Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toch wel iets anders dan bij ons in het noorden...
, voerhuisje, op/afsprong en auto (heb het stuur kapotgemaakt
) En nog ff door een laaghangende tak gegaan
. Hierbij de binnenkant van mn arm gekaasschaafd, brandt nu lekker... Iemand nog tips om de brand eruit te krijgen...
CarpeDiem schreef:hihi, heb je ook moeten rennen voor je leven? T was wel mijn fout waardoor ze zo in de staak ging. Dit deed ze vroeger voor iedere hindernis.
Weet jij ook niet toevallig of iemand mn zweep en handschoenen heeft gevonden?
Was jij die vrouw met dat kleine jongetje?
en mn cap kapot. Gelukkig dat ik die van Nickeltje mocht lenen!!
(ik heb ook je cakedoos, cake is op..
haha) Echt super bedankt, anders kon ik niet meer doorlessen...Ze heeft er in ieder geval wel van geleerd want de rest van de les pakte ze veel beter aan (gelukkig maar...pff). In de 2e les heeft spring ook weer veel geleerd, dus erg tevreden over de crosstraining vandaag, was wel echt lam zeg! Duik zo maar mn bedje in
Nickeltje wil jij nog even laten weten waar je woont etc, kan ik je cap en cakedoos terug brengen, Thanks!
. 't Was wel leuk om te zien hoe ze zoiets als de opsprong na een paar keer begon te begrijpen.

Altos schreef:CD, Linos en ik zaten bij Huub in de groep. Waarom was je niet mee Gootje?
) zo te horen!!
Eerst begonnen met een prima plak cake
en daarna heeerlijk getraind. Laquinta blijft me toch iedere keer weer verbazen, we hebben gisteren toch wat hele dikke dingen gedaan en hij pakt het super aan. De enige weigering was de opsprong van die zwarte bielzen en verder heeft hij geen fout gemaakt, incl de hoge afsprong, en dat voor een paard dat drie maanden terug in Renswoude nog stopte op een afsprongetje van 50 cm.
).