.Mijn vriendje is al aardig door de heropvoeding heen
. Haalt de paarden binnen enzo, wil wel vasthouden. Heeft er 1keer opgezeten en durft ook wel, vond het alleen niet zo leuk. Maar heeft er geen hekel aan, dat is al een heel iets! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
. Haalt de paarden binnen enzo, wil wel vasthouden. Heeft er 1keer opgezeten en durft ook wel, vond het alleen niet zo leuk. Maar heeft er geen hekel aan, dat is al een heel iets! 
Dressuren doe ik wel en ben nu L2 met 5 winstpunten.

Eerst even afgespoten en toen zonder zadel in het weiland gaan stappen. Hond er ook nog bij op

Hoi Nickeltje! Ik heb ook moeite met het hier bij te houden op m'n werk
ben t al 3 jaar aan t proberen... Hij gaat gemiddeld 2 keer per jaar mee naar een cross en heél soms naar n springwedstrijd. Maar ik denk niet dat ie weet wat stiften draaien betekend
Hij heeft wel al eens m'n paardjes vastgehouden
En ik had t er gisteren ook al over dat hij helaas ook geen fotograaf is
2 keer t hele parcours gesprongen. Heb al zin in ons eerste indoor springwedstrijd as zaterdag
is me nog nooit gebeurd... maar t was weer de eerste keer binnen en stond ruim L, hij was na 1x rond al helemaal afgemat en was ook heeeel erg afgeleid door t rabobank spandoek dat langs de kant hing (ons mega cross paard
). Hij is zo gecompliceerd om te rijden tegenover Ungaro...