miss_jumpy schreef:GvdT schreef:Ik hoorde dat Chantal de Z lus voor het water vergeten was, maar de rest wel foutloos heeft gecrosst. Dan nog zouden 2 foutloze ritten erg weinig zijn. Gezien het aantal deelnemers dan.
![]()
Dan baal je!
Ben benieuwd wanneer ze erachter kwam, toen ze al over de finish was?
Yep, ze kwam er achter toen ze al binnen was...
Wel balen als je zo je seizoen moet afsluiten MJ! Ik vind die uitspraak van Pleun wel een goede.
Heb zelf ook een hele tijd met mijn vertrouwen zitten kwakkelen en kan me goed voorstellen dat het hier niet beter van wordt! Misschien helpt het als je nu een wintertje geen cross ziet en er in het voorjaar weer met frisse moed tegenaan kan!
Familie Smulders en Yolien: Wat een k dag voor jullie! Ik kan me heel goed voorstellen dat jullie daar nooit meer naartoe gaan!
Vond het trouwens vreemd (maar wel veel beter!) dat er op de trakehner voor het L nu een breekboom lag. Een paar weken terug lag er voor het B nog een gewone boom, even hoog...
Ik denk wel dat je als pracoursbouwer gaat nadenken als er maar zo weinig mensen door je Z cross komen!
Gewoon zo'n dagcursus doen, ben je er zo vanaf. 
) dan rijdt je toch anders dan op concours.misschien wil je op concours zelf TE graag (foutloos/goed presteren)(tja wie niet
) maar dat je paardje daar misschien te veel moeite mee heeft, of zegt van Ja daggggg
ptn. 26 ptn verschil tussen beide juryleden is toch echt teveel !!
. Gelukkig kozen we allebei dezelfde kant van de boom

Heeft wel geholpen want hij trok iedere keer z'n benen wat extra hoog op zodat we dus ook netjes foutloos
maar ging gelukkig goed. Daarna netjes 'op de vot getrokken' voor de passage du route 10ab wat lekker ging. Trein wagon 11 goed. Bij de brembak 12 heb ik Pasjha maar effe n paar meter vantevoren voor het hindernis gewaarschuwd, kon t zelf amper zien op n afstand
Water insprong 18a ging super, alleen kon ik Pasjha niet aan t gallopperen krijgen in t water; beetje lomp op b. De val 19ab ging perfect op 2 gallopsprongen. Dubbel 20 en bloemenbak 21 gingen goed. Foutloos en op 5.53 gefinished dus 16 sec. binnen de opt. tijd