Linos
Sjuuleke
SGWOllie
Vieva
Loes_Joery
Limburg
Ibonn
Eventinggek
Bitwise
Floor01
sfranken
irenetje
Patsmu
krisjelanc
zuid holland
nelis
MissJumpy
Bento
Gelderland
Jitske
Volgens mij klopt de lijst niet meer. Ik heb Loes er net weer bij gezet. Zijn er volgens mij nog meerweggevallen.
en misschien (als de training beter gaat) dat ik D-B start
De bosuitsprong vind ik er nu minder eng uitzien en wordt nu gevolgd door een smalletje. Ik geloof ook te zien dat er achter de uitkijktoren ook nog wat bijgekomen is? Verder ziet t er goed uit
floor01 schreef:Die bosuitsprong ziet er nu weer ongeveer hetzelfde uit als 2 jaar geleden.. dat smalletje erachter is idd wel nieuw..
) dat de bosuitsprong weer op dezelfde manier is opgebouwd. Simmie schreef:floor01 schreef:Die bosuitsprong ziet er nu weer ongeveer hetzelfde uit als 2 jaar geleden.. dat smalletje erachter is idd wel nieuw..
Klopt idd Floor, zie ook mijn avatar, dan kun je nog een beetje zien (moet je wel heel goed kijken) dat de bosuitsprong weer op dezelfde manier is opgebouwd.
die bosuitsprong zit toch niet in de b he GvdT schreef:Een paar jaar terug zat ie niet in de B.
Het ligt aan de beheerder vd website of je meer te zien krijgt of niet. Foto's zijn leuk, maar soms vertekenen ze een hoop en maak je je druk om niks. Ik denk dat je op de dag zelf pas iets weet.
Jen_Elegance schreef:Kun je pas op de dag zelf zien welke hindernissen je moet springen?
Einde trauma!!