Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Scum schreef:GvdT; anders bel je gewoon even naar P'hage en dan vraag je of ze evt mee willen werken.

g0otje schreef:Scum schreef:GvdT; anders bel je gewoon even naar P'hage en dan vraag je of ze evt mee willen werken.
Je hoeft niet te bellen. Stuur gewoon je coupons in en als je je punten niet hebt dan meld je je af.
Er zijn heel veel combinaties die dit probleem hebben, je kan eventueel bij je coupon een onder voorbehoud briefje doen dat je nog 2 wp moet halen in bathmen,
overigens worden alle combinaties nagetrokken of ze wel aan de eisen voldoen voor het nk!!

Lielle schreef:Meestal het eerste of tweede weekend in januari. Het is gewoon een echte cross, met waterbak, op- en afsprong, haagjes, picknicktafel etc. Tempo ligt behoorlijk hoog, je moet echt doorrijden. Ik zal wat foto's opzoeken.
Het parcours gaat nogal kriskras door 2 rijhallen... 

g0otje schreef:haha ja dat wel, nou slaap je toch gwn bij mij !!gaan we samen!!

degegen die toen daar waren hebben mij toen met Ungaro voornamelijk over de boompjes naast de hindernissen zien springen ipv over de hindernissen
hij had vantevoren bij ons in t bos toch echt heel netjes allerlei hindernissen gesprongen zonder enige twijfel.... Maar dan direct indoor was toch iets teveel van t goede.
ah gossie...ik schrik er gewoon van 

ik geloof dat ik nog hard aan de bak moet
maar anders mag RK op mijn plekje