oosterhoff schreef:Zo ik ben ook net terug. De dressuur ging niet zo heel pest maar ik heb wat ruimte nodig om in te rijden en dat was er totaal niet. wat een knollenveld zeg dat inrijdterein. Voor de mensen die daar morgen nog moeten rijden; Veel succes en dikke lange stiften gebruiken.
springen ging foutloos en de cross was ook foutloos. Helaas had ik voor de dressuur slechts 175 punten en had ik teveel tijdfouten in de cross. Maar om 175 punten nog omhoog te halen is ook wel heel erg moeilijk. De tijdfouten waren overigens nog niet eens mijn fout. Ik haalde een meisje in op hindernis 8 (bij de schaapjes) omdat mijn paard niet vanuit galop de waterbak ingaat ging ik in draf daar werd ik dus weer ingehaald door dat meisje en vervolgens kon ik dus niet meer voluit galloperen. Das wel mooi balen, zeker als je verder foutloos bent. Maar verder echt een super cross.
wat ik nog wel raar vond:
Bij mijn stijlpunten stond dat mijn beugels te lang waren Hoe ze erbij komen???? Ik heb mijn beugels verdorie 6 gaten korter dan de dressuurmaat. Moet ik dan met mijn knieen in mijn neus zitten?
Ook bij de tweede stijlpunten ging het fout. Mijn moeder stond daar toevallig en heeft rustig meegekeken. ik zat dus achter dat meisje en ze hadden wat moeite om ons uit elkaar te houden. De schrijfster was blijkbaar niet zo vlot en toen ging er wat mis met het schrijven. Achter mij kwam er ook al iemand die nog in de wiebertjes zat. die ging bijna over de kop en daar was betreffende jury blijkbaar druk mee. ze had uiteindelijk mijn punten niet ingevuld. Mijn moeder zag dat dus. Krijg je vervolgens drie 6en.
rowo: hindernis 7 inderdaat alleen links van de boom en niet het huisje. Volgens mij mag je ook de hooiberg niet in maar moet je rechts springen.
14/15 is super lekker te springen als je hem als viersprong neemt. echt een heerlijk ritme kanje daar aanhouden. een langsloper op de punten heb je daar snel gemaakt en als je de punten springt moet je nog behoorlijk aan het sturen.
Nou nou, wat een hoop negatieve punten..
Ik had eigenlijk helemaal geen problemen met het dressuurterein. Bodem was goed te doen, en er waren genoeg stukken waar je rustig los kon rijden. Ik weet niet of jij gewend bent een all weather 20x60 bak voor jezelf te hebben?
En zelfs met een laatste plaats en 165 punten kun je nog 7 worden net buiten de prijzen hoor. Dat heeft mijn vriend wel bewezen met mijn vreselijke heet hoofd paardje.
Van je stijlpunten is indd wel balen.. Maar toch ook wel begrijpelijk als je je even verplaatst in de jury.